(dalej „Regulamin”)
1. Organizatorem konkursu pod nazwą „Co poszło nie tak luty 2025” („Konkurs”) są Renata Syperek-Komar oraz Marta Zagożdżon prowadzące działalność gospodarczą wyłącznie w formie spółki cywilnej pod firmą ConTrust Communication Renata Syperek-Komar, Marta Zagożdżon spółka cywilna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Rzymowskiego 53, 02-697 Warszawa, NIP: 522–317–59–28, REGON: 385112456 („Organizator”).
2. Fundatorem nagród w Konkursie jest TMD Friction Services GmbH Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 142 B, 02-305 Warsaw, Poland, NIP: 896–156– 58–71 („Fundator”).
3. Uczestnikiem jest osoba, która zgłasza swój udział w Konkursie („Uczestnik”).
2. Fundatorem nagród w Konkursie jest TMD Friction Services GmbH Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 142 B, 02-305 Warsaw, Poland, NIP: 896–156– 58–71 („Fundator”).
3. Uczestnikiem jest osoba, która zgłasza swój udział w Konkursie („Uczestnik”).
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie.
2. Konkurs prowadzony jest na terytorium Polski za pośrednictwem serwisu Facebook.
3. Organizator informuje, że Konkurs nie jest w żaden sposób prowadzony, sponsorowany, popierany, związany z serwisem Facebook. Uczestnikom Konkursu nie przysługują w związku z udziałem w konkursie żadne roszczenia wobec tego podmiotu.
4. Konkurs rozpoczyna się w dniu 21.02.2025 r. i kończy w dniu 25.02.2025 r.
5. Nad prawidłowością przeprowadzenia Konkursu czuwa komisja konkursowa („Komisja Konkursowa”) powołana przez Organizatora.
6. Ogłoszenie wyników konkursu przez Komisję Konkursową nastąpi do dnia 28.02.2025 r.
7. Przystąpienie do udziału w Konkursie przez Uczestnika jest równoznaczne z akceptacją przez niego postanowień Regulaminu Konkursu. Przystępując do Konkursu, Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu. Naruszenie przez Uczestnika tego zobowiązania stanowi podstawę do wykluczenia Uczestnika z Konkursu.
8. Konkurs nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540 ze zm.). Organizator jest składającym przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 kodeksu cywilnego.
2. Konkurs prowadzony jest na terytorium Polski za pośrednictwem serwisu Facebook.
3. Organizator informuje, że Konkurs nie jest w żaden sposób prowadzony, sponsorowany, popierany, związany z serwisem Facebook. Uczestnikom Konkursu nie przysługują w związku z udziałem w konkursie żadne roszczenia wobec tego podmiotu.
4. Konkurs rozpoczyna się w dniu 21.02.2025 r. i kończy w dniu 25.02.2025 r.
5. Nad prawidłowością przeprowadzenia Konkursu czuwa komisja konkursowa („Komisja Konkursowa”) powołana przez Organizatora.
6. Ogłoszenie wyników konkursu przez Komisję Konkursową nastąpi do dnia 28.02.2025 r.
7. Przystąpienie do udziału w Konkursie przez Uczestnika jest równoznaczne z akceptacją przez niego postanowień Regulaminu Konkursu. Przystępując do Konkursu, Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu. Naruszenie przez Uczestnika tego zobowiązania stanowi podstawę do wykluczenia Uczestnika z Konkursu.
8. Konkurs nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540 ze zm.). Organizator jest składającym przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 kodeksu cywilnego.
II KOMISJA KONKURSOWA
1. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu oraz dokonania wyboru zwycięzców Konkursu, Organizator powoła Komisję Konkursową.
