Kubota – nie ma bardziej ikonicznej marki tak silnie związanej z historią polskich małych i średnich przedsiębiorstw niż ten brand. Firma od wielu lat znajduje się w trendzie wzrostowym i nie przypomina już tej, którą Polki i Polacy znali w latach 90-tych ubiegłego wieku. Najlepszym dowodem na transformację Kuboty jest jej oferta dostępna zarówno online, jak i w sklepach sieci handlowych. Teraz nadszedł czas na kolejny krok – członkostwo w Izbie Gospodarki Elektronicznej.
Nieprzemijająca moda
Reaktywowaliśmy markę Kubota, aby znowu cieszyć Polaków nieszablonową modą, bawić się konwencją i puszczać oko do naszych klientów. Barwny, miejski styl oraz wygoda w każdych okolicznościach – na takie potrzeby rynku odpowiadamy. Łączymy trwałe skojarzenia nazwy firmy z komfortem i dystansem do rzeczywistości. Nasze produkty adresowane są nie tylko do osób ceniących te wartości, ale za sprawą świadczonej przez nas usługi personalizacji klapków są również doskonałą propozycją dla klientów B2B, którzy chcą w oryginalny sposób pozycjonować swoją markę w oczach swoich pracowników i potencjalnych nowych klientów.
Joanna Kwiatkowska, Vice CEO i Sales Director marki Kubota.