Digital Quality Mark to nowy konkurs w e-commerce. Zweryfikuje jakość i efektywność rozwiązań AI/SaaS we wszystkich obszarach e-handlu. Organizując go Izba Gospodarki Elektronicznej odpowiada na liczne głosy sklepów internetowych, zgłaszających problemy z szybką i rzetelną weryfikacją rozwiązań dostępnych na rynku europejskim. Nowa formuła konkursu pozwoli wskazać narzędzia AI, SaaS oraz agencje, które przynoszą autentyczny rozwój biznesu.
Chodzi nam o to, aby przy zachowaniu tych parametrów promować również jakość samych rozwiązań. Tylko takie usługi i technologie w sposób znaczący wpływają na rozwój sklepów e-commerce oraz ich efekty biznesowe. Chcemy wskazywać je zainteresowanym.
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.
Pitchowanie i podwójny audyt
- Prezentacja zawarta w zgłoszeniu, głosowanie online i audyt tego etapu – wyłaniają nominowanych do zaprezentowania w formule „live” efektywności i zalet danego rozwiązania AI/SaaS.
- Pitchowanie przed komisją oceniającą – formuła „na żywo” zakłada interakcję z jurorami, którzy będą zadawać pytania uzupełniające dot. modelu biznesowego.
- SaaS e-commerce
- SaaS sales
- SaaS marketing
- AI tools
- Agency
Bez AI washingu
Jest to recepta o podwójnym działaniu. Z jednej strony wskazujemy na firmy technologiczne, które mogą być boosterem dla e-commerce, a agencjom z otoczenia e-handlu dajemy cenne wskazówki tego, co potrzebuje biznes, to z drugiej.
Paulina Wojczyńska, dyrektor projektów w e-Izbie
Podczas konkursu DQM
- Przedstawiciele sklepów internetowych zyskują możliwość wnikliwej i szybkiej weryfikacji kilkudziesięciu rozwiązań AI/SaaS dla e-commerce, oraz dostęp do listy firm i rozwiązań, które zdaniem ekspertów branży warte są uwagi.
- Przedstawiciele agencji i rozwiązań AI/SaaS zyskują możliwość zaprezentowania swojego narzędzia przed 20. potencjalnymi klientami.
- Jury wyłania nie jednego zwycięzcę w danej kategorii, a całe podium – miejsca 3,2,1.
- Logotypy wszystkich laureatów pojawią się w mediach drukowanych.
- Laureaci DQM trafią na listę rekomendowanych klientom rozwiązań technologicznych.
- E-Izba zapewni networking biznesowy i konstruktywny feedback na linii „klient - rozwiązanie technologiczne” jako klucz i jeden z ważniejszych aspektów DQM.
Czekamy na Wasze zgłoszenia do konkursu. Start – 24.10.2023. Potrwają do 20.11.2023.
Ważne informacje:
- Robert Kalbarczyk, Board Member Kinguin
- Ola Szol, Dyrektor e-Commerce i Marketingu MODIVO S.A./ eobuwie.pl. Dyrektor e-Commerce Roku 2022 w kat. Fashion
- Łukasz Kierus, CEO, Glosel
- Joanna Kwiatkowska, Vice CEO & Co-founder, Kubota. Dyrektor e-Commerce Roku 2023 w kategorii Fashion.
- Jakub Jasiński, CEO eBilet.pl
- Piotr Truszkowski, Head of Allegro Biznes
- Tomasz Osmann, CEO Savicki
- Piotr Chojnacki, Dyrektor Sprzedaży, YES
- Aleksandra Tomalska, Dyrektorka ds. Retail MODIVO
- Marcin Łachajczyk, Managing Director, CENEO, Dyrektor e-Commerce Roku 2023 w kat. Long Term Cooperation
- Grzegorz Bosowski CEO, Fly.pl
- Grzegorz Basta, CEO Sortmund
- Maciej Stępień, Dyrektor e-Commerce, MEDICINE
- Maciej Jakubowski, Chief Technology Officer, Empik S.A.
- Piotr Chojnacki, Dyrektor Sprzedaży, YES
- Maciej Kasprzak, Dyrektor Generalny, Linia Biznesowa Gier Online, Totalizator Sportowy
- Bartosz Bielak, Członek Zarządu CFO/COO, Orlen Paczka
- Piech Łukasz, Dyrektor e-Commerce, Lantre. Laureat Grand Prix'23 Dyrektor e-Commerce Roku
- Mateusz Kurowski, Manager ds. sprzedaży produktów eCommerce, mBank
- Dorota Bachman, Współwłaścicielka TuZwierzaki.pl
- Krzysztof Rogalny, Dyrektor Wydziału Rozwoju i Technologii, TIM S.A.
- Karol Dziarnowski, Dyrektor Zarządzający, AiK TEZEUSZ
- Justyna Skorupska, ekspert e-commerce B2B