Tak jak zmieniają się potrzeby, motywacje i przyzwyczajenia zakupowe konsumentów, tak detaliści, marketerzy i ich agencje szukają sposobów, aby dotrzymać im kroku. Nowe narzędzia w shopper marketingu, budowaniu lojalności i e-comerce oraz aktualne trendy i wyzwania dla retailu będą tematem przewodnim konferencji Shopper Day 2018, która odbędzie się 24 października br. w Warszawie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Tanguy Pincemin, dyrektor zarządzający w firmie Dunnhumby, specjalizującej się w analizie i przetwarzaniu danych o konsumentach.
Shopper Day to czas inspirujących spotkań wymiany doświadczeń, nawiązywania nowych kontaktów i relacji biznesowych dla przedstawicieli handlu oraz branży FMCG. Swoją wiedzą oraz prognozami dotyczącymi przyszłości handlu detalicznego podzielą się marketerzy, detaliści, specjaliści e-commerce, dostawcy rozwiązań technologicznych, badacze oraz przedstawiciele domów mediowych, a także takich firm jak Google, IKEA, Nielsen czy Saatchi & Saatchi IS. Nie zabraknie przykładów ciekawych wdrożeń i nowatorskich konceptów.
O tym, jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując dane i algorytmy opowie gość specjalny - Tanguy Pincemin, obecnie dyrektor zarządzający ds. mediów (in-store oraz digital) na region Europy w firmie Dunnhumby, gdzie zajmuje się m.in. analizą i przetwarzaniem danych o konsumentach. Wcześniej przez prawie sześć lat w Google wspierał największych francuskich detalistów, pomagając im wdrażać nowe rozwiązania technologiczne. Na koncie ma również spektakularne projekty dla europejskich liderów z obszaru e-commerce.
Punktem wyjścia do szerokiej dyskusji na temat aktualnych i przyszłych wyzwań branży retail będą wyniki badania przygotowanego specjalnie na tę okazję przez redakcję „Media & Marketing Polska” oraz Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna dotyczącego szans i barier rozwoju e-commerce w branży FMCG.
Konferencja Shopper Day 2018 organizowana przez magazyn "Media & Marketing Polska" i miesięcznik „Handel” odbędzie się 24 października br. w Ms Mermaid – Conference Center w budynku The Tides przy ul. Wioślaskiej 8 w Warszawie.
Szczegółowe informacje oraz program wydarzenia dostępne na stronie www.shopperday.pl