„B2B e-Commerce” to nowy poradnik Izby Gospodarki Elektronicznej. Na 180. stronach w skondensowany sposób eksperci e-Izby wyczerpują temat definicji, potencjału i perspektyw rozwoju handlu elektronicznego pomiędzy firmami, zgodnie ze stanem wiedzy i rynku w połowie tej dekady. Publikacja pozwala na samorozwój menadżera, a wiedza zawarta w niej może przynieść kolejne wzrosty organizacji biznesowej, którą reprezentuje.
Z każdej strony
Kupcy B2B oczekują takich samych ułatwień, jakie spotykają w sklepach B2C. Szczególnie chodzi o łatwość nawigacji, dokładne opisy produktów i różne sposoby płatności oraz dostawy.
Justyna Skorupska, współautorka poradnik „B2B e-Commerce”
Prosto z praktyki
Potencjał B2B
- M2M. Menedżerowie piszą dla menedżerów
- Szybka ścieżka rzetelnej wiedzy
- E-business to e-business w pigułce
- Doskonała nawigacja po świecie B2B
- Gdzie łączą się firmy. Poradnik B2B
- Twoja droga do zyskownych partnerstw
- Bezproblemowe rozwiązania B2B. Nieograniczone możliwości biznesowe