Integracja przy wspólnym stole

Wspólne posiłki w pracy stanowią pozytywny element integracji zespołu. Z badania „Cztery osobowości – jeden rynek pracy” opracowanego przez firmy Antal i Sodexo wynika, że aż 82 proc. zatrudnionych czerpie przyjemność z jedzenia śniadań czy obiadów z koleżankami i kolega...
Jak przekonać firmy do leasingu aut w nowej rzeczywistości podatkowej?

W co drugiej firmie z sektora MŚP leasing jest jednym z najczęściej wybieranych modeli finansowania samochodów służbowych. Najchętniej korzystają z niech firmy z branży handlowej (56,7 proc.), produkcyjnej (54,8 proc. wskazań) oraz transportowej (48 proc.). Od 1 stycznia...
Programy lojalnościowe B2B oczami uczestników

Aż 9 na 10 uczestników programów lojalnościowych B2B ma o nich dobre zdanie i chętnie bierze w nich udział. Głównym motywatorem zachęcającym do korzystania z konkretnego programu są nagrody oraz możliwość podjęcia wyzwania w codziennej pracy. Takie wnioski płyną z pierws...
Pracownicy chcą pomagać

Idealny pracodawca to taki, który zna i zaspokaja potrzeby pracowników. Chodzi zarówno o te dotyczące atmosfery w pracy czy przysługujących benefitów, jak również angażowania w aktywności na rzecz środowiska i lokalnej społeczności. Z raportu „Cztery osobowości – jeden r...
Firmowy zajączek pamięta o najmłodszych

Zbliżająca się Wielkanoc to dobry czas, aby pomyśleć o dzieciach pracowników. Świąteczne prezenty dla najmłodszych są skutecznym narzędziem w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy, który w ten sposób może pokazać, że troszczy się nie tylko o osoby zatrudnione w firm...
Lojalni przez duże „L”

Jak aktywizować i motywować sprzedawców?
Wielkanoc w prezencie od pracodawcy

Według danych GUS w 2018 roku ceny detaliczne żywności w Polsce wzrosły średnioo 2-3,5 proc. Ekonomiści szacują, że w tym roku trend ten utrzyma się na podobnym poziomie,co oznacza, że zbliżające się święta wielkanocne będą jeszcze droższe. To doskonały moment dla firm, ...
24 wyjątkowych Partnerów wielkanocnej oferty Sodexo

W tym roku w elitarnym gronie Partnerów limitowanej edycji świątecznej Karty Podarunkowej Sodexo znalazły się aż 24 marki i firmy – liderzy rynkowi, oferujący atrakcyjne zniżki i promocje.
Pracodawca pomaga zajączkowi

Walentynki, Dzień Kobiet, urodziny – firmy szukają okazji, w których mogą pokazać pracownikom, jak ważnym są dla nich ogniwem. Zbliżające się święta wielkanocne to dobry czas, aby zadbać o zadowolenie zatrudnionych osób wręczając im odpowiednie upominki. Z analiz Sodexo ...
Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło Partnerami Strategicznymi Karty Lunch Pass Sodexo

Sodexo Benefits and Rewards Services nawiązało współpracę ze Sfinks Polska – ogólnopolską spółką restauracyjną. W czerwcu należące do niej sieci Sphinx i Chłopskie Jadło zostały Partnerami Strategicznymi Karty Lunch Pass oraz akceptantami Kuponów Sodexo.
Integracja przy wspólnym stole

Wspólne posiłki w pracy stanowią pozytywny element integracji zespołu. Z badania „Cztery osobowości – jeden rynek pracy” opracowanego przez firmy Antal i Sodexo wynika, że aż 82 proc. zatrudnionych czerpie przyjemność z jedzenia śniadań czy obiadów z koleżankami i kolega...
Jak przekonać firmy do leasingu aut w nowej rzeczywistości podatkowej?

W co drugiej firmie z sektora MŚP leasing jest jednym z najczęściej wybieranych modeli finansowania samochodów służbowych. Najchętniej korzystają z niech firmy z branży handlowej (56,7 proc.), produkcyjnej (54,8 proc. wskazań) oraz transportowej (48 proc.). Od 1 stycznia...
Programy lojalnościowe B2B oczami uczestników

Aż 9 na 10 uczestników programów lojalnościowych B2B ma o nich dobre zdanie i chętnie bierze w nich udział. Głównym motywatorem zachęcającym do korzystania z konkretnego programu są nagrody oraz możliwość podjęcia wyzwania w codziennej pracy. Takie wnioski płyną z pierws...
Pracownicy chcą pomagać

Idealny pracodawca to taki, który zna i zaspokaja potrzeby pracowników. Chodzi zarówno o te dotyczące atmosfery w pracy czy przysługujących benefitów, jak również angażowania w aktywności na rzecz środowiska i lokalnej społeczności. Z raportu „Cztery osobowości – jeden r...
Firmowy zajączek pamięta o najmłodszych

Zbliżająca się Wielkanoc to dobry czas, aby pomyśleć o dzieciach pracowników. Świąteczne prezenty dla najmłodszych są skutecznym narzędziem w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy, który w ten sposób może pokazać, że troszczy się nie tylko o osoby zatrudnione w firm...
Lojalni przez duże „L”

Jak aktywizować i motywować sprzedawców?
Wielkanoc w prezencie od pracodawcy

Według danych GUS w 2018 roku ceny detaliczne żywności w Polsce wzrosły średnioo 2-3,5 proc. Ekonomiści szacują, że w tym roku trend ten utrzyma się na podobnym poziomie,co oznacza, że zbliżające się święta wielkanocne będą jeszcze droższe. To doskonały moment dla firm, ...
24 wyjątkowych Partnerów wielkanocnej oferty Sodexo

W tym roku w elitarnym gronie Partnerów limitowanej edycji świątecznej Karty Podarunkowej Sodexo znalazły się aż 24 marki i firmy – liderzy rynkowi, oferujący atrakcyjne zniżki i promocje.
Pracodawca pomaga zajączkowi

Walentynki, Dzień Kobiet, urodziny – firmy szukają okazji, w których mogą pokazać pracownikom, jak ważnym są dla nich ogniwem. Zbliżające się święta wielkanocne to dobry czas, aby zadbać o zadowolenie zatrudnionych osób wręczając im odpowiednie upominki. Z analiz Sodexo ...
1
2
3
4
5
6
7
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.