Sodexo i Galmet razem dla instalatorów

Galmet, największy polski producent techniki grzewczej, powierzył Sodexo Benefits and Rewards Services Polska realizację programu partnerskiego dla instalatorów Hot Points Club
Urlop z budżetu pracodawcy

Im większa firma, tym większa szansa na dofinansowanie wypoczynku osób w niej zatrudnionych – wynika z badania „Nawigator motywacji 2019” zrealizowanego przez firmę Antal na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Polska. Dane z badania pokazują też, że w roku ubiegłym,w ra...
Sposoby nagradzania w B2B – oczekiwania kontra rzeczywistość

Mechanizmy nagradzania w programach lojalnościowych B2B to jedna z kluczowych kwestii, którą należy rozstrzygnąć przed uruchomieniem projektu. Jak pokazują wyniki badania „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość” firmy w Polsce bazują na mechaniz...
Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło Partnerami Strategicznymi Karty Lunch Pass Sodexo

Sodexo Benefits and Rewards Services nawiązało współpracę ze Sfinks Polska – ogólnopolską spółką restauracyjną. W czerwcu należące do niej sieci Sphinx i Chłopskie Jadło zostały Partnerami Strategicznymi Karty Lunch Pass oraz akceptantami Kuponów Sodexo.
Integracja przy wspólnym stole

Wspólne posiłki w pracy stanowią pozytywny element integracji zespołu. Z badania „Cztery osobowości – jeden rynek pracy” opracowanego przez firmy Antal i Sodexo wynika, że aż 82 proc. zatrudnionych czerpie przyjemność z jedzenia śniadań czy obiadów z koleżankami i kolega...
Jak przekonać firmy do leasingu aut w nowej rzeczywistości podatkowej?

W co drugiej firmie z sektora MŚP leasing jest jednym z najczęściej wybieranych modeli finansowania samochodów służbowych. Najchętniej korzystają z niech firmy z branży handlowej (56,7 proc.), produkcyjnej (54,8 proc. wskazań) oraz transportowej (48 proc.). Od 1 stycznia...
Programy lojalnościowe B2B oczami uczestników

Aż 9 na 10 uczestników programów lojalnościowych B2B ma o nich dobre zdanie i chętnie bierze w nich udział. Głównym motywatorem zachęcającym do korzystania z konkretnego programu są nagrody oraz możliwość podjęcia wyzwania w codziennej pracy. Takie wnioski płyną z pierws...
Pracownicy chcą pomagać

Idealny pracodawca to taki, który zna i zaspokaja potrzeby pracowników. Chodzi zarówno o te dotyczące atmosfery w pracy czy przysługujących benefitów, jak również angażowania w aktywności na rzecz środowiska i lokalnej społeczności. Z raportu „Cztery osobowości – jeden r...
Firmowy zajączek pamięta o najmłodszych

Zbliżająca się Wielkanoc to dobry czas, aby pomyśleć o dzieciach pracowników. Świąteczne prezenty dla najmłodszych są skutecznym narzędziem w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy, który w ten sposób może pokazać, że troszczy się nie tylko o osoby zatrudnione w firm...
Atrakcyjny pracodawca, czyli jaki?

Rosnąca świadomość silnej pozycji specjalistów i menedżerów sprawia, że na rynku pracy zwiększa się odsetek kandydatów pasywnych, którzy czekają na bezpośrednie zaproszenia do rekrutacji - takie wnioski płyną z raportu „Cztery osobowości – jeden rynek pracy” przygotowane...
Sodexo i Galmet razem dla instalatorów

Galmet, największy polski producent techniki grzewczej, powierzył Sodexo Benefits and Rewards Services Polska realizację programu partnerskiego dla instalatorów Hot Points Club
Urlop z budżetu pracodawcy

Im większa firma, tym większa szansa na dofinansowanie wypoczynku osób w niej zatrudnionych – wynika z badania „Nawigator motywacji 2019” zrealizowanego przez firmę Antal na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Polska. Dane z badania pokazują też, że w roku ubiegłym,w ra...
Sposoby nagradzania w B2B – oczekiwania kontra rzeczywistość

Mechanizmy nagradzania w programach lojalnościowych B2B to jedna z kluczowych kwestii, którą należy rozstrzygnąć przed uruchomieniem projektu. Jak pokazują wyniki badania „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość” firmy w Polsce bazują na mechaniz...
Restauracje Sphinx i Chłopskie Jadło Partnerami Strategicznymi Karty Lunch Pass Sodexo

Sodexo Benefits and Rewards Services nawiązało współpracę ze Sfinks Polska – ogólnopolską spółką restauracyjną. W czerwcu należące do niej sieci Sphinx i Chłopskie Jadło zostały Partnerami Strategicznymi Karty Lunch Pass oraz akceptantami Kuponów Sodexo.
Integracja przy wspólnym stole

Wspólne posiłki w pracy stanowią pozytywny element integracji zespołu. Z badania „Cztery osobowości – jeden rynek pracy” opracowanego przez firmy Antal i Sodexo wynika, że aż 82 proc. zatrudnionych czerpie przyjemność z jedzenia śniadań czy obiadów z koleżankami i kolega...
Jak przekonać firmy do leasingu aut w nowej rzeczywistości podatkowej?

W co drugiej firmie z sektora MŚP leasing jest jednym z najczęściej wybieranych modeli finansowania samochodów służbowych. Najchętniej korzystają z niech firmy z branży handlowej (56,7 proc.), produkcyjnej (54,8 proc. wskazań) oraz transportowej (48 proc.). Od 1 stycznia...
Programy lojalnościowe B2B oczami uczestników

Aż 9 na 10 uczestników programów lojalnościowych B2B ma o nich dobre zdanie i chętnie bierze w nich udział. Głównym motywatorem zachęcającym do korzystania z konkretnego programu są nagrody oraz możliwość podjęcia wyzwania w codziennej pracy. Takie wnioski płyną z pierws...
Pracownicy chcą pomagać

Idealny pracodawca to taki, który zna i zaspokaja potrzeby pracowników. Chodzi zarówno o te dotyczące atmosfery w pracy czy przysługujących benefitów, jak również angażowania w aktywności na rzecz środowiska i lokalnej społeczności. Z raportu „Cztery osobowości – jeden r...
Firmowy zajączek pamięta o najmłodszych

Zbliżająca się Wielkanoc to dobry czas, aby pomyśleć o dzieciach pracowników. Świąteczne prezenty dla najmłodszych są skutecznym narzędziem w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy, który w ten sposób może pokazać, że troszczy się nie tylko o osoby zatrudnione w firm...
1
2
3
4
5
6
7