Ugotowani. Jak połączyć pracę zdalną z opieką nad dzieckiem

Małe dziecko to niemałe wyzwanie - nawet dla arcymistrzów planowania. Wystarczy krótkitelefon ze żłobka lub przedszkola, by zapracowanego rodzica wybić z zawodowego rytmu. Jak pogodzić opiekę nad chorym dzieckiem z koniecznością pracy zdalnej?  
Kolejne nowości od marki Pan Pomidor

Początek roku na rynku spożywczym w kategorii dań gotowych zdominował Pan Pomidor. Po trzech aromatycznych daniach jednogarnkowych do sprzedaży trafiło pięć różnych smaków pierogów. Obie grupy dań tworzą nowe kategorie produktowe w ofercie marki Pan Pomidor – pierwszej p...
Więcej dań Pan Pomidor

Pan Pomidor, pierwsza polska marka gotowych dań kuchni warzywnej, rozszerzył ofertę o kategorię dań jednogarnkowych. Trzy nowe warzywne posiłki – Danie Meksyk, Leczo oraz Danie Indyjskie trafiły do sklepowych lodówek z końcem stycznia.
Nowe szaty „Króla Warzyw” – rebranding marki Pan Pomidor

Pan Pomidor, polska marka gotowych dań kuchni warzywnej przeszła rebranding. Modyfikacjom poddano nazwę, logo oraz stylistykę etykiet i ikon obrazujących kluczowe dla konsumentów treści. Odświeżona identyfikacja wizualna i nowa komunikacja mają nie tylko wyróżnić ofertę ...
Więcej warzyw - nowy trend konsumencki

Już blisko 60% Polaków [1] deklaruje ograniczenie spożycia mięsa na rzecz roślinnych alternatyw. Ten światowy trend potwierdza także najnowszy raport GUS „Polska w liczbach 2018”, którego wyniki dowodzą, że miesięcznie zjadamy niemalże 12 kg warzyw i owoców. Zmieniające ...
Porcja ciepła na jesienne chłody

Za nami kolorowa i pogodna jesień. Przed nami śnieg, niskie temperatury i brak słońca. Czas więc na wielkie rozgrzewanie! A na listopadowe chłody doskonałe będą nie tylko ciepłe kurtki oraz czapki, ale także pożywne, rozgrzewające zupy, które poza porcją ciepła mogą dost...
Pan Pomidor – nowe szaty „Króla Warzyw”

Od października gotowe dania marki Pan Pomidor mają nowe opakowania. Zmieniły się nazwa, logo oraz stylistyka etykiet i ikon obrazujących kluczowe dla konsumentów treści. Odświeżona identyfikacja wizualna oraz zapowiadane nowości produktowe to najważniejsze elementy dług...
Pasteryzacja – hit sezonu czy nieprzemijająca moda

Weki, powidła, soki czy ogórki oraz zapach domu, kiedy nasze mamy i babcie przygotowywały zapasy na zimę, to dla wielu z nas jedno z najmilszych wspomnień z dzieciństwa. Wekowanie, czyli metoda pasteryzacji na ciepło, powraca jednak do wielu domów i co najważniejsze jest...
Sezon na ogórki

Choć Polacy coraz chętniej sięgają po egzotyczne warzywa, takie jak bataty czy taro, to pozycja ogórków w menu Polaków jest niezachwiana. To wciąż najczęściej, po ziemniakach i pomidorach, wybierane warzywo. A jego popularność rośnie właśnie w lipcu, kiedy zaczyna się se...
(jarzy)nowa dieta Polaków

Chociaż wielu z nas nadal nie wyobraża sobie codziennej diety bez mięsa, to wiele wskazuje na to, że bardziej mięsolubni już nie będziemy. Ze względów zdrowotnych i etycznych coraz częściej sięgamy po warzywa.
Ugotowani. Jak połączyć pracę zdalną z opieką nad dzieckiem

Małe dziecko to niemałe wyzwanie - nawet dla arcymistrzów planowania. Wystarczy krótkitelefon ze żłobka lub przedszkola, by zapracowanego rodzica wybić z zawodowego rytmu. Jak pogodzić opiekę nad chorym dzieckiem z koniecznością pracy zdalnej?  
Kolejne nowości od marki Pan Pomidor

Początek roku na rynku spożywczym w kategorii dań gotowych zdominował Pan Pomidor. Po trzech aromatycznych daniach jednogarnkowych do sprzedaży trafiło pięć różnych smaków pierogów. Obie grupy dań tworzą nowe kategorie produktowe w ofercie marki Pan Pomidor – pierwszej p...
Więcej dań Pan Pomidor

Pan Pomidor, pierwsza polska marka gotowych dań kuchni warzywnej, rozszerzył ofertę o kategorię dań jednogarnkowych. Trzy nowe warzywne posiłki – Danie Meksyk, Leczo oraz Danie Indyjskie trafiły do sklepowych lodówek z końcem stycznia.
Nowe szaty „Króla Warzyw” – rebranding marki Pan Pomidor

Pan Pomidor, polska marka gotowych dań kuchni warzywnej przeszła rebranding. Modyfikacjom poddano nazwę, logo oraz stylistykę etykiet i ikon obrazujących kluczowe dla konsumentów treści. Odświeżona identyfikacja wizualna i nowa komunikacja mają nie tylko wyróżnić ofertę ...
Więcej warzyw - nowy trend konsumencki

Już blisko 60% Polaków [1] deklaruje ograniczenie spożycia mięsa na rzecz roślinnych alternatyw. Ten światowy trend potwierdza także najnowszy raport GUS „Polska w liczbach 2018”, którego wyniki dowodzą, że miesięcznie zjadamy niemalże 12 kg warzyw i owoców. Zmieniające ...
Porcja ciepła na jesienne chłody

Za nami kolorowa i pogodna jesień. Przed nami śnieg, niskie temperatury i brak słońca. Czas więc na wielkie rozgrzewanie! A na listopadowe chłody doskonałe będą nie tylko ciepłe kurtki oraz czapki, ale także pożywne, rozgrzewające zupy, które poza porcją ciepła mogą dost...
Pan Pomidor – nowe szaty „Króla Warzyw”

Od października gotowe dania marki Pan Pomidor mają nowe opakowania. Zmieniły się nazwa, logo oraz stylistyka etykiet i ikon obrazujących kluczowe dla konsumentów treści. Odświeżona identyfikacja wizualna oraz zapowiadane nowości produktowe to najważniejsze elementy dług...
Pasteryzacja – hit sezonu czy nieprzemijająca moda

Weki, powidła, soki czy ogórki oraz zapach domu, kiedy nasze mamy i babcie przygotowywały zapasy na zimę, to dla wielu z nas jedno z najmilszych wspomnień z dzieciństwa. Wekowanie, czyli metoda pasteryzacji na ciepło, powraca jednak do wielu domów i co najważniejsze jest...
Sezon na ogórki

Choć Polacy coraz chętniej sięgają po egzotyczne warzywa, takie jak bataty czy taro, to pozycja ogórków w menu Polaków jest niezachwiana. To wciąż najczęściej, po ziemniakach i pomidorach, wybierane warzywo. A jego popularność rośnie właśnie w lipcu, kiedy zaczyna się se...
1
2
3
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.