2. W skład Komisji Konkursowej wejdą trzy osoby delegowane przez Organizatora.
2. W skład Komisji Konkursowej wejdą trzy osoby delegowane przez Organizatora.
III UCZESTNICTWO W KONKURSIE
1. W Konkursie mogą brać udział wszystkie osoby fizyczne, będące konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przebywające na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2. W Konkursie mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 (osiemnaście) lat i posiadają co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu odpowiednich przepisów kodeksu cywilnego, za zgodą ich przedstawiciela ustawowego lub prawnego opiekuna. Niezbędne jest przesłanie pisemnej zgody przedstawiciela ustawowego tej osoby na jej udział w Konkursie na adres Organizatora w ciągu 3 dni od dnia powiadomienia Uczestnika o zwycięstwie.
3. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest posiadanie aktywnego konta w serwisie społecznościowym Facebook, spełniającego warunki serwisu.
4. W Konkursie nie mogą brać udziału: pracownicy Organizatora, a także członkowie najbliższej rodziny wyżej wymienionych osób. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się: małżonków, dzieci, rodziców, rodzeństwo, małżonków i dzieci rodzeństwa, krewnych i powinowatych drugiego stopnia oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia. Pracownikiem w rozumieniu Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę jak i osoba współpracująca na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia).
5. Zgłoszenie uczestnictwa w Konkursie następuje poprzez napisanie komentarza na stronie Textar Polska w serwisie Facebook w odpowiedzi na zadanie konkursowe opublikowane w poście zamieszczonym na stronie Textar Polska w serwisie Facebook.
2. W Konkursie mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 (osiemnaście) lat i posiadają co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu odpowiednich przepisów kodeksu cywilnego, za zgodą ich przedstawiciela ustawowego lub prawnego opiekuna. Niezbędne jest przesłanie pisemnej zgody przedstawiciela ustawowego tej osoby na jej udział w Konkursie na adres Organizatora w ciągu 3 dni od dnia powiadomienia Uczestnika o zwycięstwie.
3. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest posiadanie aktywnego konta w serwisie społecznościowym Facebook, spełniającego warunki serwisu.
4. W Konkursie nie mogą brać udziału: pracownicy Organizatora, a także członkowie najbliższej rodziny wyżej wymienionych osób. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się: małżonków, dzieci, rodziców, rodzeństwo, małżonków i dzieci rodzeństwa, krewnych i powinowatych drugiego stopnia oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia. Pracownikiem w rozumieniu Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę jak i osoba współpracująca na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia).
5. Zgłoszenie uczestnictwa w Konkursie następuje poprzez napisanie komentarza na stronie Textar Polska w serwisie Facebook w odpowiedzi na zadanie konkursowe opublikowane w poście zamieszczonym na stronie Textar Polska w serwisie Facebook.
IV ZASADY KONKURSU
1. Uczestnicy przystępują do Konkursu poprzez napisanie komentarzy na stronie Textar Polska na Facebooku, w odpowiedzi na zadanie konkursowe opublikowane w poście zamieszczonym na stronie Textar Polska w serwisie Facebook (Kto czekał na KONKURS? Mamy zadanie z serii „Co poszło nie tak z tym montażem?” W przedstawionym przypadku klient skarżył się na bijące przednie tarcze hamulcowe oraz hałasy podczas hamowania (piski oraz buczenie). Hamulce były stosunkowo nowe – tarcze i klocki na przedniej osi zostały wymienione kilka tysięcy kilometrów wcześniej. W konkursie oczekujemy wyjaśnienia, co było przyczyną takiego zachowania? Osoby, które poprawnie lub najtrafniej opiszą w komentarzach błąd (lub błędy) pasujący do usterki ze zdjęć, wygrają upominki od Textar. W zabawie nagrodzimy 3 osoby! Do zdobycia są zestawy, w których znajdą się butelka termiczna, czapka oraz rękawice robocze. Na odpowiedzi czekamy do wtorku 25.02. do godziny 23:59. Listę zwycięzców podamy najpóźniej w piątek 28.02. Regulamin: http://www.tmdqr.com/bflxR7 Powodzenia!).
