Marka Textar – należąca do TMD Friction, wiodącego światowego producenta materiałów ciernych do układów hamulcowych – odnotowała 12-procentowy spadek liczby roszczeń gwarancyjnych. Jest to bezpośredni efekt specjalistycznych szkoleń i wsparcia technicznego na wysokim poziomie.
Warsztaty i dystrybutorzy regularnie kontaktowali się z zespołem technicznym w sprawie wadliwych produktów. Jednak po wizycie na miejscu i analizie zgłoszonego przypadku, prawie zawsze okazywało się, że problemy wynikają z nieprawidłowego montażu tarcz i klocków lub niewystarczającej wiedzy na ten temat. Zdaliśmy sobie sprawę, że mamy do wykonania pracę, której celem jest wsparcie naszych klientów w tym zakresie. Jednocześnie naszym zadaniem jako producenta jest ograniczenie tego zjawiska
– powiedział Scott Irwin, dyrektor ds. szkoleń technicznych w TMD Friction.
Fachowe szkolenia dostosowane do potrzeb
Szkolenie dla pojazdów przyszłości
Dostosowanie warsztatów do najnowszych innowacji
Mechanicy muszą posiadać najbardziej aktualną wiedzę, gdyż to dzięki ich pracy możemy bezpiecznie poruszać się po drogach. Jako światowy lider w dziedzinie materiałów ciernych do układów hamulcowych uważamy, że naszym obowiązkiem jest edukowanie, informowanie i wspieranie specjalistów z branży motoryzacyjnej na całym świecie
– podkreśla Scott Irwin.
Ścisła współpraca z dystrybutorami
Zależy nam na budowaniu długoterminowych relacji z naszymi klientami, dlatego zawsze szukamy sposobów, aby ich wspierać i pomagać im w rozwoju. Dwutorowe podejście do kwestii wiedzy i umiejętności, polegające na oferowaniu szkoleń dystrybutorom oraz ich klientom warsztatowym, zmniejszyło liczbę trafiających do nas roszczeń gwarancyjnych. Jednocześnie przekłada się to skuteczniejsze działanie hamulców, a więc zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego
– powiedział Scott Irwin.