W Wikipedii nie znajdziemy Mariana Curie-Skłodowskiego czy Olka Tokarczuka. Podobnie jak Wisława Szymborskiego, choć ten ostatni, zdaniem polskiego konsulatu w Chicago, był laureatem... Nagrody Nobla1. Najmłodsze pokolenie może uniknąć podobnego błędu – dzięki programowi „Mogę być” uczniowie szkół podstawowych poznają m.in. postacie wybitnych kobiet. To już ostatni moment, by przystąpić do akcji, której patronuje National Geographic.
Świat, w którym żyjemy, dostarcza młodym ludziom niezliczonych możliwości rozwoju. Szanse, które otwierają się przed dzieckiem mogą być źródłem pozytywnych emocji, ale mogą także onieśmielać i rodzić poczucie zagubienia. Dlatego tak ważne jest promowanie odpowiednich wzorców – ludzi, którzy w sytuacji wyboru mogą być dla dzieci drogowskazem. Właśnie takie niezwykłe osobowości przybliżamy w naszym programie.
Danuta Leszko-Rowsell, Brand Manager marki Barbie®, organizatora akcji