Arkadiusz Rochala objął stanowisko Dyrektora Generalnego Sodexo Benefis and Rewards Services w Polsce

temu

Od września 2018 roku Arkadiusz Rochala objął stanowisko Dyrektora Generalnego polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services, lidera kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Rochala posiada blisko 25 letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu nowych rozwiązań dla biznesu. Na stanowisku zastąpił Roberta Lecha.
Bliżej lojalnych klientów dzięki karcie

temu

Wprowadzenie kart zbliżeniowych było przełomem na polskim rynku płatności bezgotówkowych. Trwająca od ponad dekady rewolucja zatacza coraz szersze kręgi, z roku na rok w naszym kraju przybywa entuzjastów tej technologii. Polacy mają już w swoich portfelach ponad 30 mln kart z funkcją płatności zbliżeniowych[1]. To nie tylko tradycyjne karty wydawane przez banki, ale też m.in. karty premiowe, które są nowoczesną formą nagradzania sił sprzedaży, partnerów biznesowych czy klientów.
Dofinansowanie posiłków antidotum na L4

temu

Zamiast garnituru piżama, zamiast biurka w pracy – własne łóżko. Jak wynika z danych ZUS, Polacy coraz więcej czasu spędzają na zwolnieniu lekarskim. Międzynarodowe badania nie pozostawiają tymczasem wątpliwości – wskaźnik absencji można zredukować m.in. dzięki ćwiczeniom i właściwemu odżywianiu. A o właściwe odżywianie pracowników mogą i powinni zadbać również pracodawcy.
Małgorzata Kroh na czele Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo

temu

Od lipca 2018 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Małgorzata Kroh.
Wakacyjny prezent od szefa

temu

W portfelach większości wczasowiczów nie znajdziemy „prezentów” od ich pracodawców. Jak pokazują wyniki badania „Drogowskaz Motywacyjny 2018”, dodatkowe świadczenia w okresie wakacyjnym przyznaje swoim pracownikom tylko 1 na 5 firm działających w Polsce. Czy warto motywować urlopowiczów i jak to zrobić najlepiej?
Sodexo ujawnia trendy kształtujące miejsca pracy przyszłości

temu

Sodexo ogłosiło tegoroczną edycję Global Workplace Trends, zawierającą analizę trendów kształtujących miejsca pracy w 2018 roku. Publikacja dedykowana jest liderom biznesu oraz osobom decyzyjnym w organizacjach. Raport opisuje czynniki, jakie będą kształtować przyszłość rynku pracy oraz pokazuje jak samopoczucie pracownika wpływa na jego zaangażowanie, a także na wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Złote czasy motywacji - już jest raport rynku świadczeń pozapłacowych Drogowskaz Motywacyjny 2018

temu

Kwoty przeznaczane przez firmy na świadczenia pozapłacowe niezmiennie rosną, co pokazuje ich rolę w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników. Pracodawcy coraz częściej wychodzą poza standard oferowanych świadczeń i dostrzegają potrzebę informowania ich o finansowej wartości benefitów, jako elemencie całkowitego wynagrodzenia. Rekordowo niskie bezrobocie to dobry czas dla pracowników, bo ich szanse na zdobycie satysfakcjonującego zatrudnienia znacznie wzrastają. Dlatego pracodawcy muszą spodziewać się dalszej rywalizacji o najlepszych kandydatów i wciąż szukać sposobów na zatrzymanie zatrudnionych. Najnowsze, cykliczne badanie Sodexo Benefits and Rewards Services „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje pięć trendów, którymi powinny kierować się firmy, aby przyciągnąć, utrzymać, zmotywować i zwiększyć lojalność oraz zaangażowanie pracowników.
Wszystkie dzieci nasze są! Także pracodawców!

temu

Dzień Dziecka to doskonały moment, aby pokazać pracownikom, że nie tylko oni, ale także ich rodziny i dzieci są ważni dla organizacji. Dlatego firmy coraz częściej wykorzystują tę okazję do organizacji firmowych pikników rodzinnych czy obdarowywania najmłodszych upominkami. Warto wybrać uniwersalny prezent, który pomoże spełnić marzenia dzieciaków w różnym wieku i sprawi im radość.
Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkowe

temu

Pracodawcy nie szczędzą pieniędzy na świadczenia pozapłacowe. Na Wielkanoc niemal co druga firma[1] szykuje dla pracowników świąteczne podarunki, wśród których znajdą się również upominki dla ich dzieci. 
Tomasz Wronkowski pokieruje Działem IT i Operacji Sodexo

