W świecie, w którym zaufanie staje się najcenniejszą walutą, ConTrust Communication udowadnia, że relacje są podstawą stabilnego biznesu. Raport „Agencje PR 2025”, opublikowany przez Media i Marketing Polska, nie pozostawia złudzeń – klienci ocenili agencję zdecydowanie powyżej średniej rynkowej, doceniając przede wszystkim strategiczne podejście, innowacyjność i skuteczność działań.
- agencja otrzymała maksymalne noty (5/5) w 9 z 18 ocenianych kategorii;
- aż w 90% ocenianych kategorii uplasowała się co najmniej na poziomie średniej rynkowej, z czego w wielu aspektach zdecydowanie powyżej średniej;
- bardzo wysokie oceny m.in. za strategiczne podejście, skuteczność działań, etykę oraz relację ceny do jakości oferowanych usług.
Partnerstwo i zaufanie
Nazwa naszej agencji pochodzi od słów – construction of trust, czyli budowanie zaufania, na którym opieramy nasz biznes. Jesteśmy dla naszych klientów nie tylko dostawcą usług, ale przede wszystkim partnerem w rozwoju biznesu. Takie podejście sprawia, że możemy szczycić się średnią długością kontraktu wynoszącą 5 lat, a spora grupa naszych klientów pracuje z nami od początku istnienia firmy, czyli od 18 lat. Bardzo dziękujemy za docenienie naszej pracy i aż tak wysokie noty.
podkreśla Renata Syperek-Komar, współzałożycielka ConTrust Communication.

Renata Syperek-Komar, współzałożycielka ConTrust Communication
Potrzeby i cele
Jestem dumna z tak znakomitych wyników ConTrust Communication. Dziękuję całemu zespołowi, który każdego dnia dba o zadowolenie naszych klientów i utrzymuje najwyższe standardy współpracy. I niech tak zostanie, gdyż zamierzamy nadal rozwijać i doskonalić swoje usługi, pozostając wierni filozofii opartej na partnerstwie i zaufaniu.
podkreśla Marta Zagożdżon, współzałożycielka ConTrust Communication.

Marta Zagożdżon, współzałożycielka ConTrust Communication
O badaniu:
Wyniki raportu oparte są na badaniu satysfakcji klientów agencji PR przeprowadzonym przez firmę Minds & Roses metodą CAWI na zlecenie Media i Marketing Polska. Wzięło w nim udział 175 przedstawicieli firm współpracujących z agencjami PR. Aby znaleźć się w zestawieniu, każda agencja musiała uzyskać minimum 5 ocen z od reprezentantów 3 różnych firm.