Pan Pomidor&Co. z Bankiem Żywności w muzeum edukują dzieci jak chronić planetę
Pan Pomidor&Co. z Bankiem Żywności w muzeum edukują dzieci jak chronić planetę

Pan Pomidor&Co. z Bankiem Żywności w muzeum edukują dzieci jak chronić planetę

Opublikowany

Już w najbliższą niedzielę, 22 kwietnia br. w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie, podczas obchodów Dnia Ziemi, najmłodsze pokolenie Polaków uczyć się będzie, jak oszczędzając jedzenie dbać o planetę. Niecodzienną inicjatywę Banku Żywności wsparł Pan Pomidor&Co., polski producent świeżych dań gotowych.

Tegoroczne obchody Dnia Ziemi w Muzeum Etnograficznym w Warszawie, dzięki Bankowi Żywności, będą wyjątkową okazją do nauki i zabawy. Skoncentrowane wokół tematu uczenia szacunku do jedzenia, mają wspierać kształtowanie właściwych postaw oraz pokazywać najmłodszym, jak w nieoczywisty sposób chronić planetę. Gra miejska z certyfikatem Ratownika Żywności, warsztaty kulinarne z Pascalem Brodnickim oraz czytanie bajki przez Artura Barcisia to tylko część atrakcji, podczas których dzieci nauczą się jak racjonalnie gospodarować żywnością. Maluchy dowiedzą się również dlaczego artykuły spożywcze zbyt często trafiają do kosza i jak temu zapobiegać. Ponadto, w ramach zajęć warsztatowych, najmłodsi będą mogli poznać rolę pszczół w naszym ekosystemie.
Uczestników obchodów Dnia Ziemi w Muzeum Etnograficznym oraz wolontariuszy Banku Żywności porcją pożywnej zupy wspierać będzie Pan Pomidor&Co. Marka, która od początku istnienia świadomie i odpowiedzialnie podchodzi do produkcji żywności, oferując konsumentom wegetariańskie dania przygotowywane z najwyższej jakości warzyw, pochodzących z wyselekcjonowanych, głównie lokalnych upraw bez dodatków barwników i konserwantów.
Akcja z Bankiem Żywności to kolejne przedsięwzięcie Pan Pomidor & Co., podczas którego firma wspiera ważne inicjatywy społeczne. „Porcją ciepła” Pan Pomidor rozgrzewał już kwestujących MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy, a produkty tej marki systematycznie trafiają do wybranych placówek opiekuńczo-wychowawczych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Pan_Pomidor_z Bankiem_Zywnosci_na_Dzien_Ziemi_Informacja_Prasowa_19_04_2018.docx

docx | 130 KB

Pobierz
Dzien_Ziemi_Plakat.jpg

grafika | 5,17 MB

Pobierz
Pan_Pomidor_z Bankiem_Zywnosci_na_Dzien_Ziemi_Informacja_Prasowa_19_04_2018.txt

txt | 2,52 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Pan Pomidor & Company nowym klientem ConTrust Communication

temu

Do grona klientów agencji ConTrust Communication dołączył Pan Pomidor&Co., polski producent dań gotowych, świeżych zup i sosów. 
Pan Red – nowa wiosenna zupa krem marki Pan Pomidor&Co.

temu

Wielbiciele naturalnych smaków i szybkich do przygotowania dań mogą już wypatrywać na sklepowych półkach nowości od firmy Pan Pomidor&Co. Od kwietnia dostępna jest sezonowa oferta dwóch gotowych zup kremów. Pan Red to kulinarna gratka o wyrazistym smaku, zupa krem z buraka z dodatkiem białego pieprzu. Pani Green to łagodny smak zielonych warzyw.
Pani Green, nowa zupa marki Pan Pomidor&Co. – wiosenna oferta dla zapracowanych

temu

Wraz z sezonem wiosennym firma Pan Pomidor&Co. przygotowała kulinarne niespodzianki dla żyjących w biegu, ale spragnionych pysznej porcji wartościowych składników. Na sklepowych półkach gości już Pani Green, zupa krem z zielonych warzyw. To idealna propozycja na urozmaicenie domowego menu o szybkie w przygotowaniu i pożywne danie.
Porcja ciepła od Pana Pomidora dla wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy

temu

W tym roku, na warszawskim Autodromie na Bemowie, emocje i gorącą atmosferę wśród wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy podgrzewał Pan Pomidor & Company.

Zwycięskie opony na wiosnę

Meteorolodzy są zgodni co do tego, że wiosna w Polsce zawitała na dobre. Słońce i coraz wyższe temperatury przypominają o tym, że nadszedł czas na zmianę ogumienia z zimowego na letnie. Jakie opony wybrać? Najlepiej takie, które zajmują pierwsze miejsca w testach i są polecane przez ekspertów.