Jeszcze zanim narzędzia AI stały się powszechne i dostępne dla zwykłych konsumentów, firma TMD Friction wykorzystywała tę technologię do usprawnienia swojego procesu badawczo-rozwojowego, aby szybciej i wydajniej przygotowywać nowe materiały cierne.
Sztuczna inteligencja na usługach TMD Friction
Korzystanie ze sztucznej inteligencji w naszym procesie badawczo-rozwojowym pokazuje, że TMD Friction nieustannie sięga po nowoczesne technologie, aby przyspieszyć innowacje i zapewnić naszym klientom produkty najwyższej jakości. W połączeniu z wiedzą i doświadczeniem pracowników, uczenie maszynowe i inne aplikacje AI oszczędzają nam czas, pieniądze i zasoby, ostatecznie przyspieszając proces rozwoju i przynosząc korzyści naszym klientom
– mówi Christian Stolz, EVP OE Sales & Engineering w TMD Friction.
Bogate doświadczenie TMD w wykorzystywaniu AI
Było to pierwsze narzędzie, które potrafiło przedstawić sugestie, o których nasi twórcy jeszcze nie pomyśleli. Wiedzieliśmy, że jesteśmy na dobrej drodze, gdy nasi koledzy zaczęli mówić: „Sam bym na to nie wpadł, ale wygląda to wiarygodnie”
– mówi Frank Marx, analityk danych w TMD Friction.

Perspektywy na przyszłość
Uzupełnienie wiedzy człowieka
Nie sądzę, by sztuczna inteligencja była w stanie zrozumieć wymagania klientów. Niektóre rzeczy wymagają ludzkiego podejścia
– mówi Christian Stolz z TMD Friction.