Jeśli akcję #ActiveTrucker porównać do zawodów, to ich uczestnicy dotarli do mety w ekspresowym tempie. Kwotę potrzebną na zakup specjalistycznego wózka do triathlonu udało się zebrać tydzień przed zakończeniem wyzwania. Pojazd ufundowany przez Textar Polska został już przekazany fundacji FizjoTRIterapia.
Cieszę się bardzo, że akcja #ActiveTrucker zakończyła się sukcesem i udało się zebrać kwotę potrzebną na zakup sportowego wózka. Mam nadzieję, że dzięki temu pojazdowi kolejne dziecko będzie mogło spełnić swoje marzenie i przeżyć niesamowitą triathlonową przygodę
– powiedziała Kamila Tarmas-Bilmin, Regionalny Koordynator Marketingu z polskiego oddziału firmy TMD Friction Services, właściciela marki Textar.
Jestem pełna podziwu dla uczestników wyzwania i ich osiągnięć. Pokonany przez nich dystans, zarówno na kołach jak i nogach, robi wrażenie. To niesamowite, że potrzebną kwotę udało się zebrać już tydzień przed terminem zakończenia akcji. Wiedzieliśmy, że kierowcy nie pozostaną obojętni na naszą propozycję, ale chyba nikt nie spodziewał się aż takiego zaangażowania i szybkiego tempa w osiąganiu celu. Sądzę, że pomyślimy o kolejnych podobnych wyzwaniach, choć oczywiście zachęcamy do aktywności fizycznej i dbania o swoje zdrowie cały czas, nie tylko z okazji akcji takich jak #ActiveTrucker
– stwierdziła Kamila Tarmas-Bilmin.
Jestem dumna, że udało nam się realne wesprzeć te dzieci. Mam nadzieję, że nasz prezent przyniesie radość kolejnym małym zawodnikom
– powiedziała Kamila Tarmas-Bilmin, Regionalny Koordynator Marketingu z polskiego oddziału firmy TMD Friction Services, właściciela marki Textar.