Z początkiem sierpnia Rzecznikiem Prasowym Izby Gospodarki Elektronicznej została Marta Zagożdżon. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiadać za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, relacje z mediami oraz budowanie pozytywnego wizerunku e-Izby.
Dbanie o pozytywny wizerunek e-Izby oraz firm zrzeszonych w naszej organizacji - jest dla nas priorytetem. W związku z tym utworzenie stanowiska rzecznika prasowego było kolejnym krokiem w umacnianiu dobrych relacji z mediami. Marta Zagożdżon jest osobą z dużym doświadczeniem zawodowym w kontaktach z dziennikarzami i biznesem. Ma również wieloletnie doświadczenie w branży handlu elektronicznego. Marta zna dobrze e-Izbę, od lat działa przy wielu projektach m.in.: Grupach merytorycznych czy Szkole Gospodarki Cyfrowej. Jest aktywnym uczestnikiem konkursów e-Commerce Polska Awards, Performance Marketing Diamonds czy konkursie Dyrektor e-commerce roku. Cieszę się, że jest z nami na pokładzie.
podsumowała Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Marta Zagożdżon
O Izbie Gospodarki Elektronicznej
Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją e-Izby jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.
Główne cele Izby Gospodarki Elektronicznej to:
* reprezentowanie i wspieranie interesów gospodarczych firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w Izbie,
* rozwój gospodarki w różnych jej branżach w kraju i Europie dzięki wykorzystaniu innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych (ICT), w tym sieci Internet oraz sprzętu i oprogramowania oraz ich praktycznych zastosowań w prowadzeniu działalności gospodarczej,
* wspieranie przedsiębiorców poprzez dostarczanie wiedzy (know-how) oraz rozwiązań technologicznych,
* wspieranie społeczeństwa w korzystaniu z rozwiązań cyfrowych.