Izba Gospodarki Elektronicznej to niezawodny i dostępny dla MŚP oraz dużego biznesu partner, który rozumie potrzeby e-commerce. Zapewnia stały dostęp do strategicznej wiedzy i wspiera działalność sklepów internetowych w codziennym działaniu.
Obecnie, przygotowując branżę handlu online do marketingowego i sprzedażowego wydarzenia jakim jest Black Friday e-Izba zaprasza do serii warsztatów dla profesjonalistów z branży i konsumentów. Pozwolą one przedsiębiorcom zachować konkurencyjność i zgodność z prawem, a konsumentom cieszyć się z nadchodzącego święta wyprzedaży.
- miejsce i moment informowania o najniższej cenie z ostatnich 30 dni;
- programy lojalnościowe, kody rabatowe i promocje wiązane podlegające pod przepisy dyrektywy;
- stosowanie przepisów Omnibusa w informacji o cenach w relacjach B2B.
Szkolenie odbędzie się 24.10.24 o godz. 14:00.
Ważne ogniwo – rzecznik konsumenta
Szkolenie odbędzie się 14.11.24 o godz. 14:00.
Więcej za mniej
- wykrywanie wprowadzających w błąd ofert i unikanie pułapek związanych z zakupami pod wpływem impulsu;
- rozpoznawanie typowych oszustw w handlu detalicznym;
- korzystanie w pełni z praw konsumenta.
Szkolenie odbędzie się 18.11.24 o godz. 14:00.
Naszym celem jest podtrzymywanie poziomu wiedzy u ludzi biznesu na poziomie odpowiadającym oczekiwaniom rynku i konsumentów. Nawet więcej, e-Izba jako największa organizacja branżowa e-commerce w kraju ma know-how pozwalający na podnoszenie kompetencji jeszcze wyżej. Zajmujemy się od lat profesjonalizacją branży z takim samym zaangażowaniem, jak w edukowanie konsumentów w ich prawach. Tym samym zapewniamy wszystkim stronom bezpieczne i świadome zakupy podczas Black Friday.
wyjaśnia Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.