Zaczyna się kolejna edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Najlepszego Dyrektora e-Commerce Roku poznamy po raz czwarty, w połowie czerwca. Galę rozdania nagród poprzedzi nabór do rywalizacji i praca Kapituły konkursu, do której weszli znani i cenieni eksperci z branży. Celem konkursu jest też wyłonienie i nagrodzenie najlepszych zespołów e-commerce. Razem ze startem rywalizacji e-Izba prezentuje pierwszą część raportu „Dyrektor e-Commerce Roku 2023”. Z wielu powodów warto do niego zajrzeć. Partnerami Głównymi konkursu są: Allegro i Przelewy24.
Zwykle doceniamy projekty, efekty sprzedażowe i spektakularne kampanie, ale kluczem do sukcesu są przecież ludzie. To ich działanie, zaangażowanie i sposób myślenia decydują o sukcesie. Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku jest po to, aby ich nagrodzić, uhonorować ich wkład w rozwój rynku e-commerce, wyeksponować dobre praktyki i standardy w naszej domenie.
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Zachęcamy do nadsyłania własnych kandydatur, swoich zespołów lub przełożonych czy partnerów, którzy wyróżniają się swoim wizjonerstwem i skutecznością. Zgłoszenia i możliwość nominacji dają większe szanse rewelacyjnym ekspertom e-commerce na pokazanie ich działań szerszej publiczności.
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Konkurs „Dyrektor e-Commerce Roku 2023” to ciekawa inicjatywa, która pozwala wyróżnić konkretne osoby odpowiedzialne za sukcesy e-sklepów. W związku z coraz większą profesjonalizacją branży, w tym roku pojawiło się kilka nowych, ciekawych kategorii indywidualnych i zespołowych. Do udziału w konkursie zachęcamy zarówno przedstawicieli znanych marek, jak i podmiotów działających na rynku od niedawna. Warto skorzystać z tej możliwości i zaprezentować swoje sukcesy w e commerce całemu środowisku.
Jacek Kinecki, CEO Przelewy24.
Sukces Allegro jest najlepszym dowodem na to, jak dzięki innowacyjności i pełnej orientacji na potrzeby klientów i sprzedawców, poznański start-up stał się europejskim championem e-commerce. Dlatego też cieszę się na udział w jury konkursu Dyrektor e-Commerce, który nagradza wyjątkowych liderów branży, realizujących najbardziej innowacyjne i śmiałe projekty. Poszukując tegorocznych zwycięzców, zwrócimy szczególną uwagę na pomysłowość wdrażanych rozwiązań i ich wpływ na biznes, ale także na wiedzę i menedżerskie predyspozycje kandydatów.
Marcin Półchłopek, Group Merchant Management Director, Allegro.
Kategorie indywidualne przyznawana za najefektywniejsze wdrożenie e-commerce:
- Branżowe: Fashion, Tech/rtv/agd, Finanse (NOWOŚĆ 2023), Dom i ogród, Beauty/kosmetyki, Sport/hobby/turystyka
- Obszarowe: Omnichannel, Crossborder e-commerce, B2B e-commerce, Innowacja, Long Term e-Commerce, Producer (NOWOŚĆ 2023), Odpowiedzialny Lider (NOWOŚĆ 2023), Wysoka efektywność przy niskim budżecie (NOWOŚĆ 2023)
Z kolei nagrody dla zespołu zostaną wręczone w kategoriach:
- Podmioty małe B2C:
- Najlepszy zespół e-commerce B2C
- Podmioty średnie B2C:
- Najlepszy zespół marketingu e-commerce
- Najlepszy zespół logistyki e-commerce
- Najlepszy zespół CSR e-commerce
- Podmioty duże B2C:
- Najlepszy zespół marketingu e-commerce
- Najlepszy zespół logistyki e-commerce
- Najlepszy zespół CSR e-commerce
- Podmioty e-commerce B2B
- Najlepszy zespół marketingu e-commerce B2B
- Najlepszy zespół logistyki e-commerce B2B
- Spośród laureatów poszczególnych kategorii Kapituła przyzna Nagrodę GRAND PRIX Dyrektor e-Commerce Roku 2023.
Skład kapituły konkursu:
- Dominika Żak, CEO DeeZee
- Łukasz Kierus, Prezes Glosel
- Wojciech Tomaszewski, Członek Zarządu Answear.com, Laureat Grand Prix konkursu 2022
- Jakub Gierszyński, CEO Melissa
- Iwona Ryniewicz CMO mBank
- Jacek Kinecki, CEO Przelewy24
- Anna Konopa, CEO Setup
- Grzegorz Basta, CEO Sortmund
- Marcin Półchłopek, Group Merchant Management Director Allegro
- Robert Olędzki, Digital Business Director Payback