Zdążyć przed końcem roku, czyli porządki budżetowe last minute

Koniec roku kalendarzowego to ostatni moment, aby zrealizować cele sprzedażowe, ale też podsumować wydatki i wykorzystać zaoszczędzone środki. Nierzadko decyzję trzeba podjąć dosłownie z dnia na dzień. W przeciwnym razie nadwyżka przepadnie, a przyszłoroczny budżet może ...
Sodexo rozpoczyna strategiczną współpracę z ALDI

Od 8 listopada b.r. w sieci sklepów ALDI akceptowane są wszystkie rodzaje kart i kuponów Sodexo. Za zakupy w niemal 190 sklepach w Polsce, należących do tej wiodącej sieci międzynarodowych detalistów, można płacić Kartami i Kuponami Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowym...
Polacy szukają nagród. Jak skroić promocję na miarę ich oczekiwań?

Akcje promocyjne to jedna z najskuteczniejszych form wsparcia sprzedaży. Jednak, żeby zwiększyć szansę ich powodzenia kluczowe jest przygotowanie jak najlepszych nagród dla uczestników. Jak wynika z najnowszego badania Sodexo „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradz...
Polacy kochają promocje!

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Sodexo[1], w ostatnim roku aż 73% Polaków wzięło udział w różnego rodzaju promocjach, a 50% z nich korzysta z promocji raz w miesiącu i częściej. Dlaczego tak chętnie bierzemy udział i czego oczekujemy od loterii, konkurs...
Co piąty Polak pracuje po godzinach

Co piąty Polak pracuje więcej niż 9 godzin dziennie. Głównie dlatego, że czuje się odpowiedzialny za realizowane zadania, chce więcej zarobić lub sprostać wysokim wymaganiom szefa. Nowa rzeczywistość znacząco utrudnia zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawo...
Co czwarty Polak poświęca więcej czasu na pracę niż życie prywatne

Ponad 26% aktywnych zawodowo Polaków poświęca więcej czasu na pracę zawodową niż życie prywatne. Tak znaczące zachwianie równowagi pomiędzy wykonywanymi obowiązkami zawodowymi a czasem wolnym wpływa negatywnie na efektywność i motywację zatrudnionych. Na szczęście jak po...
Czego pragną pracownicy? Benefitowej rewolucji!

Od wielu lat na rynku pracy można było zauważyć pogoń za benefitami. Czasy pandemii jednak wiele zmieniły. Pracodawcy w znacznym stopniu ograniczyli benefity a te, które pozostały, często nie spełniają wymagań i potrzeb pracowników.
Nie pozwólmy zepsuć gwiazdki – o świątecznych prezentach od pracodawcy

Gwiazdkowy prezent od szefa to ważny gest dla większości pracowników. To wyraz troski i życzliwości, a także podziękowanie za współpracę. W tym trudnym roku, zdominowanym całkowicie przez pandemię, wspólne świętowanie, choć jest trudniejsze w realizacji, nabiera jeszcze ...
Karol Kamas nowym Dyrektorem Marketingu i Rozwoju w Sodexo

Od grudnia 2020 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Karol Kamas.
Zmarł założyciel i emerytowany prezes Sodexo – Pierre Bellon

Z wielkim smutkiem informujemy, że w wieku 92 lat zmarł Pierre Bellon, założyciel i emerytowany prezes Sodexo. Odszedł 31 stycznia 2022 roku w Paryżu. Pierre Bellon był wizjonerskim przedsiębiorcą, którego pasją było zarządzanie, rozwój ludzi i firm. Pierre Bellon szybko...
Zdążyć przed końcem roku, czyli porządki budżetowe last minute

Koniec roku kalendarzowego to ostatni moment, aby zrealizować cele sprzedażowe, ale też podsumować wydatki i wykorzystać zaoszczędzone środki. Nierzadko decyzję trzeba podjąć dosłownie z dnia na dzień. W przeciwnym razie nadwyżka przepadnie, a przyszłoroczny budżet może ...
Sodexo rozpoczyna strategiczną współpracę z ALDI

Od 8 listopada b.r. w sieci sklepów ALDI akceptowane są wszystkie rodzaje kart i kuponów Sodexo. Za zakupy w niemal 190 sklepach w Polsce, należących do tej wiodącej sieci międzynarodowych detalistów, można płacić Kartami i Kuponami Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowym...
Polacy szukają nagród. Jak skroić promocję na miarę ich oczekiwań?

Akcje promocyjne to jedna z najskuteczniejszych form wsparcia sprzedaży. Jednak, żeby zwiększyć szansę ich powodzenia kluczowe jest przygotowanie jak najlepszych nagród dla uczestników. Jak wynika z najnowszego badania Sodexo „Nagrodomania, czyli promowanie przez nagradz...
Polacy kochają promocje!

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Sodexo[1], w ostatnim roku aż 73% Polaków wzięło udział w różnego rodzaju promocjach, a 50% z nich korzysta z promocji raz w miesiącu i częściej. Dlaczego tak chętnie bierzemy udział i czego oczekujemy od loterii, konkurs...
Co piąty Polak pracuje po godzinach

Co piąty Polak pracuje więcej niż 9 godzin dziennie. Głównie dlatego, że czuje się odpowiedzialny za realizowane zadania, chce więcej zarobić lub sprostać wysokim wymaganiom szefa. Nowa rzeczywistość znacząco utrudnia zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawo...
Co czwarty Polak poświęca więcej czasu na pracę niż życie prywatne

Ponad 26% aktywnych zawodowo Polaków poświęca więcej czasu na pracę zawodową niż życie prywatne. Tak znaczące zachwianie równowagi pomiędzy wykonywanymi obowiązkami zawodowymi a czasem wolnym wpływa negatywnie na efektywność i motywację zatrudnionych. Na szczęście jak po...
Czego pragną pracownicy? Benefitowej rewolucji!

Od wielu lat na rynku pracy można było zauważyć pogoń za benefitami. Czasy pandemii jednak wiele zmieniły. Pracodawcy w znacznym stopniu ograniczyli benefity a te, które pozostały, często nie spełniają wymagań i potrzeb pracowników.
Nie pozwólmy zepsuć gwiazdki – o świątecznych prezentach od pracodawcy

Gwiazdkowy prezent od szefa to ważny gest dla większości pracowników. To wyraz troski i życzliwości, a także podziękowanie za współpracę. W tym trudnym roku, zdominowanym całkowicie przez pandemię, wspólne świętowanie, choć jest trudniejsze w realizacji, nabiera jeszcze ...
Karol Kamas nowym Dyrektorem Marketingu i Rozwoju w Sodexo

Od grudnia 2020 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Karol Kamas.
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.