Od dziś można zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncentrowanego na tych dwóch kluczowych dla sklepów internetowych i marketplace’ów obszarach. To szansa dla wszystkich zgłaszających się na pokazanie swoich działań nie tylko w kraju, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej.
Dwukrotne zdobycie nagrody Grand Prix w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE ma dla nas bezcenną wartość w kontekście docenienia pracy zespołu specjalistów, wyróżnienia naszych klientów inwestujących w innowację oraz wzmacniania wizerunku marki Bluerank. Patrząc z perspektywy strategicznej, otrzymane wcześniej nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu stanowią dowód słuszności naszych działań digital marketing w zakresie analizy, głębokiego zrozumienia i efektywnościowego wykorzystania Customer Journey. Ostatecznie uważam, że konkurs Performance Marketing Diamonds CEE pomaga kształtować rynek działań performance i pokazuje wspaniałą pracę, która zostaje doceniona przez ekspertów branży e-commerce.
Zbigniew Nowicki, Co-managing Director Bluerank, Laureat Grand Prix 2021
- w kategoriach podstawowych są to: “best pandemic effects”, “long-term performance cooperation”, “the most effective content marketing campaign” oraz „the most effective performance campaign for CEE (excluding Polish market)”
- w kategoriach głównych nowościami są kategorie: “Media Publisher of the year” oraz “Performance Brand of the year”
- the most effective mobile campaign
- the most effective lead generation campaign
- the most effective social media campaign
- the most effective SEM campaign
- the most effective affiliate program
- the most effective video campaign
- the most effective sales campaign
- the most effective use of influencer marketing in performance
- best pandemic effects
- long term performance cooperation
- the most effective content marketing campaign
- the most effective performance campaign for CEE (excluding Polish market)
- the integrated campaign of the year
- Media Publisher of the year
- Performance technology of the year
Rok do roku mamy coraz większą liczbę zgłoszeń co pokazuje jak rośnie rynek i jak rośnie znaczenie kampanii performance zarówno w Polsce jak i zagranicą. Aby zapewnić międzynarodowy zasięg tego konkursu i należycie wypromować go w CEE, do projektu ponownie zaprosiliśmy Ecommerce Europe.
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
- Artur Malinowski, Empik
- Barbara Matkowska-Włosek, TIM S.A.
- Daniel Rogiński, Zalando
- Łukasz Woźnica, Apifonica
- Jakub Rybałtowski, Decathlon
- Justyna Andreas, Packeta
- Marek Spadło, Kinguin
- Michał Pachnik, CCC
- Robert Biegaj, Offerista Group Poland
- Wojciech Tomaszewski, ANSWEAR.com