W 2024 roku marka Textar rozszerzyła swoje portfolio o 157 nowych produktów, w tym 39 premier rynkowych. Tym samym po raz kolejny udowodniła swoją zdolność do szybkiego działania i dbania o dostępność rozwiązań dla niezależnego rynku części zamiennych, a jednocześnie dostarczania części najwyższej jakości.
Klienci, wybierając markę obecną na rynku wtórnym, coraz częściej zwracają uwagę na takie cechy jak pokrycie parku samochodowego, dostępność produktów i szybkość wprowadzania nowych referencji. Dzięki ścisłej współpracy z producentami OEM w ramach ciągłego opracowywania nowych części możemy być dumni, że 39 z naszych nowych produktów wprowadzonych do oferty w ubiegłym roku było jedynymi opcjami premium dostępnymi w momencie premiery. To wyróżnia nas na tle konkurencji
– powiedział Marco Loth, Wiceprezes ds. globalnego zarządzania produktami i kategoriami, sprzedaży i marketingu handlowego w TMD Friction.
Textar ma bogate tradycje jako producent oryginalnego wyposażenia i stał się znany nie tylko z najwyższej jakości, skuteczności i komfortu, ale także z szybkości wprowadzania produktów na rynek i dostępności na niezależnym rynku części zamiennych. Jednocześnie, chociaż zależy nam na szybkim rozszerzaniu oferty, robimy to tylko wtedy, gdy mamy pewność, że nowe produkty spełniają nasze standardy jakości. Każdy produkt jest opracowywany pod kątem konkretnego zastosowania w pojeździe i przed wprowadzeniem na rynek przechodzi rygorystyczny proces badań, rozwoju i testowania
– dodał Marco Loth.