Marka olejów silnikowych Shell Helix laureatem nagrody e-Laur X-lecia w prestiżowym ogólnopolskim plebiscycie „Laur Klienta”, badającym popularność marek w świadomości polskich konsumentów. Elitarne wyróżnienie to efekt najwyższej sumy głosów zebranych przez markę w internetowych głosowaniach na Laur Konsumenta/Laur Klienta w latach 2012-2022.
Laur Klienta to jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w Polsce. Niezmiernie cieszy mnie, że po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni przez użytkowników ocenianych produktów. Świat się zmienia, a Internet jest miejscem, gdzie nasi klienci podejmują coraz więcej decyzji zakupowych. Tym bardziej dziękujemy im za zaufanie, pozytywne opinie oraz niesłabnące przywiązanie do marki Shell Helix. Co ważne, my również idziemy z duchem czasu. Wiemy, że zmieniają się oczekiwania nabywców środków smarnych. Rośnie popularność olejów zapewniających lepszą ochronę silnika, mających dłuższą żywotność i jednocześnie mogących pomóc zmniejszyć ślad węglowy. Aktualna gama produktów Shell Helix spełnia te wymagania i pomaga przyczyniać się do zapewnienia bardziej zrównoważonego rozwoju w przyszłości
– powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.
[1] Termin „neutralny emisyjnie” oznacza, że koncern Shell zawarł transakcję, w ramach której określona ilość ekwiwalentu dwutlenku węgla (CO₂e), odpowiadająca ilości związanej z wydobyciem i transportem surowca, produkcją, dystrybucją, wykorzystaniem i zakończeniem cyklu życia oleju Shell Helix Ultra 0W nie została wyemitowana dzięki ochronie naturalnych ekosystemów lub została usunięta z atmosfery poprzez proces bazujący na naturze. CO2e (ekwiwalent CO2) odnosi się do CO2, CH4, N2O.
[2] Doskonała ochrona przed naprężeniami i zużyciem silnika w ekstremalnych temperaturach, w porównaniu ze specyfikacją API SP
[3] W oparciu o wyniki testów turbosprężarki w porównaniu z ACEA A3/B4 i specyfikacjami OEM
[4] W oparciu o wyniki zużycia paliwa ACEA M111 w porównaniu z olejem referencyjnym dla branży