Tomasz Wygnański awansował na stanowisko redaktora naczelnego „Media & Marketing Polska”, ogólnopolskiego magazynu poświęconego mediom, reklamie i marketingowi. Od września 2017 roku będzie odpowiedzialny za opiekę merytoryczną nad magazynem oraz serwisami MMP24 i MMP Online i wdrożenie strategii rozwoju pisma, zarówno wersji internetowej, jak i drukowanej.
Wygnański jest związany z wydawnictwem VFP Communications, wydawcą „Media & Marketing Polska", od ponad 15 lat. Przez ostatnie 5,5 roku zajmował stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Doświadczenie zdobywał pracując w dziennikach „Rzeczpospolita” i „Gazeta Giełdy Parkiet”, a także w Wydawnictwie Bauer. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego awansował Piotr Machul, znany dziennikarz specjalizujący się w rynku TV i VOD, związany z „Media & Marketing Polska" od ponad 10 lat. Tomasz Wygnański zastąpi na stanowisku Piotra Pokrzywę, który był redaktorem naczelnym magazynu przez ostatnie 5 lat i znacząco rozbudował ofertę wydawnictwa oraz rozwinął działalność konferencyjną, szkoleniową i konkursy branżowe. Piotr Pokrzywa nadal będzie współpracował
z Wydawnictwem VFP, jako dyrektor ds. projektów specjalnych.
z Wydawnictwem VFP, jako dyrektor ds. projektów specjalnych.