- Thierry Neuville oraz Dani Sordo o mocy i wydajności silnika -
Thierry Neuville, kierowca w zespole Hyundai Shell Mobis World Rally Team. Rajdowy trzykrotny wicemistrz świata z 2013, 2016 i 2017 roku
Rajdy samochodowe to zdecydowanie coś innego niż zwykła jazda samochodem. Żeby stawać się coraz lepszym kierowcą WRC i odnosić sukcesy trzeba zwracać uwagę na najdrobniejsze szczegóły, czuć auto i rozumieć zasady jazdy na różnych nawierzchniach oraz terenach, a także przy skrajnych warunkach pogodowych. Jazda w tak ekstremalnych okolicznościach wywiera ogromną presję na silnik oraz jego podzespoły. Olej Shell Helix Ultra zapewnia optymalną ochrony jednostki napędowej i pozwala mi jechać dalej, czyli w myśl nowej kampanii „Drive-On”.
Thierry Neuville, kierowca w zespole Hyundai Motorsport
Dani Sordo, kierowca w zespole Hyundai Shell Mobis World Rally Team. Jeden z najbardziej doświadczonych kierowców Rajdowych Mistrzostw Świata FIA (WRC).
Zamiłowaniem do rajdów zaraziłem się od mojego ojca już w dzieciństwie. Moja pasja do WRC wynika także z tego, że jest to jeden z najbardziej ekscytujących sportów motorowych na świecie. Bardziej dynamiczny i wymagający niż jazda na torze wyścigowym czy drodze. Ekstremalny charakter rajdów samochodowych oznacza, że wymagana jest możliwie największa moc i wydajność silnika. Olej silnikowy Shell Helix Ultra zastosowany w silniku auta Hyundai Coupe i20 WRC zapewnia mu ochronę, w każdych warunkach.
Dani Sordo, kierowca w zespole Hyundai Motorsport