2. Komisja Konkursowa weźmie pod uwagę wyłącznie komentarze zawierające odpowiedź na pytanie konkursowe.
3. Spośród komentarzy zawierających odpowiedzi na pytania, Komisja Konkursowa wskaże 3 (trzy) osoby, które podadzą prawidłowe lub najbliższe prawdy odpowiedzi.
4. Laureaci otrzymają zestawy upominków od Textar.
2. Komisja Konkursowa weźmie pod uwagę wyłącznie komentarze zawierające odpowiedź na pytanie konkursowe.
3. Spośród komentarzy zawierających odpowiedzi na pytania, Komisja Konkursowa wskaże 3 (trzy) osoby, które podadzą prawidłowe lub najbliższe prawdy odpowiedzi.
4. Laureaci otrzymają zestawy upominków od Textar.
V ZAŁOŻENIA KONKURSU
1. Celem Konkursu jest promocja marki Textar.
2. Konkurs będzie przeprowadzony na platformie Facebook.
3. Zgłoszenie uczestnictwa w konkursie następuje napisanie komentarza na stronie Textar Polska w serwisie Facebook w odpowiedzi na zadanie konkursowe opublikowane w poście zamieszczonym na stronie Textar Polska w serwisie Facebook.
4. Zgłoszenia przesłane po zakończeniu Konkursu nie będą brane pod uwagę.
5. Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku uzasadnionego podejrzenia posługiwania się nieprawdziwymi danymi, podszywania się pod konto innego użytkownika, próby wpływania na wyniki Konkursu lub naruszenia przez niego warunków Regulaminu lub zasad fair play. Wykluczenie uczestnika może nastąpić w każdym etapie trwania konkursu i obejmuje również prawo do pozbawienia Uczestnika nagrody. Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji zgodnie z Regulaminem.
6. Zabronione jest zamieszczanie przez Uczestników jakichkolwiek zgłoszeń, które naruszają dobre obyczaje, obowiązujące prawo lub naruszają jakiekolwiek prawa osób trzecich.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe trudności z korzystaniem z serwisu Facebook.
2. Konkurs będzie przeprowadzony na platformie Facebook.
3. Zgłoszenie uczestnictwa w konkursie następuje napisanie komentarza na stronie Textar Polska w serwisie Facebook w odpowiedzi na zadanie konkursowe opublikowane w poście zamieszczonym na stronie Textar Polska w serwisie Facebook.
4. Zgłoszenia przesłane po zakończeniu Konkursu nie będą brane pod uwagę.
5. Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku uzasadnionego podejrzenia posługiwania się nieprawdziwymi danymi, podszywania się pod konto innego użytkownika, próby wpływania na wyniki Konkursu lub naruszenia przez niego warunków Regulaminu lub zasad fair play. Wykluczenie uczestnika może nastąpić w każdym etapie trwania konkursu i obejmuje również prawo do pozbawienia Uczestnika nagrody. Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji zgodnie z Regulaminem.
6. Zabronione jest zamieszczanie przez Uczestników jakichkolwiek zgłoszeń, które naruszają dobre obyczaje, obowiązujące prawo lub naruszają jakiekolwiek prawa osób trzecich.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe trudności z korzystaniem z serwisu Facebook.
VI PRZYZNAWANIE NAGRÓD
1. Nagrodami w konkursie są 3 zestawy gadżetów Textar (butelka termiczna, czapka, rękawice robocze), o wartości 250 zł każdy.
2. Komisja przyzna nagrody łącznie 3 Uczestnikom, którzy udzielą poprawnej odpowiedzi na pytanie konkursowe.
3. Każdy Uczestnik Konkursu może zostać laureatem i otrzymać Nagrodę.
4. O wygranej w Konkursie laureat/laureatka zostanie powiadomiony/powiadomiona poprzez publikację listy zwycięzców (imię i nazwisko/nick Uczestnika) na fanpage'u Textar Polska (w komentarzu do posta konkursowego) oraz bezpośrednio w odpowiedzi strony Textar Polska do zgłoszenia konkursowego zamieszczonego przez nagrodzonego Uczestnika.
