e-Commerce Polska Awards to konkurs o ustalonej renomie i przyciągający uwagę nie tylko środowiska e-biznesów, ale również całego handlu i organizacji zainteresowanych rozwojem polskiej gospodarki. Dziś startuje nabór zgłoszeń do tego konkursu w jego 11. edycji. Nad całością czuwa Izba Gospodarki Elektronicznej, jako organizator wydarzenia.
- Dla małych, średnich i dużych podmiotów prowadzących e-sprzedaż: Design &Usability, Best campaign, Best in omnichannel, Best on mobile, Best in crossborder, Best e-commerce B2B, The best e-commerce loyalty program, Best e-commerce retailer, Best in CSR, Best adaptation to new digital reality B2C, Best innovator in e-commerce.
- Dla e-usług: Best tool for e-commerce, Best logistic tool, Best automatization tool/technology/product in e-commerce, Best omnichannel tool/ technology/solution, Best e-commerce B2B tool/technology/solution, Best cross-border tool/technology/solution.
- Dla firm finansowych – Best online insurer, Best innovative e-payment solution, Best e-banking implementation oraz Best buy now – pay later solution.
To szczególna nagroda. Przyznając ją chcemy podkreślić demokratyczny i przekrojowy charakter samego konkursu, jak i nagrodzić firmę i jej zespół, który zaimponował, a wręcz zachwycił obserwatorów całego rynku.
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Ważne informacje:
- Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 6 czerwca 2023 roku.
- Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu - kancelaria Porębski i Wspólnicy.
- Partnerami głównymi E-commerce Polska Awards są: Allegro, InPost i Przelewy 24.