Z początkiem kwietnia do zespołu Shell Fleet Solutions, odpowiadającego za rozwój, marketing i sprzedaż kart flotowych euroShell, dołączył Łukasz Klamka, który w ramach awansu wewnętrznego objął stanowisko Indirect Account Manager na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę.
Łukasz Klamka rozpoczął karierę w strukturach Shell Polska w 2012 roku, wnosząc do firmy bogate doświadczenie sprzedażowe zarówno w segmencie B2C, jak i B2B, zdobyte w Philip Morris. Przez ostatnie lata pracował w zespole sprzedaży detalicznej Shell, gdzie odpowiadał za struktury handlowe organizacji w kanale B2C w południowo-zachodniej Polsce. W 2013 roku region, którym zarządzał, zajął drugie miejsce w Europie Środkowo-Wschodniej w globalnym programie Shell dla najbardziej efektywnych menadżerów. Ponadto, jako Territory Manager DO zarządzał też kontraktami B2B ze stacjami funkcjonującymi w formule DODO (ang. dealer-owned, dealer-operated) na terenie całego kraju. Miał również znaczący wkład w rozwój i poprawę standardów DVP (ang. Dealer Value Proposition) oraz był odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie procesu przekształcania stacji własnych na partnerskie.
Jest absolwentem Politechniki Opolskiej i Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Biegle mówi po angielsku. W wolnym czasie podróżuje, biega, jeździ na nartach i aktywnie spędza czas z rodziną.
Zespół Shell Fleet Solutions, zgodnie z założeniami nowej strategii firmy Next Meets Now, koncentruje się na bieżących i przyszłych potrzebach klientów w segmencie B2B, dostarczając innowacyjne rozwiązania umożliwiające kompleksową obsługę flot samochodów osobowych i ciężarowych.