Farmacja świadczeniami kusi
Kopiuj tekst
Farmacja świadczeniami kusi

Farmacja świadczeniami kusi

Duże budżety na świadczenia pozapłacowe oraz umożliwienie ich samodzielnego wyboru, to sposób branży farmaceutycznej i sprzętu medycznego na przyciągnięcie oraz zatrzymanie najlepszych pracowników. To główne wnioski płynące z raportu „Polityka zarządzania świadczeniami pozapłacowymi w sektorze farmacji i sprzętu medycznego” przygotowanego przez firmę Antal we współpracy Sodexo Benefits and Rewards Services. 

tiger.jpgsurf.jpg

„Wyniki badania wskazują na wysoki poziom elastyczności firm z branży farmaceutycznej i sprzętu medycznego oraz ich umiejętność szybkiego reagowania na zróżnicowane i zmieniające się potrzeby pracowników. Jest to jednoznaczne potwierdzenie globalnego trendu, w którym systemy kafeteryjne są nieodłącznym elementem efektywnych programów motywacyjnych i pozwalają budować zaangażowanie wszystkich zatrudnionych. Warto jednak przyjrzeć się realnej wartości oferowanych świadczeń i należycie je komunikować, by w pełni wykorzystać ich potencjał.”

Magdalena Słomczewska – Klimiuk

Powiązane artykuły
Wakacyjny prezent od szefa

W portfelach większości wczasowiczów nie znajdziemy „prezentów” od ich pracodawców. Jak pokazują wyniki badania „Drogowskaz Motywacyjny 2018”, dodatkowe świadczenia w okresie wakacyjnym przyznaje swoim pracownikom tylko 1 na 5 firm działających w Polsce. Czy warto motywować urlopowiczów i jak to zrobić najlepiej?
1000 złotych na świadczenia bez podatku!

Od stycznia 2018 roku ponad dwuipółkrotnie, do kwoty 1.000 złotych, wzrósł limit zwolnienia z podatku dochodowego PIT od wartości  konkretnych świadczeń pozapłacowych finansowanych ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Warto o tym pamiętać planując tegoroczny budżet socjalny i wydatki przeznaczone na motywację  pracowników.
Karta z Pajacykiem nowoczesna i innowacyjna

Karta Podarunkowa z Pajacykiem, czyli Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger wydawana we współpracy z Alior Bankiem została uznana za „Najbardziej innowacyjny polski instrument płatniczy w 2017 roku”. Wyróżnienie to przyznało jury konkursu towarzyszącemu jednemu z najbardziej prestiżowych wydarzeń dla rynku płatności - konferencji Central European Digital Payments.
Wszyscy jesteśmy Mikołajami - nawet pracownicy!

Jak pokazują wyniki badania aż 79% pracowników angażuje się w akcje charytatywne. W pomoc innym włączyłoby się o 10% więcej zatrudnionych, gdyby pracodawca organizował takie akcje (1). Poznajmy współczesnych pomocników Świętego Mikołaja, którzy obdarowują prezentami nie tylko swoją rodzinę i bliskich, ale także nie zapominają o potrzebujących. 
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.