5. Szczegóły odbioru nagrody zostaną ustalone indywidualnie z laureatem.
6. W przypadku braku odpowiedzi na komentarz z informacją o wygranej w przewidzianym czasie (odpowiedź laureata najpóźniej do 07.03.2025 r. do godziny 16:00), bądź rezygnacji przez laureata z nagrody, prawo do otrzymania nagrody wygasa, a nagroda zostaje do dyspozycji Organizatora.
7. Organizator zastrzega, że nagroda w konkursie nie podlega wymianie, jak również zamianie jej na równowartość pieniężną.
8. Laureat traci prawo do nagrody w przypadku gdy:
a) odmówi przyjęcia nagrody,
b) kontakt z Uczestnikiem nie będzie możliwy,
c) nagroda nie będzie mogła być zrealizowana z przyczyn niezależnych od Organizatora, a w szczególności w skutek podania nieprawidłowych danych lub braku aktualizacji danych Laureata,
d) Uczestnik nie spełnia warunków Regulaminu uprawniających go do wzięcia udziału w Konkursie lub otrzymania nagrody.
2. Komisja przyzna nagrody łącznie 3 Uczestnikom, którzy udzielą poprawnej odpowiedzi na pytanie konkursowe.
3. Każdy Uczestnik Konkursu może zostać laureatem i otrzymać Nagrodę.
4. O wygranej w Konkursie laureat/laureatka zostanie powiadomiony/powiadomiona poprzez publikację listy zwycięzców (imię i nazwisko/nick Uczestnika) na fanpage'u Textar Polska (w komentarzu do posta konkursowego) oraz bezpośrednio w odpowiedzi strony Textar Polska do zgłoszenia konkursowego zamieszczonego przez nagrodzonego Uczestnika.
5. Szczegóły odbioru nagrody zostaną ustalone indywidualnie z laureatem.
6. W przypadku braku odpowiedzi na komentarz z informacją o wygranej w przewidzianym czasie (odpowiedź laureata najpóźniej do 07.03.2025 r. do godziny 16:00), bądź rezygnacji przez laureata z nagrody, prawo do otrzymania nagrody wygasa, a nagroda zostaje do dyspozycji Organizatora.
7. Organizator zastrzega, że nagroda w konkursie nie podlega wymianie, jak również zamianie jej na równowartość pieniężną.
8. Laureat traci prawo do nagrody w przypadku gdy:
a) odmówi przyjęcia nagrody,
b) kontakt z Uczestnikiem nie będzie możliwy,
c) nagroda nie będzie mogła być zrealizowana z przyczyn niezależnych od Organizatora, a w szczególności w skutek podania nieprawidłowych danych lub braku aktualizacji danych Laureata,
d) Uczestnik nie spełnia warunków Regulaminu uprawniających go do wzięcia udziału w Konkursie lub otrzymania nagrody.
VII POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące Konkursu Uczestnicy powinni zgłaszać w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na adres siedziby Organizatora, z dopiskiem: „Co poszło nie tak luty 2025”.
2. Reklamacje należy wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie 14 dni od daty zakończenia konkursu.
3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres i numer telefonu, jak również dokładny opis i uzasadnienie reklamacji oraz podpis Uczestnika.
4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora.
5. Organizator rozpatrywać będzie reklamacje Uczestników na podstawie niniejszego Regulaminu.
6. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie poinformowany na piśmie. Decyzja Organizatora zawierająca uzasadnienie zostanie nadana do Uczestnika, na adres podany przez Uczestnika, w terminie 2 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
2. Reklamacje należy wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie 14 dni od daty zakończenia konkursu.
3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres i numer telefonu, jak również dokładny opis i uzasadnienie reklamacji oraz podpis Uczestnika.
4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora.
