jak Wisława Szymborska, Wanda Rutkiewicz, a może jak Maria Skłodowska? Pod nazwą „Mogę Być” wystartował ogólnopolski program edukacyjny dla szkół podstawowych, który zachęca dziewczynki i chłopców do realizacji własnych marzeń i pasji oraz do poszukiwania wzorców wśród niezwykłych kobiet. Patronami akcji są kobieta.gazeta.pl, Barbie® i National Geographic.
Młodzi ludzie, dziś bardziej niż kiedykolwiek, potrzebują wzorców i autorytetów. Nie tylko po to, by je naśladować, ale także by przekonać się, że w życiu wszystko jest możliwe i że warto wierzyć w siebie. Muszą mieć przekonanie, że od ich determinacji, zaangażowania i wiary we własne możliwości, zależy ich przyszłość. Dlatego poprzez projekt „Mogę być” zwracamy uwagę na znaczenie wzorców w procesie edukacji i wychowania
Danuta Leszko-Rowsell, Brand Manager marki Barbie®