Najlepszą reklamą firmy jest zadowolony pracownik

Pracodawcy, którzy mają problemy z pozyskiwaniem kandydatów do pracy, coraz częściej decydują się na programy poleceń pracowniczych. Ale czy wszyscy zatrudnieni są skłonni zareklamować znajomym firmę, w której pracują? Co może ich do tego zachęcić?
5 wskazówek, jak działać, by pracownicy byli zdrowsi i bardziej zadowoleni ze swojego pracodawcy

Powiedzenie „Lepiej zapobiegać niż leczyć” dotyczy również firm. Aby ocenić znaczenie zdrowia pracowników dla pracodawcy, wystarczy uświadomić sobie, że absencja z powodu choroby to dla niego realna strata. Warto o tym pamiętać szczególnie, że pracownicy doceniają staran...
Firma w wielkanocnych nastroju

Zbliżająca się Wielkanoc to druga po Bożym Narodzeniu okazja wykorzystywana przez firmy do dodatkowej gratyfikacji pracowników. Jak wynika z badań Sodexo Benefits and Rewards Services, w tym roku aż 44% przedsiębiorstw zamierza podarować zatrudnionym wielkanocny upominek...
Pracodawcy nagradzają nie tylko od święta

Nagroda od szefa motywuje szczególnie, gdy pracownik może liczyć na systematyczne docenianie efektów jego pracy. Dlatego pracodawcy wraz ze zmieniającymi się  oczekiwaniami kolejnych zatrudnianych pokoleń, zmieniają swoje podejście, nagradzając już nie tylko od świę...
Sodexo łączy siły z Xpenditure i iAlbatros, by zaoferować najlepsze rozwiązanie w zakresie podróży i wydatków służbowych

Nowa oferta Sodexo usprawni sposób zarządzania podróżami i wydatkami służbowymi przez firmy.
Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Pod hasłem „Świąteczna motywacja podana na tacy” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują gotowych, ale i zróżnicowanych pod kątem potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Kampania o...
Nawet 45 000 zł oszczędności dla pracodawców

Ponad 45 000 złotych w skali roku może zaoszczędzić na podatkach pracodawca zatrudniający 100 pracowników, który zdecyduje się na dofinansowanie im posiłków.
Pracodawcy życzą pracownikom dobrego samopoczucia

Jak pokazują wyniki najnowszego badania potencjału rynku benefitów pracowniczych przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, już ponad połowa firm wspiera swoich pracowników w osiąganiu równowagi pomiędzy życiem zawodowy...
Smart zakupy dzięki pracodawcy

Polacy uwielbiają szukać sposobów, by jak najwięcej zaoszczędzić na zakupach, nabywając produkty jednocześnie tanie i dobrej jakości. W byciu smart shopperem mogą nas wspierać również  pracodawcy. W jaki sposób? Oferując pracownikom smart świadczenia.
Kto da więcej, czyli permanentna wojna o talenty

Coraz większym wyzwaniem staje się pozyskanie pracowników i zatrzymanie już zatrudnionych. Firmy walczą o nich różnymi metodami. Windują wynagrodzenia, proponują coraz więcej świadczeń, unowocześniają biura. Pytanie tylko co jest skuteczne?
Najlepszą reklamą firmy jest zadowolony pracownik

Pracodawcy, którzy mają problemy z pozyskiwaniem kandydatów do pracy, coraz częściej decydują się na programy poleceń pracowniczych. Ale czy wszyscy zatrudnieni są skłonni zareklamować znajomym firmę, w której pracują? Co może ich do tego zachęcić?
5 wskazówek, jak działać, by pracownicy byli zdrowsi i bardziej zadowoleni ze swojego pracodawcy

Powiedzenie „Lepiej zapobiegać niż leczyć” dotyczy również firm. Aby ocenić znaczenie zdrowia pracowników dla pracodawcy, wystarczy uświadomić sobie, że absencja z powodu choroby to dla niego realna strata. Warto o tym pamiętać szczególnie, że pracownicy doceniają staran...
Firma w wielkanocnych nastroju

Zbliżająca się Wielkanoc to druga po Bożym Narodzeniu okazja wykorzystywana przez firmy do dodatkowej gratyfikacji pracowników. Jak wynika z badań Sodexo Benefits and Rewards Services, w tym roku aż 44% przedsiębiorstw zamierza podarować zatrudnionym wielkanocny upominek...
Pracodawcy nagradzają nie tylko od święta

Nagroda od szefa motywuje szczególnie, gdy pracownik może liczyć na systematyczne docenianie efektów jego pracy. Dlatego pracodawcy wraz ze zmieniającymi się  oczekiwaniami kolejnych zatrudnianych pokoleń, zmieniają swoje podejście, nagradzając już nie tylko od świę...
Sodexo łączy siły z Xpenditure i iAlbatros, by zaoferować najlepsze rozwiązanie w zakresie podróży i wydatków służbowych

Nowa oferta Sodexo usprawni sposób zarządzania podróżami i wydatkami służbowymi przez firmy.
Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Pod hasłem „Świąteczna motywacja podana na tacy” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują gotowych, ale i zróżnicowanych pod kątem potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Kampania o...
Nawet 45 000 zł oszczędności dla pracodawców

Ponad 45 000 złotych w skali roku może zaoszczędzić na podatkach pracodawca zatrudniający 100 pracowników, który zdecyduje się na dofinansowanie im posiłków.
Pracodawcy życzą pracownikom dobrego samopoczucia

Jak pokazują wyniki najnowszego badania potencjału rynku benefitów pracowniczych przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, już ponad połowa firm wspiera swoich pracowników w osiąganiu równowagi pomiędzy życiem zawodowy...
Smart zakupy dzięki pracodawcy

Polacy uwielbiają szukać sposobów, by jak najwięcej zaoszczędzić na zakupach, nabywając produkty jednocześnie tanie i dobrej jakości. W byciu smart shopperem mogą nas wspierać również  pracodawcy. W jaki sposób? Oferując pracownikom smart świadczenia.
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.