Hasło i wizualizacja marki Alstom ewoluują, odzwierciedlając nowy cel Grupy: „Być wiodącym innowacyjnym partnerem międzynarodowym w zakresie zrównoważonej i inteligentnej mobilności”. Nowe hasło marki to „mobility by nature” czyli „mobilność z natury”.
![ALSTOM_SIGNATURE_2LINES_2 COLOURS_RGB.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4739/assets/132431/large-cb9b64c72d858dc8f309ad0f082fb201.jpg)
W tym nowym haśle marki chcieliśmy zawrzeć dwa komunikaty. Po pierwsze to, że obecnie jesteśmy firmą specjalizującą się wyłącznie w dziedzinie mobilności. Po drugie to, że jesteśmy zaangażowani w mobilność zgodną z zasadami zrównoważonego rozwoju. Nowe hasło doskonale oddaje to, kim jesteśmy, a nowa wizualizacja marki pozwoli nam wyrazić się w bardziej spójny i nowoczesny sposób.
Bruno Tourne, Wiceprezes ds. Komunikacji w Alstomie