Dobiegła końca pierwsza edycja konkursu „Wyścig Talentów”, zorganizowanego dla uczniów techników samochodowych i szkół branżowych. Inicjatywa przyciągnęła prawie 8 tysięcy uczestników. Marka Textar zaangażowała się w wydarzenie jako partner główny, by przyczynić się do podniesienia jakości edukacji technicznej przyszłych mechaników.
Praktyczna wiedza o hamulcach od Textar
Od lat dostarczamy warsztatom rozwiązania dotyczące układów hamulcowych, od tarcz i klocków po wiedzę techniczną. Chcieliśmy wykorzystać nasze doświadczenie, by wesprzeć młodych mechaników w nauce i zrozumieniu, jak wygląda profesjonalna obsługa układów hamulcowych. Widzimy w „Wyścigu Talentów” doskonałą platformę edukacyjną dla młodych mechaników, którzy w przyszłości staną się ekspertami warsztatowymi. Jednocześnie dzięki konkursowi możemy promować najwyższe standardy pracy i specjalistyczną wiedzę
– mówi Joanna Krężelok, Dyrektor polskiego oddziału firmy TMD Friction Services, właściciela marki Textar.
Edukacja przyszłych mechaników
Jesteśmy dumni, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu pierwszej edycji „Wyścigu Talentów”. Dzięki wsparciu merytorycznemu wielu firm motoryzacyjnych uczestnicy mogli pogłębić wiedzę praktyczną, niezbędną w dzisiejszych nowoczesnych warsztatach. W Textar jesteśmy przekonani, że dobre warsztaty zaczynają się od dobrej edukacji. Takie inicjatywy mają realny wpływ na tworzenie kompetentnej generacji młodych mechaników
– podkreśla Joanna Krężelok z TMD Friction.