Textar, marka należąca do TMD Friction, wiodącego światowego producenta materiałów ciernych do układów hamulcowych, uruchamia nową platformę e-learningową dla profesjonalistów z branży motoryzacyjnej. Wirtualna Akademia Textar to kompleksowe interaktywne centrum edukacyjne poświęcone zagadnieniom dotyczącym hamulców.
Najbardziej kompleksowe szkolenie dotyczące hamulców na rynku
Wraz z rozwojem pojazdów i nowościami w branży, ważne jest, aby mechanicy byli na bieżąco z tymi zmianami. Chcemy nie tylko inspirować i uczyć kolejne pokolenie fachowców, ale także wspierać specjalistów z branży motoryzacyjnej w podnoszeniu kwalifikacji. Dzięki stosowaniu najlepszych praktyk dotyczących serwisu i montażu hamulców, zarówno warsztaty, jak i ich klienci skorzystają na mniejszej liczbie reklamacji dotyczących tego układu
– powiedział Scott Irwin, dyrektor ds. szkoleń technicznych w TMD Friction.
Oszczędność czasu i pieniędzy
z doświadczeniem dostawcy oryginalnego wyposażenia (OEM). Dzięki angażującym treściom, Akademia dostarcza wiedzę na poziomie producenta w sposób łatwy do zapamiętania. Dostęp do szkolenia można uzyskać na dowolnym urządzeniu – komputerze stacjonarnym, tablecie czy telefonie.
Wirtualna Akademia Textar to doskonałe narzędzie do inwestowania w rozwój zawodowy. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem warsztatu samochodowego, który chce podnieść kwalifikacje swoich pracowników, świeżo upieczonym absolwentem szkoły, który chce nauczyć się nowych umiejętności, czy też doświadczonym mechanikiem, który chce odświeżyć swoją wiedzę, platforma jest świetnym sposobem na osiągnięcie celów szkoleniowych przy jednoczesnej oszczędności czasu i pieniędzy. Wirtualna Akademia Textar pomaga podnosić kompetencje, jednocześnie pozwalając pracować we własnym tempie
– podkreśla Scott Irwin.
Długa historia szkoleń technicznych Textar
Informacje zwrotne z prowadzonych przez naszych trenerów szkoleń zawsze były doskonałe, a w ciągu ostatnich pięciu lat na całym świecie zaobserwowaliśmy powiązany bezpośrednio ze szkoleniami spadek liczby reklamacji. Wirtualna Akademia Textar pomoże nam przenieść szkolenia na jeszcze wyższy poziom, aby zapewnić branży ciągłe wsparcie i możliwość edukacji
– mówi Scott Irwin.