Marka olejów silnikowych Shell Helix ponownie została uhonorowana elitarnym wyróżnieniem „Laur Konsumenta” w kategorii oleje silnikowe i środki smarne. „Laur Konsumenta 2022” to już siódme z rzędu złote godło w tym ogólnopolskim plebiscycie dla Shell Helix i podtrzymanie świetnej passy marki, która w ostatnich ośmiu latach otrzymała w kraju 16 nagród.
Bardzo się cieszymy, że konsumenci w Polsce nas doceniają i po raz kolejny uznali markę Shell Helix za jedną z najbardziej rozpoznawalnych i renomowanych wśród olejów silnikowych do samochodów osobowych. Wyróżnienie w postaci kolejnego Lauru Konsumenta ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ oceny dokonują klienci – konsumenci recenzowanych produktów. To oni wybierają marki, rozwiązania oraz usługi, które z ich perspektywy najbardziej wyróżniają się na polskim rynku oraz są godne polecenia, a nagroda jest wyrazem ich zaufania. Dlatego tego typu uznanie stanowi silną rekomendację dla innych kierowców i ważny element w budowaniu wizerunku marki
powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.
o najwyższych osiągach silnika i niższym zużyciu paliwa. Należący do rodziny Shell Helix neutralny emisyjnie Shell Helix Ultra 0W daje mechanikom i klientom możliwość wyboru bardziej zrównoważonego oleju silnikowego, bez potrzeby rezygnacji z wysokiej wydajności i ochrony jednostki napędowej. Neutralne emisyjnie produkty Shell pomagają uniknąć lub zmniejszyć emisję dzięki energooszczędnej produkcji oraz przez wybór bardziej zrównoważonych materiałów opakowaniowych i zwiększoną wydajność operacyjną. Są także neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla dzięki globalnemu portfelowi kredytów węglowych Shell opartych na ochronie przyrody.