Wiele nowych produktów wprowadzonych na rynek, dziesiątki szkoleń stacjonarnych, popularny cykl webinarów technicznych, atrakcyjne promocje dla związanych z marką warsztatów, a do tego fantastyczny event szkoleniowy Brake Clinic. Tak w skrócie można podsumować rok 2021 jeśli chodzi o należącą do TMD Friction markę Textar.
Wymagało to od nas bardzo intensywnej pracy nad zarządzeniem łańcuchami dostaw, ale zrealizowaliśmy to priorytetowe zadanie w postaci zachowania ciągłości obsługi naszych partnerów handlowych. Wiemy, że w obecnej sytuacji niezbędne jest podejmowanie szybkich decyzji biznesowych i elastyczne reagowanie na zmieniające się koszty, ograniczenia w dostępności materiałów i usług, czy rosnące zapotrzebowanie na produkty. Właśnie w takim stylu działamy
komentuje Joanna Krężelok, Dyrektor oddziału TMD Friction Services w Polsce.
Nowe klocki i tarcze hamulcowe w ofercie Textar
Szkolenia stacjonarne Textar Brake Clinic i webinary
Textar wspiera mechaników i... pszczoły
Dzięki tym wszystkim aktywnościom miniony rok możemy uznać za bardzo udany. Z optymizmem wchodzimy również w kolejny. Szykujemy się na intensywny czas. Priorytetem będzie dalsze rozszerzanie asortymentu, a wszelkie nasze działania będą prowadzone z uwzględnieniem coraz ważniejszych kwestii dotyczących zrównoważonego rozwoju i ograniczania negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Będziemy w dalszym ciągu prowadzić działania odpowiedzialne społecznie, zacieśniać współpracę z warsztatami. Bardzo ważnym aspektem będzie także zapewnienie dostępności produktów marki Textar, niezależnie od trudności, które napotyka globalna gospodarka. Efekty tych ambitnych założeń będziemy ujawniać już wkrótce
zapowiada Joanna Krężelok, Dyrektor oddziału TMD Friction Services w Polsce.