Dachser Polska – przykład dobrych praktyk
Wprowadzenie Programu Wsparcia Pracowników przynosi trzy główne korzyści. Po pierwsze, daje naszym pracownikom możliwość rozmowy z ekspertami w każdej sytuacji i o każdym problemie, co jest niezwykle ważne dla ich poczucia bezpieczeństwa i komfortu. Po drugie, umożliwia kontakt z osobą bezstronną, co pozwala na otwarte i szczere rozmowy bez obaw o ocenę. Po trzecie, zamiast spędzać czas na poszukiwaniu informacji i odpowiedniej pomocy w Internecie, pracownicy otrzymują szybkie, profesjonalne wsparcie, co oszczędza ich czas i zasoby”.
Magdalena Jamroziak, HR Manager w Dachser Polska
Work-life balance w nowym wydaniu
Satysfakcja pracowników jest kluczowym elementem budowania silnej marki pracodawcy. Wprowadzenie Indywidualnego Programu Wsparcia Pracowników to strategiczny krok, który pokazuje, że firma autentycznie dba o dobrostan swoich ludzi. Oferując pomoc w zakresie wsparcia psychologicznego, doradztwa finansowego czy porad prawnych (za wyjątkiem porad w zakresie prawa pracy), organizacja nie tylko wspiera pracowników w radzeniu sobie z codziennymi wyzwaniami, ale także buduje kulturę zaufania i wzajemnej troski. Taka inicjatywa znacząco wzmacnia pozycję firmy jako pracodawcy z wyboru, przyciągając nowe talenty i motywując obecnych pracowników do długoterminowego zaangażowania”.
Bernardeta Forgacz, Koordynator ds. Employer Brandingu w Dachser Polska
O Dachser:
Dachser jest globalnym operatorem logistycznym z siedzibą główną w Kempten (Niemcy) i oddziałami w 42 krajach na świecie. Operator usług logistycznych zapewnia kompleksową obsługę łańcucha dostaw, łącząc transport drogowy, morski, lotniczy oraz magazynowanie. Aktualnie w kraju działa dziesięć oddziałów firmy, w których zatrudnionych jest prawie 700 pracowników. Zlokalizowane są: w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Rzeszowie, Gdańsku, Brwinowie, Sosnowcu, Strykowie, Szczecinie i Toruniu. Łącznie obsługują blisko 100 regularnych połączeń dziennie.