Performance Marketing Diamonds EU - po raz siódmy odkryjemy diamenty efektywności!

Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Pols...
e-commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych

Polski sektor e-commerce wydaje miliardy na dostosowanie do nowych regulacji. Aż 87% konsumentów docenia zmiany wynikające z dyrektywy Omnibus, a średni koszt dostosowania się firmy do nowych przepisów unijnych to ponad 159 tysięcy złotych – takie wnioski płyną z raportu...
KOCEO w E-IZBIE

Kiedy kolejna firma e-commerce dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej, wzmacnia środowiskową reprezentację handlu online. Równolegle nowa organizacja w e-Izbie zyskuje dostęp do wielopoziomowych zasobów wiedzy, doświadczeń i praktyki podmiotów już kształtujących siłę ...
ŚWIATŁO NA CYFROWE MŚP

Transformację cyfrową i rozwój konkurencyjności biznesu napędzają MŚP i mikrofirmy. Ich wpływ na całość polskiej gospodarki jest niezaprzeczalny - wytwarzają 45 proc. krajowego  PKB zatrudniając 67 proc. wszystkich pracujących w przedsiębiorstwach. Co pokazuje bezpośredn...
Najlepsi specjaliści od snu w e-Izbie

Przedstawiamy kolejną firmę, która wykorzystuje szansę rozwoju w przystąpieniu do najsilniejszej organizacji branżowej e-commerce w kraju. FDM reprezentuje branżę wyposażenia sypialni i obecnie skaluje biznes online, opierając się na stacjonarnych salonach sprzedaży i za...
Premiera raportu "Odpowiedzialny e-commerce 2024"

Polscy konsumenci coraz bardziej doceniają znaczenie społecznie odpowiedzialnego rozwoju, choć ekonomiczna niepewność i rosnąca inflacja wyraźnie wpływają na ich wybory zakupowe. Z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Odpowiedzialny e-commerce” wynika, że ...
DEKO Electronics w e-Izbie

DEKO Electronics – producent elektroniki użytkowej, prowadzący własny sklep internetowy – dołączył do grona firm członkowskich Izby Gospodarki Elektronicznej. Tym samym firma dołącza do ekosystemu organizacji, które odgrywają główną rolę w kształtowaniu obrotu cyfrowego ...
Nagroda specjalna dla Patrycji Sass-Staniszewskiej

Podczas gali XII edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, po raz pierwszy w historii przyznano nagrodę specjalną za wybitne osiągnięcia w budowaniu silnej gospodarki cyfrowej w Polsce i Unii Europejskiej. Pamiątkowa statuetka trafiła do Patrycji Sass-Staniszewskiej, Pre...
Znamy zwycięzców e-Commerce Polska Awards 2024

Po raz dwunasty przyznano nagrody w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska Awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Tegoroczna edycja przejdzie do historii jako rekordowa pod względem liczby zgłoszeń i najbardziej wyrównanej walki o zwycięstwo....
E-Izba jednoczy rynek, by zmienić europejskie prawo

23 stycznia w warszawskiej restauracji Pańska 85 na zaproszenie Izby Gospodarki Elektronicznej spotkali się politycy, ekonomiści, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, by porozmawiać o przyszłości e-commerce w Polsce. Głównym tematem spotkania był apel e-Izby o zniesienie pro...
Performance Marketing Diamonds EU - po raz siódmy odkryjemy diamenty efektywności!

Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Pols...
e-commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych

Polski sektor e-commerce wydaje miliardy na dostosowanie do nowych regulacji. Aż 87% konsumentów docenia zmiany wynikające z dyrektywy Omnibus, a średni koszt dostosowania się firmy do nowych przepisów unijnych to ponad 159 tysięcy złotych – takie wnioski płyną z raportu...
KOCEO w E-IZBIE

Kiedy kolejna firma e-commerce dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej, wzmacnia środowiskową reprezentację handlu online. Równolegle nowa organizacja w e-Izbie zyskuje dostęp do wielopoziomowych zasobów wiedzy, doświadczeń i praktyki podmiotów już kształtujących siłę ...
ŚWIATŁO NA CYFROWE MŚP

Transformację cyfrową i rozwój konkurencyjności biznesu napędzają MŚP i mikrofirmy. Ich wpływ na całość polskiej gospodarki jest niezaprzeczalny - wytwarzają 45 proc. krajowego  PKB zatrudniając 67 proc. wszystkich pracujących w przedsiębiorstwach. Co pokazuje bezpośredn...
Najlepsi specjaliści od snu w e-Izbie

Przedstawiamy kolejną firmę, która wykorzystuje szansę rozwoju w przystąpieniu do najsilniejszej organizacji branżowej e-commerce w kraju. FDM reprezentuje branżę wyposażenia sypialni i obecnie skaluje biznes online, opierając się na stacjonarnych salonach sprzedaży i za...
Premiera raportu "Odpowiedzialny e-commerce 2024"

Polscy konsumenci coraz bardziej doceniają znaczenie społecznie odpowiedzialnego rozwoju, choć ekonomiczna niepewność i rosnąca inflacja wyraźnie wpływają na ich wybory zakupowe. Z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Odpowiedzialny e-commerce” wynika, że ...
DEKO Electronics w e-Izbie

DEKO Electronics – producent elektroniki użytkowej, prowadzący własny sklep internetowy – dołączył do grona firm członkowskich Izby Gospodarki Elektronicznej. Tym samym firma dołącza do ekosystemu organizacji, które odgrywają główną rolę w kształtowaniu obrotu cyfrowego ...
Nagroda specjalna dla Patrycji Sass-Staniszewskiej

Podczas gali XII edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, po raz pierwszy w historii przyznano nagrodę specjalną za wybitne osiągnięcia w budowaniu silnej gospodarki cyfrowej w Polsce i Unii Europejskiej. Pamiątkowa statuetka trafiła do Patrycji Sass-Staniszewskiej, Pre...
Znamy zwycięzców e-Commerce Polska Awards 2024

Po raz dwunasty przyznano nagrody w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska Awards, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Tegoroczna edycja przejdzie do historii jako rekordowa pod względem liczby zgłoszeń i najbardziej wyrównanej walki o zwycięstwo....
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.