Marka olejów silnikowych Shell Helix zdobyła kolejny złoty Laur w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług „Laur Konsumenta”. Godłem w kategorii oleje silnikowe i środki smarne została wyróżniona już po raz dziewiąty z rzędu!
Bardzo się cieszymy, że konsumenci w Polsce po raz kolejny uznali markę Shell Helix za jedną z najbardziej rozpoznawalnych i wyróżniających się wśród olejów silnikowych do samochodów osobowych. To dla nas kolejny powód do dumy. Doceniamy następny laur w kolekcji, ponieważ tego typu wyróżnienia są wartościową rekomendacją dla innych kierowców i stanowią ważny element w budowaniu wizerunku marki
– mówi Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.
Współpracujemy z wieloma wiodącymi markami, dla których tworzymy oleje. Nie jest tajemnicą, że nasze produkty w tej chwili służą do pierwszego zalania silników wielu uznanych producentów. Odpowiadając na zmiany na rynku motoryzacyjnym i analizując, jaka przyszłość czeka motoryzację, przygotowujemy się również na nadchodzące wymagania branży. W ofercie mamy oleje silnikowe przeznaczone dla pojazdów z napędem hybrydowym, a wkrótce również w naszym kraju dostępne będą środki smarne i płyny przygotowane z myślą o samochodów elektrycznych
– podkreśla Łukasz Radzymiński z Shell Polska.