W tegorocznej edycji prestiżowego plebiscytu „Laur Konsumenta” marka Shell Helix po raz kolejny zdobyła złoty Laur. Wyróżnienie potwierdza pozycję rynkowego lidera Shell Helix w kategorii olejów silnikowych i środków smarnych w Polsce, ponieważ marka zdobyła godło dziesiąty raz z rzędu!
Głos konsumentów – siła rekomendacji
Cieszymy się, że polskim kierowcom marka Shell Helix kojarzy się z najwyższą jakością i po raz kolejny uznali produkty z tej gamy za najlepsze wśród olejów silnikowych. To wyróżnienie ma dla nas szczególną wartość, bo pochodzi od naszych klientów, których zaufanie jest fundamentem naszej działalności. Dziesiąty złoty Laur w naszej kolekcji to nie tylko powód do dumy, ale także motywacja do dalszego rozwijania naszej oferty w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby rynku
– podkreśla Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.
Oleje Shell Helix – innowacje dla przyszłości motoryzacji
Przyszłość motoryzacji to jedno z naszych kluczowych wyzwań. Już teraz oferujemy produkty dedykowane pojazdom hybrydowym, a pracujemy nad wprowadzeniem na rynek kolejnych innowacyjnych środków smarnych. Złoty Laur Konsumenta 2025 to kolejny dowód na to, że marka Shell Helix pozostaje liderem w swojej kategorii. Wyróżnienie podkreśla zarówno zaangażowanie Shell w innowacje, jak i jej zdolność do budowania trwałego zaufania wśród polskich kierowców
– mówi Łukasz Radzymiński.