Czy obiekt sportowy może być dobrym miejscem na poszerzanie wiedzy na temat hamulców? Jak najbardziej! Potwierdziło to wydarzenie na torze Silesia Ring, zorganizowane przez firmy Budweg, Hart oraz TMD Friction, właściciela marki Textar.
Event na torze Silesia Ring był kolejną, po niedawnym Textar Brake Clinic, okazją do spotkania się z klientami warsztatowymi regularnie korzystającymi z produktów marki Textar. Dla nas to cenne doświadczenie, pozwalające dotrzeć z fachową wiedzą do mechaników, a jedocześnie poznać ich odczucia i potrzeby. Efektem takich wydarzeń jest jeszcze lepsza znajomość produktów i rozwiązań oferowanych przez markę Textar, ale też zrozumienie całej naszej filozofii pracy przy tak ważnym elemencie każdego pojazdu, jakim jest układ hamulcowy. Poprzez takie spotkania pokazujemy również, że można skutecznie łączyć kwestie produktowe i szkoleniowe z pozytywnymi emocjami czy adrenaliną, które zapewnia szybka, ale jednocześnie bezpieczna jazda po torze
– podkreśliła Joanna Krężelok, dyrektor oddziału TMD Friction Services w Polsce.
Dla Budwega to pierwsza w czasach pandemii impreza zorganizowana poza Danią. Sponsorujemy aktywności związane ze sportami motorowymi, więc wydarzenie wspierające i promujące markę wchodzącą na polski rynek nie mogło mieć innego charakteru. A ponieważ specjalizujemy się w zaciskach hamulcowych, Textar, jako marka oferująca części do układów hamulcowych, jest naturalnym partnerem uzupełniającym nasze propozycje
– powiedział Jarosław Kaflak, menedżer sprzedaży marki Budweg na rynki Europy środkowej.
Cieszymy się, że dzięki wsparciu naszych dostawców mogliśmy spotkać się w tak ciekawym miejscu. Dla naszych klientów to szansa przeżycia czegoś nietypowego, ale również poszerzenia specjalistycznej wiedzy i zacieśnienia relacji biznesowych. Wierzymy, że spotkanie zaowocuje jeszcze lepszą współpracą z warsztatami samochodowymi i pozytywnie przełoży się na wyniki handlowe
– podsumował wydarzenie Ryszard Atamańczuk, product manager firmy Hart.