Continental wraca do rolnictwa

temu

Continental, producent opon i międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, uzupełnia ofertę o nowe opony przeznaczone do maszyn i pojazdów rolniczych i tym samym ponownie rozpoczyna działania na rynku ogumienia dla rolnictwa oferując wysokiej jakości produkty pod własną marką.
Jazda #bezObaw z Uniroyal

temu

Uniroyal, marka opon należącą do koncernu Continental[1], rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjną #bezObaw, która ma na celu pokonywanie obaw przed prowadzeniem samochodu. Akcja jest skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale jest skoncentrowana przede wszystkim na kobietach. Kampania jest kolejnym elementem realizowanej przez Continental Wizji Zero, która zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych. 
Opony na 6

temu

Opony to jedyny element styku samochodu z nawierzchnią. Jakość ich wykonania, właściwości jezdne czy długość drogi hamowania mają kluczowy wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego szukając odpowiedniego ogumienia do auta najlepiej wybrać opony ocenione na szóstkę – czyli doceniane i nagradzane przez ekspertów, co jednoznacznie potwierdzają wyniki testów.
Biznes, ludzie, rozwój – kluczowe priorytety Continental w Polsce na 2018 rok

temu

Continental Opony Polska – oddział koncernu Continental, producenta opon i wiodącego dostawcy rozwiązań dla motoryzacji – zaprezentował najważniejsze trendy na rynkach opon osobowych i ciężarowych w Polsce oraz Europie, a także przybliżył plany rozwojowe firmy na najbliższe lata.
Inteligentny ruch miejski według Continental

temu

Continental, producent opon i wiodący dostawca rozwiązań dla motoryzacji, podczas Targów Elektroniki Użytkowej (CES) w Las Vegas, przedstawił najnowsze, inteligentne rozwiązania w zakresie łączności, mobilności oraz pojazdów autonomicznych. Stanowią one kolejny krok w kierunku tworzenia inteligentnych miast, poprzez zredukowanie emisji zanieczyszczeń, poprawę płynności ruchu drogowego oraz zminimalizowanie liczby wypadków drogowych.
Nowe zadania Marcina Cywińskiego w strukturach Continental

temu

Z dniem 1 stycznia 2018 roku Marcin Cywiński objął funkcję managera ds. sprzedaży opon specjalistycznych w Continental Opony Polska. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiadał za rozwój segmentu radialnych opon rolniczych oraz ogumienia przeznaczonego do maszyn OTR Radial.
Nowy marketing manager w Continental

temu

Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Continental i KAMAZ-master poszerzają współpracę

temu

System ContiPressureCheck™, kompleksowe rozwiązanie Continental do monitorowania poziomu ciśnienia i temperatury w oponach w czasie rzeczywistym, zostanie zainstalowany w pojeździe ciężarowym rosyjskiego zespołu rajdowego KAMAZ-master.
Continental poprawia wydajność pojazdów rolniczych

temu

Organizacja Narodów Zjednoczonych szacuje, że do 2030r. konieczne będzie zapewnienie żywności w takiej ilości, aby zaspokoić potrzeby ponad 8 miliardów ludzi. Jednocześnie zmniejsza się wielkość obszarów i pól uprawnych, co dla rolników oznacza konieczność zwiększenia efektywności działań. Continental, światowy lider w zakresie produkcji ogumienia, w odpowiedzi na potrzeby rolnictwa uzupełnił ofertę o innowacyjne rozwiązanie zwiększające efektywność ekonomiczną i wydajność prac rolniczych – technologię N.flex wykorzystaną w produkcji opon Tractor70 oraz Tractor85.
Bezpieczne hamowanie z ABS-em

