Continental wspólnie z niemieckim magazynem transportowym „trans aktuell” ponownie zapytali właścicieli firm flotowych jakich rozwiązań potrzebują, aby poprawić efektywność i wydajność biznesu, a także jak wyobrażają sobie przyszłość branży.
i temperatury w oponie (27%). Ponad połowa ankietowanych (60%) przyznała, że najbardziej interesujące są informacje na temat stanu pojazdu i opon pozyskane w czasie rzeczywistym. Takie systemy pomagają na bieżąco wykrywać ewentualne nieprawidłowości i umożliwiają błyskawiczną reakcję na zdarzenie. To właśnie komunikacja, czyli wymiana danych, pomiędzy pojazdem, zarządcą floty, a partnerem serwisowym kształtuje zakres Logistyki 4.0, która pozwala minimalizować przestoje, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii.
Oponą biznes się toczy
Rozwiązania oferowane przez Continental są efektem partnerskiej współpracy z klientami flotowymi – pomagają zaoszczędzić nie tylko cenny czas, ale również obniżyć koszty prowadzonej działalności. Co więcej, oferta Continental jest nieustannie rozwijana w zakresie przyszłej mobilności, tak aby sprostać rosnącym wymaganiom flot
Stanisław Rosół, szef sprzedaży opon ciężarowych w Continental Opony Polska.
na bezpieczeństwo w trasie. Dlatego Continental oferuje firmom transportowym system ContiPressureCheck, do monitorowania ciśnienia i temperatury w czasie rzeczywistym, a także inteligentne opony iTyre z fabrycznie zainstalowanymi czujnikami ciśnienia. W tym roku niemiecki koncern wprowadzi do oferty również system ContiConnect do zarządzania w czasie rzeczywistym ogumieniem w całej flocie.