5. Organizator rozpatrywać będzie reklamacje Uczestników na podstawie niniejszego Regulaminu.
6. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie poinformowany na piśmie. Decyzja Organizatora zawierająca uzasadnienie zostanie nadana do Uczestnika, na adres podany przez Uczestnika, w terminie 2 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
VIII DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Uczestnika jest Organizator.
2. Uczestnik zgłaszający się do Konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora do celów związanych z realizacją Konkursu zgodnie z Regulaminem, w tym do wyłonienia Zwycięzcy, przekazywania Nagrody, doręczenia Nagrody, ogłoszenia wyników Konkursu i rozpatrywania reklamacji Uczestników. Podanie nieprawdziwych lub niepełnych danych zwalnia Organizatora z obowiązku przekazania Nagrody.
3. Danymi niezbędnymi do celów realizacji Konkursu i postanowień Regulaminu są: imię i nazwisko Uczestnika, zgodne z danymi zawartymi na jego profilu Facebook, oraz adres korespondencyjny, niezbędny do przesłania nagrody.
4. Podanie danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla wzięcia udziału w Konkursie.
5. Każdy Uczestnik Konkursu posiada prawo wglądu do swoich danych osobowych.
6. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się z Organizatorem pod adresem e-mail: k.jordan@contrust.pl.
7. Dane osobowe będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”). Dane zostały zebrane przez fanpage na Facebooku Textar Polska.
8. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Konkursu, w tym wydania Nagrody i ogłoszenia informacji o zwycięzcy (oraz innych nagrodzonych osobach), a także przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa.
9. Organizator zapewnia ochronę danych osobowych Uczestnika zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.).
2. Uczestnik zgłaszający się do Konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora do celów związanych z realizacją Konkursu zgodnie z Regulaminem, w tym do wyłonienia Zwycięzcy, przekazywania Nagrody, doręczenia Nagrody, ogłoszenia wyników Konkursu i rozpatrywania reklamacji Uczestników. Podanie nieprawdziwych lub niepełnych danych zwalnia Organizatora z obowiązku przekazania Nagrody.
3. Danymi niezbędnymi do celów realizacji Konkursu i postanowień Regulaminu są: imię i nazwisko Uczestnika, zgodne z danymi zawartymi na jego profilu Facebook, oraz adres korespondencyjny, niezbędny do przesłania nagrody.
4. Podanie danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla wzięcia udziału w Konkursie.
5. Każdy Uczestnik Konkursu posiada prawo wglądu do swoich danych osobowych.
6. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się z Organizatorem pod adresem e-mail: k.jordan@contrust.pl.
7. Dane osobowe będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”). Dane zostały zebrane przez fanpage na Facebooku Textar Polska.
8. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Konkursu, w tym wydania Nagrody i ogłoszenia informacji o zwycięzcy (oraz innych nagrodzonych osobach), a także przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa.
9. Organizator zapewnia ochronę danych osobowych Uczestnika zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.).
IX PRAWA AUTORSKIE
1. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenie autorskich praw majątkowych i/lub osobistych praw osób trzecich w związku z przesłaną Organizatorowi w ramach zgłoszenia konkursowego treścią. Uczestnik zobowiązuje się zwrócić Organizatorowi i/lub Zleceniodawcy wszelkie koszty, jakie poniósł Organizator w związku z naruszeniem praw lub dóbr osób trzecich na skutek eksploatacji wadliwej - w związku z naruszeniem o którym mowa w zdaniu poprzednim.