temu

Tomasz Wronkowski został Dyrektorem Działu IT i Operacji w firmie Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych w Polsce. Na nowo utworzonym stanowisku będzie rozwijał kompetencje firmy w obszarze nowych technologii.
Arkadiusz Rochala objął stanowisko Dyrektora Generalnego Sodexo Benefis and Rewards Services w Polsce

temu

Od września 2018 roku Arkadiusz Rochala objął stanowisko Dyrektora Generalnego polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services, lidera kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Rochala posiada blisko 25 letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu nowych rozwiązań dla biznesu. Na stanowisku zastąpił Roberta Lecha.
Bliżej lojalnych klientów dzięki karcie

temu

Wprowadzenie kart zbliżeniowych było przełomem na polskim rynku płatności bezgotówkowych. Trwająca od ponad dekady rewolucja zatacza coraz szersze kręgi, z roku na rok w naszym kraju przybywa entuzjastów tej technologii. Polacy mają już w swoich portfelach ponad 30 mln kart z funkcją płatności zbliżeniowych[1]. To nie tylko tradycyjne karty wydawane przez banki, ale też m.in. karty premiowe, które są nowoczesną formą nagradzania sił sprzedaży, partnerów biznesowych czy klientów.
Dofinansowanie posiłków antidotum na L4

temu

Zamiast garnituru piżama, zamiast biurka w pracy – własne łóżko. Jak wynika z danych ZUS, Polacy coraz więcej czasu spędzają na zwolnieniu lekarskim. Międzynarodowe badania nie pozostawiają tymczasem wątpliwości – wskaźnik absencji można zredukować m.in. dzięki ćwiczeniom i właściwemu odżywianiu. A o właściwe odżywianie pracowników mogą i powinni zadbać również pracodawcy.
Małgorzata Kroh na czele Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo

temu

Od lipca 2018 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Małgorzata Kroh.
Wakacyjny prezent od szefa

temu

W portfelach większości wczasowiczów nie znajdziemy „prezentów” od ich pracodawców. Jak pokazują wyniki badania „Drogowskaz Motywacyjny 2018”, dodatkowe świadczenia w okresie wakacyjnym przyznaje swoim pracownikom tylko 1 na 5 firm działających w Polsce. Czy warto motywować urlopowiczów i jak to zrobić najlepiej?
Sodexo ujawnia trendy kształtujące miejsca pracy przyszłości

temu

Sodexo ogłosiło tegoroczną edycję Global Workplace Trends, zawierającą analizę trendów kształtujących miejsca pracy w 2018 roku. Publikacja dedykowana jest liderom biznesu oraz osobom decyzyjnym w organizacjach. Raport opisuje czynniki, jakie będą kształtować przyszłość rynku pracy oraz pokazuje jak samopoczucie pracownika wpływa na jego zaangażowanie, a także na wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Złote czasy motywacji - już jest raport rynku świadczeń pozapłacowych Drogowskaz Motywacyjny 2018

temu

Kwoty przeznaczane przez firmy na świadczenia pozapłacowe niezmiennie rosną, co pokazuje ich rolę w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników. Pracodawcy coraz częściej wychodzą poza standard oferowanych świadczeń i dostrzegają potrzebę informowania ich o finansowej wartości benefitów, jako elemencie całkowitego wynagrodzenia. Rekordowo niskie bezrobocie to dobry czas dla pracowników, bo ich szanse na zdobycie satysfakcjonującego zatrudnienia znacznie wzrastają. Dlatego pracodawcy muszą spodziewać się dalszej rywalizacji o najlepszych kandydatów i wciąż szukać sposobów na zatrzymanie zatrudnionych. Najnowsze, cykliczne badanie Sodexo Benefits and Rewards Services „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje pięć trendów, którymi powinny kierować się firmy, aby przyciągnąć, utrzymać, zmotywować i zwiększyć lojalność oraz zaangażowanie pracowników.
Wszystkie dzieci nasze są! Także pracodawców!

temu

Dzień Dziecka to doskonały moment, aby pokazać pracownikom, że nie tylko oni, ale także ich rodziny i dzieci są ważni dla organizacji. Dlatego firmy coraz częściej wykorzystują tę okazję do organizacji firmowych pikników rodzinnych czy obdarowywania najmłodszych upominkami. Warto wybrać uniwersalny prezent, który pomoże spełnić marzenia dzieciaków w różnym wieku i sprawi im radość.
Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkowe

temu

Pracodawcy nie szczędzą pieniędzy na świadczenia pozapłacowe. Na Wielkanoc niemal co druga firma[1] szykuje dla pracowników świąteczne podarunki, wśród których znajdą się również upominki dla ich dzieci. 
1
2
3
4
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.