Współpraca B2B z asem w rękawie

Aż 88% osób biorących udział w badaniu „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość” przyznało, że chętnie przystępuje do programów lojalnościowych. Z największym entuzjazmem robią to respondenci z branży budowlanej (93%) oraz przedstawiciele sektoró...
Sodexo kolejny raz wspiera Polską Akcję Humanitarną

Tylko w roku szkolnym 2018/2019 Sodexo Benefits and Rewards Services Polska ufundowało ponad 20 tysięcy posiłków na rzecz podopiecznych programu Pajacyk. W tym roku znana z budowania zaangażowania i motywowania pracowników firma ponownie aktywnie włączyła się w program p...
Sodexo z nowym Dyrektorem ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Z początkiem października br. do zespołu Sodexo Benefits and Rewards Services Polska dołączyła Katarzyna Turska, obejmując stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
W obliczu wyzwania – klientocentryczność w B2B

Nastała era klienta, co w praktyce oznacza, że jeszcze większego znaczenia nabrało poznanie jego oczekiwań i potrzeb. Widać to od strategii biznesowej po działania operacyjne wpierające realizację celów sprzedażowych. Badanie „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestn...
Płatności kartami przedpłaconymi jeszcze bezpieczniejsze

W połowie września br., w związku z wejściem w życie unijnej dyrektywy PSD2, zaczną obowiązywać nowe techniczne standardy bezpieczeństwa dla transakcji dokonywanych kartami płatniczymi, w tym także kartami przedpłaconymi.
Atrakcyjny pracodawca, czyli jaki?

Rosnąca świadomość silnej pozycji specjalistów i menedżerów sprawia, że na rynku pracy zwiększa się odsetek kandydatów pasywnych, którzy czekają na bezpośrednie zaproszenia do rekrutacji - takie wnioski płyną z raportu „Cztery osobowości – jeden rynek pracy” przygotowane...
Sodexo i Galmet razem dla instalatorów

Galmet, największy polski producent techniki grzewczej, powierzył Sodexo Benefits and Rewards Services Polska realizację programu partnerskiego dla instalatorów Hot Points Club
Urlop z budżetu pracodawcy

Im większa firma, tym większa szansa na dofinansowanie wypoczynku osób w niej zatrudnionych – wynika z badania „Nawigator motywacji 2019” zrealizowanego przez firmę Antal na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Polska. Dane z badania pokazują też, że w roku ubiegłym,w ra...
Sposoby nagradzania w B2B – oczekiwania kontra rzeczywistość

Mechanizmy nagradzania w programach lojalnościowych B2B to jedna z kluczowych kwestii, którą należy rozstrzygnąć przed uruchomieniem projektu. Jak pokazują wyniki badania „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość” firmy w Polsce bazują na mechaniz...
Dobry szef, czyli jaki?

Według kalendarza świąt nietypowych, 16 października obchodzony jest Dzień Szefa. I choć święto jest najbardziej popularne w Stanach Zjednoczonych, stanowi inspirację do tego,by spojrzeć na to, czym charakteryzuje się dobry szef w opinii osób zatrudnionych w Polsce. Aż 7...
Współpraca B2B z asem w rękawie

Aż 88% osób biorących udział w badaniu „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość” przyznało, że chętnie przystępuje do programów lojalnościowych. Z największym entuzjazmem robią to respondenci z branży budowlanej (93%) oraz przedstawiciele sektoró...
Sodexo kolejny raz wspiera Polską Akcję Humanitarną

Tylko w roku szkolnym 2018/2019 Sodexo Benefits and Rewards Services Polska ufundowało ponad 20 tysięcy posiłków na rzecz podopiecznych programu Pajacyk. W tym roku znana z budowania zaangażowania i motywowania pracowników firma ponownie aktywnie włączyła się w program p...
Sodexo z nowym Dyrektorem ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Z początkiem października br. do zespołu Sodexo Benefits and Rewards Services Polska dołączyła Katarzyna Turska, obejmując stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
W obliczu wyzwania – klientocentryczność w B2B

Nastała era klienta, co w praktyce oznacza, że jeszcze większego znaczenia nabrało poznanie jego oczekiwań i potrzeb. Widać to od strategii biznesowej po działania operacyjne wpierające realizację celów sprzedażowych. Badanie „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestn...
Płatności kartami przedpłaconymi jeszcze bezpieczniejsze

W połowie września br., w związku z wejściem w życie unijnej dyrektywy PSD2, zaczną obowiązywać nowe techniczne standardy bezpieczeństwa dla transakcji dokonywanych kartami płatniczymi, w tym także kartami przedpłaconymi.
Atrakcyjny pracodawca, czyli jaki?

Rosnąca świadomość silnej pozycji specjalistów i menedżerów sprawia, że na rynku pracy zwiększa się odsetek kandydatów pasywnych, którzy czekają na bezpośrednie zaproszenia do rekrutacji - takie wnioski płyną z raportu „Cztery osobowości – jeden rynek pracy” przygotowane...
Sodexo i Galmet razem dla instalatorów

Galmet, największy polski producent techniki grzewczej, powierzył Sodexo Benefits and Rewards Services Polska realizację programu partnerskiego dla instalatorów Hot Points Club
Urlop z budżetu pracodawcy

Im większa firma, tym większa szansa na dofinansowanie wypoczynku osób w niej zatrudnionych – wynika z badania „Nawigator motywacji 2019” zrealizowanego przez firmę Antal na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Polska. Dane z badania pokazują też, że w roku ubiegłym,w ra...
Sposoby nagradzania w B2B – oczekiwania kontra rzeczywistość

Mechanizmy nagradzania w programach lojalnościowych B2B to jedna z kluczowych kwestii, którą należy rozstrzygnąć przed uruchomieniem projektu. Jak pokazują wyniki badania „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość” firmy w Polsce bazują na mechaniz...
1
2
3
4
5
6
7