Karol Kamas nowym Dyrektorem Marketingu i Rozwoju w Sodexo

Od grudnia 2020 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Karol Kamas.
Sodexo Friends – nowy serwis dla łowców promocji

Sodexo Benefits and Rewards Services uruchomiło serwis Sodexo Friends, w którym oferuje unikalne promocje i rabaty do 80% na zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych znanych marek. Podstawowy pakiet okazji dostępny jest dla każdego, wyjątkowe oferty wymagają zalog...
Budżet z przedłużonym terminem ważności

Tegoroczne budżety marketingowe w większości firm zmieniały się jak w kalejdoskopie. Ambitne plany na początku roku, później pandemia i wstrzymanie jakichkolwiek działań. Po oswojeniu sytuacji powolny powrót do nowej normalności. Uzasadniona ostrożność w inwestowaniu w d...
Sprzedawcy grają do końca

W biznesie, podobnie jak w sporcie, warto grać do ostatniej minuty. Dlatego zbliżający się koniec roku to dobry moment na przeprowadzenie ostatnich, decydujących akcji wsparcia sprzedaży. Być może to właśnie one sprawią, że firma zakończy ten trudny rok zwycięstwem.
Pewne benefity na niepewne czasy

Benefity w Polsce otrzymuje około 9,5 miliona pracowników, a łączna wartość świadczeń przyznanych w 2019 roku wyniosła ponad 14 miliardów złotych[1]. Ostatnie miesiące zweryfikowały zasadność i dostępność oferowanych przez pracodawców dodatków do pensji. W związku z pand...
Wirtualne karty przedpłacone – nowość od Sodexo

Sodexo Benefits and Rewards Services, jako pierwsza w Polsce firma niebędąca instytucją finansową, wprowadza do oferty wirtualne karty przedpłacone. To w pełni cyfrowe, pozbawione plastikowego odpowiednika, karty płatnicze. Można je dodać do portfeli mobilnych Google Pay...
Program Pajacyk jedną z 3 najczęściej wspieranych akcji charytatywnych w Polsce

5 września obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Dobroczynności. Jest on doskonałym pretekstem do tego, aby zatrzymać się na chwilę i pomyśleć, czy ktoś w naszym najbliższym otoczeniu nie potrzebuje pomocy. To także okazja, by docenić zaangażowanie i trud tych, którzy pom...
TOP 5 wyzwań w tworzeniu programów lojalnościowych

Szefowie sprzedaży i marketingu zdają sobie sprawę z tego, że choć kluczowym elementem przewagi konkurencyjnej są decyzje zakupowe konsumentów to bez lojalności, partnerskich relacji z dystrybutorami, hurtownikami czy sprzedawcami dany produkt może nie trafić do odbiorcy...
5 powodów, dla których cięcie budżetu wsparcia sprzedaży może być „strzałem w kolano”

Szukanie oszczędności jest naturalnym krokiem podejmowanym przez firmy w czasie spowolnienia gospodarczego i gorszych wyników finansowych. Podczas gdy rozsądne jest ograniczenie działań i budżetów niezwiązanych z główną działalnością firmy to rezygnacja ze wsparcia sprze...
Nie pozwólmy zepsuć gwiazdki – o świątecznych prezentach od pracodawcy

Gwiazdkowy prezent od szefa to ważny gest dla większości pracowników. To wyraz troski i życzliwości, a także podziękowanie za współpracę. W tym trudnym roku, zdominowanym całkowicie przez pandemię, wspólne świętowanie, choć jest trudniejsze w realizacji, nabiera jeszcze ...
Karol Kamas nowym Dyrektorem Marketingu i Rozwoju w Sodexo

Od grudnia 2020 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Karol Kamas.
Sodexo Friends – nowy serwis dla łowców promocji

Sodexo Benefits and Rewards Services uruchomiło serwis Sodexo Friends, w którym oferuje unikalne promocje i rabaty do 80% na zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych znanych marek. Podstawowy pakiet okazji dostępny jest dla każdego, wyjątkowe oferty wymagają zalog...
Budżet z przedłużonym terminem ważności

Tegoroczne budżety marketingowe w większości firm zmieniały się jak w kalejdoskopie. Ambitne plany na początku roku, później pandemia i wstrzymanie jakichkolwiek działań. Po oswojeniu sytuacji powolny powrót do nowej normalności. Uzasadniona ostrożność w inwestowaniu w d...
Sprzedawcy grają do końca

W biznesie, podobnie jak w sporcie, warto grać do ostatniej minuty. Dlatego zbliżający się koniec roku to dobry moment na przeprowadzenie ostatnich, decydujących akcji wsparcia sprzedaży. Być może to właśnie one sprawią, że firma zakończy ten trudny rok zwycięstwem.
Pewne benefity na niepewne czasy

Benefity w Polsce otrzymuje około 9,5 miliona pracowników, a łączna wartość świadczeń przyznanych w 2019 roku wyniosła ponad 14 miliardów złotych[1]. Ostatnie miesiące zweryfikowały zasadność i dostępność oferowanych przez pracodawców dodatków do pensji. W związku z pand...
Wirtualne karty przedpłacone – nowość od Sodexo

Sodexo Benefits and Rewards Services, jako pierwsza w Polsce firma niebędąca instytucją finansową, wprowadza do oferty wirtualne karty przedpłacone. To w pełni cyfrowe, pozbawione plastikowego odpowiednika, karty płatnicze. Można je dodać do portfeli mobilnych Google Pay...
Program Pajacyk jedną z 3 najczęściej wspieranych akcji charytatywnych w Polsce

5 września obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Dobroczynności. Jest on doskonałym pretekstem do tego, aby zatrzymać się na chwilę i pomyśleć, czy ktoś w naszym najbliższym otoczeniu nie potrzebuje pomocy. To także okazja, by docenić zaangażowanie i trud tych, którzy pom...
TOP 5 wyzwań w tworzeniu programów lojalnościowych

Szefowie sprzedaży i marketingu zdają sobie sprawę z tego, że choć kluczowym elementem przewagi konkurencyjnej są decyzje zakupowe konsumentów to bez lojalności, partnerskich relacji z dystrybutorami, hurtownikami czy sprzedawcami dany produkt może nie trafić do odbiorcy...
5 powodów, dla których cięcie budżetu wsparcia sprzedaży może być „strzałem w kolano”

Szukanie oszczędności jest naturalnym krokiem podejmowanym przez firmy w czasie spowolnienia gospodarczego i gorszych wyników finansowych. Podczas gdy rozsądne jest ograniczenie działań i budżetów niezwiązanych z główną działalnością firmy to rezygnacja ze wsparcia sprze...
1
2
3
4
5
6
7