Visa w e-Izbie

Visa – jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych – dołączyła do Izby Gospodarki Elektronicznej. Firma planuje aktywnie włączyć się w prace e-Izby, dzieląc się doświadczeniem w rozwoju infrastruktury płatniczej i przeciwdziałaniu cyberzagrożeniom. W ten sposób e-Izb...
Halcyon w e-Izbie

Halcyon dostarcza rozwiązania podatkowe, celne i prawne dla e-commerce. Zapewnia przedsiębiorcom bezpieczeństwo i przejrzystość w działaniach transgranicznych. W obecnym rozwoju rynku trudno o skalowanie biznesu bez opcji eksportu, co znowu jest ambicją Izby Gospodarki E...
Biznes, podobnie jak konsumenci, kupuje w e-commerce

Aż 81% klientów biznesowych korzysta z marketplace’ów do robienia zakupów, a ponad połowa (56%) kupuje przez smartfony – wynika z najnowszego raportu „B2B Customer Journey 2025”, opracowanego przez Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej we współpracy z Alleg...
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!

Wczoraj w zabytkowym Dworze w Tomaszowicach pod Krakowem odbyła się XIII edycja Gali e-Commerce Polska Awards – najważniejszego konkursu branży handlu cyfrowego w Polsce. W otoczeniu historycznych murów i w obecności kluczowych decydentów oraz innowatorów sektora ogłoszo...
Nominacje do e-Commerce Polska Awards 2025 ogłoszone

Izba Gospodarki Elektronicznej ogłosiła nominacje do XIII edycji e-Commerce Polska awards – najważniejszego konkursu polskiej branży handlu cyfrowego. To wydarzenie od lat uchodzi za „Oscary e-commerce”, a w tym roku swoją wyjątkową oprawę zyska podczas uroczystej gali w...
Apel Izby Gospodarki Elektronicznej o konieczności priorytetowego zniesienia progu zwolnienia z cła do 150 EUR w 2026 roku. Ostatni dzwonek!

W świecie, w którym przepisy celne zmieniają się w bezprecedensowym tempie, Unia Europejska przygotowuje najambitniejszą reformę Unii Celnej od 1968 roku. Kluczowym elementem tej reformy jest zniesienie progu de minimis w wysokości 150 euro, które musi wejść w życie od 2...
Izba Gospodarki Elektronicznej dołącza do Porozumienia PW eSkills – razem na rzecz edukacji cyfrowej MŚP i obywateli

Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba) podpisała dziś Porozumienie w sprawie współpracy na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych (PW eSkills), którego celem jest wzmocnienie edukacji w zakresie umiejętności cyfrowych w Polsce. Dokument został podpisany wspólnie przez Patr...
Cyfryzacja w służbie zwierząt: Fundacja Psia Krew dołącza do e-Izby

Mając na uwadze rosnącą świadomość społeczną w zakresie ochrony zwierząt oraz potrzebę promowania postaw opartych na empatii i odpowiedzialności, Fundacja Psia Krew oraz Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba) ogłosiły nawiązanie współpracy. Jej celem jest wspieranie ini...
Wzrost polskiego e-commerce napędzany przez omnichannel, mobile i zakupy transgraniczne

Polski e-commerce w 2025 roku notuje kolejne wzrosty i dynamiczne zmiany w zachowaniach konsumentów. Najnowsze badanie „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025” pokazuje, że aż 93% internautów dokonało zakupu online w ciągu ostatnich 6 miesięcy (+6p.p. rok do roku), a 100% r...
Startuje e-Board of Directors!

6 października wystartował Konkurs e-Board of Directors – nowa inicjatywa Izby Gospodarki Elektronicznej promująca liderów nowoczesnego zarządzania.
Visa w e-Izbie

Visa – jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych – dołączyła do Izby Gospodarki Elektronicznej. Firma planuje aktywnie włączyć się w prace e-Izby, dzieląc się doświadczeniem w rozwoju infrastruktury płatniczej i przeciwdziałaniu cyberzagrożeniom. W ten sposób e-Izb...
Halcyon w e-Izbie

Halcyon dostarcza rozwiązania podatkowe, celne i prawne dla e-commerce. Zapewnia przedsiębiorcom bezpieczeństwo i przejrzystość w działaniach transgranicznych. W obecnym rozwoju rynku trudno o skalowanie biznesu bez opcji eksportu, co znowu jest ambicją Izby Gospodarki E...
Biznes, podobnie jak konsumenci, kupuje w e-commerce

Aż 81% klientów biznesowych korzysta z marketplace’ów do robienia zakupów, a ponad połowa (56%) kupuje przez smartfony – wynika z najnowszego raportu „B2B Customer Journey 2025”, opracowanego przez Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej we współpracy z Alleg...
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!

Wczoraj w zabytkowym Dworze w Tomaszowicach pod Krakowem odbyła się XIII edycja Gali e-Commerce Polska Awards – najważniejszego konkursu branży handlu cyfrowego w Polsce. W otoczeniu historycznych murów i w obecności kluczowych decydentów oraz innowatorów sektora ogłoszo...
Nominacje do e-Commerce Polska Awards 2025 ogłoszone

Izba Gospodarki Elektronicznej ogłosiła nominacje do XIII edycji e-Commerce Polska awards – najważniejszego konkursu polskiej branży handlu cyfrowego. To wydarzenie od lat uchodzi za „Oscary e-commerce”, a w tym roku swoją wyjątkową oprawę zyska podczas uroczystej gali w...
Apel Izby Gospodarki Elektronicznej o konieczności priorytetowego zniesienia progu zwolnienia z cła do 150 EUR w 2026 roku. Ostatni dzwonek!

W świecie, w którym przepisy celne zmieniają się w bezprecedensowym tempie, Unia Europejska przygotowuje najambitniejszą reformę Unii Celnej od 1968 roku. Kluczowym elementem tej reformy jest zniesienie progu de minimis w wysokości 150 euro, które musi wejść w życie od 2...
Izba Gospodarki Elektronicznej dołącza do Porozumienia PW eSkills – razem na rzecz edukacji cyfrowej MŚP i obywateli

Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba) podpisała dziś Porozumienie w sprawie współpracy na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych (PW eSkills), którego celem jest wzmocnienie edukacji w zakresie umiejętności cyfrowych w Polsce. Dokument został podpisany wspólnie przez Patr...
Cyfryzacja w służbie zwierząt: Fundacja Psia Krew dołącza do e-Izby

Mając na uwadze rosnącą świadomość społeczną w zakresie ochrony zwierząt oraz potrzebę promowania postaw opartych na empatii i odpowiedzialności, Fundacja Psia Krew oraz Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba) ogłosiły nawiązanie współpracy. Jej celem jest wspieranie ini...
Wzrost polskiego e-commerce napędzany przez omnichannel, mobile i zakupy transgraniczne

Polski e-commerce w 2025 roku notuje kolejne wzrosty i dynamiczne zmiany w zachowaniach konsumentów. Najnowsze badanie „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025” pokazuje, że aż 93% internautów dokonało zakupu online w ciągu ostatnich 6 miesięcy (+6p.p. rok do roku), a 100% r...
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.