2. Dokonanie Zgłoszenia zgodnie z zasadami wskazanymi w Regulaminie równoznaczne jest z udzieleniem Zleceniodawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji, z prawem do udzielania sublicencji, na korzystanie z treści, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz bez możliwości jej wypowiedzenia zgodnie z art. 68 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w celach związanych z organizacją Konkursu oraz celach marketingowych i promocyjnych poprzez: a. utrwalenie przy wykorzystaniu wszelkich znanych technik na wszelkich znanych nośnikach, co obejmuje w szczególności utrwalenie techniką analogową, cyfrową i optyczną, b. zwielokrotnienie wszelkim znanymi technikami cyfrowymi, analogowymi i optycznymi, c. publikację na nośnikach wielkoformatowych (zewnętrznych i wewnętrznych), d. wielokrotne publiczne wystawienie, e. eksploatację w Internecie, na stronach www, za pośrednictwem łączy telefonicznych lub satelitarnych, przewodowych lub bezprzewodowych, technik cyfrowych lub analogowych, f. publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, g. wykorzystywanie ich do tworzenia utworów zależnych, a następnie używania tak powstałych utworów w sposób wskazany w pkt. a) do f) powyżej, i. bez względu na ilość nadań, emisji, czy wytworzonych egzemplarzy. oraz zobowiązaniem się do niewykonywania autorskich praw osobistych do Treści względem Zleceniodawcy, w szczególności wyrażeniem zgody na wykorzystywanie odpowiedzi bez podawania imienia, nazwiska lub pseudonimu twórcy.
3. Uczestnik może zostać wykluczony z Konkursu w każdym czasie w razie stwierdzenia przez Komisję Konkursową, że jego zgłoszenie konkursowe nie spełnia wymogów Regulaminu lub w przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie jakichkolwiek roszczeń związanych ze zgłoszeniem. Uprawnienie do wykluczenia Uczestnika obejmuje również prawo do pozbawiania Nagród. W takim przypadku Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji zgodnie z Regulaminem.
2. Dokonanie Zgłoszenia zgodnie z zasadami wskazanymi w Regulaminie równoznaczne jest z udzieleniem Zleceniodawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji, z prawem do udzielania sublicencji, na korzystanie z treści, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz bez możliwości jej wypowiedzenia zgodnie z art. 68 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w celach związanych z organizacją Konkursu oraz celach marketingowych i promocyjnych poprzez: a. utrwalenie przy wykorzystaniu wszelkich znanych technik na wszelkich znanych nośnikach, co obejmuje w szczególności utrwalenie techniką analogową, cyfrową i optyczną, b. zwielokrotnienie wszelkim znanymi technikami cyfrowymi, analogowymi i optycznymi, c. publikację na nośnikach wielkoformatowych (zewnętrznych i wewnętrznych), d. wielokrotne publiczne wystawienie, e. eksploatację w Internecie, na stronach www, za pośrednictwem łączy telefonicznych lub satelitarnych, przewodowych lub bezprzewodowych, technik cyfrowych lub analogowych, f. publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, g. wykorzystywanie ich do tworzenia utworów zależnych, a następnie używania tak powstałych utworów w sposób wskazany w pkt. a) do f) powyżej, i. bez względu na ilość nadań, emisji, czy wytworzonych egzemplarzy. oraz zobowiązaniem się do niewykonywania autorskich praw osobistych do Treści względem Zleceniodawcy, w szczególności wyrażeniem zgody na wykorzystywanie odpowiedzi bez podawania imienia, nazwiska lub pseudonimu twórcy.
3. Uczestnik może zostać wykluczony z Konkursu w każdym czasie w razie stwierdzenia przez Komisję Konkursową, że jego zgłoszenie konkursowe nie spełnia wymogów Regulaminu lub w przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie jakichkolwiek roszczeń związanych ze zgłoszeniem. Uprawnienie do wykluczenia Uczestnika obejmuje również prawo do pozbawiania Nagród. W takim przypadku Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji zgodnie z Regulaminem.
X POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
2. Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie. Dotyczy to w szczególności zmian terminów poszczególnych czynności Konkursowych.
3. Wszelkie spory wynikłe organizacji i przeprowadzenia Konkursu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.02.2025 r.
2. Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie. Dotyczy to w szczególności zmian terminów poszczególnych czynności Konkursowych.
3. Wszelkie spory wynikłe organizacji i przeprowadzenia Konkursu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.02.2025 r.