Polska Agencja Inwestycji i Handlu, PAIH, oraz Izba Gospodarki Elektronicznej, e-Izba, wspierają cross-border e-commerce nieprzerwanie od trzech lat. Ta ścieżka rozwoju biznesu z miesiąca na miesiąc zyskuje na potencjale, który dodatkowo powiększają wspierające działania okołobiznesowe. Czego najlepszym przykładem jest porozumienie podpisane pomiędzy PAIH i e-Izbą. Oto jakie możliwości przynosi tym firmom, które ambicje rozwoju przenoszą na sprzedaż bez granic.
Połączony potencjał
Naszą misją jest budowanie optymalnych warunków do wzrostu sektora cyfrowego w Polsce. Składa się na to wzrost konkurencyjności polskich e-przedsiębiorców na arenie międzynarodowej. Współpraca z PAIH jeszcze bardziej poszerza zakres i wymianę wiedzy, doświadczenia i kontaktów w działaniach cross-border. Pierwszym krokiem jest zbudowanie najskuteczniejszej w zamyśle strategii eksportowej. Eksperci z e-Izby służą radą, jak do tego podejść. Przy tworzeniu działu cross-border w strukturach biznesu ważne są źródła dotarcia do nowych kontrahentów. Możliwości naszego instytucjonalnego partnera są tu nieograniczone.
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej oraz Paweł Kurtasz, Prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
Silna marka zagranicą
Chcemy stymulować rozwój eksportu poprzez pomoc menadżerską, prawną i marketingową. Uważam, że produkty i usługi branży cyfrowej, w tym e-commerce w Polsce są najwyższej jakości i zasługują na kolejnych klientów, właśnie za granicą. Dlatego bez wahania podtrzymujemy alians z e-Izbą, dzięki czemu cieszymy się z udziału PAIH w rozwoju najszybciej rozwijającego się sektora polskiej gospodarki.
Paweł Kurtasz, Prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej oraz Paweł Kurtasz, Prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu