E-commerce sieci sklepów z biżuterią YES dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej. Obie organizacje mają sobie wiele do zaoferowania. Marka YES tworzy lepszy świat dla kobiet nie tylko swoimi produktami i UX, ale kreuje także świat dla kobiet jako miejsce lepsze, równiejsze i wolne od stereotypów. Znowu Izba Gospodarki Elektronicznej to największa branżowa organizacja tego typu w kraju i najlepszy reprezentant interesów e-commerce, włącznie z niezrównanym networkingiem. Oto jakich efektów możemy spodziewać się po tej synergii.
- był to pierwszy w Polsce sklep internetowy z biżuterią;
- jako pierwszy miał profil sklepu w mediach społecznościowych;
- zainicjował pierwszą w Polsce kampanię reklamową brylantów
e-Izba służy biznesowi
Sieć sklepów YES i e-commerce tej marki bez wątpienia jest symbolem elegancji, kunsztu i ponadczasowego piękna w branży jubilerskiej, przy zachowaniu kursu na innowacyjność i doskonalenie UX. Dołączając do nas pokazuje biznesową mądrość, która przejawia się w poszukiwaniu szans na rozwój z partnerami o europejskiej klasie i otwartymi na współpracę. Takich można spotkać w naszej organizacji, co na pewno przyniesie wielostronne korzyści.
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Z zamiarem rozbudowy biznesu
Dzięki wszechstronnej aktywności e-Izby możemy zidentyfikować potencjalne synergie z innymi firmami zajmującymi się handlem elektronicznym. Cieszymy się, że będziemy już w szeregach tak znaczącej organizacji, licząc również na możliwość wypowiedzenia się w tematach kształtowania zasad i przepisów dotyczących handlu elektronicznego.
Piotr Chojnacki, Dyrektor Sprzedaży YES