Szkołę Gospodarki Cyfrowej Professional ukończyli pierwsi kursanci – nowi Product Ownerzy. Jest to pierwsza ze specjalizacji e-commerce, jaka znalazła się edukacyjnym centrum zainteresowania e-Izby oraz szeroko rozumianego e-handlu. Odpowiada na potrzebę rynku i daje szanse osobom, które chcą rozwijać się w cyfrowej gospodarce.
Praktycy dla praktyków
E-Izbę jako organizację branżową także niepokoją braki kadrowe w e-commerce. Dlatego planujemy uruchomienie tego kursu w języku angielskim, tak by uczynić projekt międzynarodowym i szukać szerzej kandydatek i kandydatów na stanowiska w biznesie. Rozwój programów edukacyjnych jest jednym z priorytetów e-Izby. Dlatego Szkoła Gospodarki Cyfrowej Professional na pewno wzbogaci się w profilu kształcenia o kolejne stanowiska, by wesprzeć firmy i ich dalszy rozwój.
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Reskilling i upskilling
Otwarte, rozwojowe środowisko
Kurs, w którym miałam przyjemność uczestniczyć, dał mi sporą dawką wiedzy, którą będę mogła teraz wykorzystać w praktyce. Kameralna grupa, zajęcia dopasowane pod branże uczestników, większość zajęć w formie warsztatów, sprawiły, że kurs uważam za dobrą inwestycję. Co ważne, zarówno prowadzący jak i organizatorzy na bieżąco reagowali na potrzeby kursantów. Biorąc pod uwagę całokształt z czystym sumieniem mogę polecić kurs dla każdego początkującego Product Ownera.
Marzena Salawa, uczestniczka kursu, Answear.com S.A.
HR-owe przyspieszenie
Jak aplikować?
- posiadać wyższe wykształcenie;
- uzyskać odpowiedni wynik z egzaminu kwalifikacyjnego, który obejmuje pytania otwarte i test jednokrotnego wyboru;
- opłacić uczestnictwo w szkoleniu (cena regularna kursu wynosi 4 999 zł netto, cena dla przedstawicieli firm członkowskich e-Izby to 2 999 zł netto).