Rozpoczęła się nowa promocja sprzedażowa firmy TMD Friction, właściciela marki Textar. Nagrodami są zaproszenia dla mechaników na kolejną edycję eventu szkoleniowego „Textar Brake Clinic” na torze Driveland. W tym roku Textar organizuje dwa wydarzenia. Jedno dla mechaników samochodów osobowych, a drugie – dla mechaników pojazdów ciężarowych.
Ze względu na przygotowane wyzwania, uczestnikami Textar Brake Clinic mogą być tylko profesjonalni mechanicy
Wyzwania dotyczące serwisu układu hamulcowego
Textar Brake Clinic to również ćwiczenia praktyczne z doskonalenia techniki jazdy
Niesamowite nagrody i goście specjalni
To już trzecia edycja promocji, dzięki której zwiększamy zasięg konceptu Texar Brake Clinic. Biorąc pod uwagę wnioski z wcześniejszych edycji, w tym roku postanowiliśmy rozszerzyć zakres akcji o pojazdy ciężarowe. To ważny segment rynku, a mechanicy z tej branży również potrzebują okazji do rozwijania swojej wiedzy dotyczącej prawidłowej naprawy i serwisu układu hamulcowego. Uczestnicy dwóch poprzednich wydarzeń chwalili nasze wyzwania jako ciekawe połączenie teorii z praktyką. Szkolenie zainspirowało ich do dalszego poszerzania wiedzy dotyczącej serwisu układów hamulcowych. Jestem przekonana, że tak samo będzie i tym razem
mówi Joanna Krężelok, Dyrektor oddziału TMD Friction Services w Polsce.