temu

ABS nie tylko skraca drogę hamowania i ogranicza ryzyko utraty kontroli nad pojazdem, ale także drastycznie ogranicza liczbę wypadków samochodowych. Szacuje się, że system zmniejsza liczbę zderzeń czołowych na mokrej nawierzchni nawet o 35%! Dzięki temu elementowi układu hamulcowego, to co kiedyś wymagało ogromnego doświadczenia, dziś wymaga jedynie silnego naciśnięcia pedału hamulca.
Continental wraca do rolnictwa

temu

Continental, producent opon i międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, uzupełnia ofertę o nowe opony przeznaczone do maszyn i pojazdów rolniczych i tym samym ponownie rozpoczyna działania na rynku ogumienia dla rolnictwa oferując wysokiej jakości produkty pod własną marką.
Jazda #bezObaw z Uniroyal

temu

Uniroyal, marka opon należącą do koncernu Continental[1], rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjną #bezObaw, która ma na celu pokonywanie obaw przed prowadzeniem samochodu. Akcja jest skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale jest skoncentrowana przede wszystkim na kobietach. Kampania jest kolejnym elementem realizowanej przez Continental Wizji Zero, która zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych. 
Opony na 6

temu

Opony to jedyny element styku samochodu z nawierzchnią. Jakość ich wykonania, właściwości jezdne czy długość drogi hamowania mają kluczowy wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego szukając odpowiedniego ogumienia do auta najlepiej wybrać opony ocenione na szóstkę – czyli doceniane i nagradzane przez ekspertów, co jednoznacznie potwierdzają wyniki testów.
Biznes, ludzie, rozwój – kluczowe priorytety Continental w Polsce na 2018 rok

temu

Continental Opony Polska – oddział koncernu Continental, producenta opon i wiodącego dostawcy rozwiązań dla motoryzacji – zaprezentował najważniejsze trendy na rynkach opon osobowych i ciężarowych w Polsce oraz Europie, a także przybliżył plany rozwojowe firmy na najbliższe lata.
Inteligentny ruch miejski według Continental

temu

Continental, producent opon i wiodący dostawca rozwiązań dla motoryzacji, podczas Targów Elektroniki Użytkowej (CES) w Las Vegas, przedstawił najnowsze, inteligentne rozwiązania w zakresie łączności, mobilności oraz pojazdów autonomicznych. Stanowią one kolejny krok w kierunku tworzenia inteligentnych miast, poprzez zredukowanie emisji zanieczyszczeń, poprawę płynności ruchu drogowego oraz zminimalizowanie liczby wypadków drogowych.
Nowe zadania Marcina Cywińskiego w strukturach Continental

temu

Z dniem 1 stycznia 2018 roku Marcin Cywiński objął funkcję managera ds. sprzedaży opon specjalistycznych w Continental Opony Polska. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiadał za rozwój segmentu radialnych opon rolniczych oraz ogumienia przeznaczonego do maszyn OTR Radial.
Nowy marketing manager w Continental

temu

Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Continental i KAMAZ-master poszerzają współpracę

temu

System ContiPressureCheck™, kompleksowe rozwiązanie Continental do monitorowania poziomu ciśnienia i temperatury w oponach w czasie rzeczywistym, zostanie zainstalowany w pojeździe ciężarowym rosyjskiego zespołu rajdowego KAMAZ-master.
Continental poprawia wydajność pojazdów rolniczych

temu

Organizacja Narodów Zjednoczonych szacuje, że do 2030r. konieczne będzie zapewnienie żywności w takiej ilości, aby zaspokoić potrzeby ponad 8 miliardów ludzi. Jednocześnie zmniejsza się wielkość obszarów i pól uprawnych, co dla rolników oznacza konieczność zwiększenia efektywności działań. Continental, światowy lider w zakresie produkcji ogumienia, w odpowiedzi na potrzeby rolnictwa uzupełnił ofertę o innowacyjne rozwiązanie zwiększające efektywność ekonomiczną i wydajność prac rolniczych – technologię N.flex wykorzystaną w produkcji opon Tractor70 oraz Tractor85.
1
2
3
4
5
6
7