Podróż do bezwypadkowej przyszłości z Continental
Podróż do bezwypadkowej przyszłości z Continental

Podróż do bezwypadkowej przyszłości z Continental

Continental, producent opon oraz wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, przedstawia śmiałą wizję świata bez wypadków. W październiku wystartował ogólnopolski projekt ,,Pokolenie ZERO”, poświęcony Wizji Zero realizowanej przez Continental, która zakłada zredukowanie do zera wypadków, rannych i ofiar śmiertelnych.

Głównymi bohaterami projektu, należącymi do Pokolenia ZERO, są ludzie urodzeni po 2024 roku – 13-letni Hubert, 18-letni Xsawery oraz para 25-letnia Lili i 27-letni Franek – którzy o wypadkach drogowych słyszeli jedynie na lekcjach historii lub z opowiadań swoich rodziców i dziadków. W ich bezpiecznym świecie nie ma miejsca na błędy człowieka za kierownicą – tzw. jednostki mobilne (samochody przyszłości) są wyposażone w szereg systemów i czujników w pełni wspierających kierowcę podczas jazdy, we wszystkich manewrach, a wysoce rozwinięta infrastruktura drogowa wykorzystuje innowacyjne technologie, by poprawić bezpieczeństwo na drogach. Dla nich Wizja Zero nie jest idealistyczną wizją przyszłości, a codzienną rzeczywistością.

Wizja Zero

Głównym celem, który przyświeca ogólnopolskiemu projektowi ,,Pokolenia ZERO” jest zwrócenie uwagi na kwestie bezpośrednio związane z bezpieczeństwem na drogach, czyli: edukację kierowców, samochodowe systemy bezpieczeństwa, rozwiązania poprawiające jakość infrastruktury drogowej i zaawansowane technologicznie opony. Według Continental na bezpieczeństwo jazdy mają wpływ wszystkie te czynniki, a odpowiedzialność za obecną sytuację na drogach musi być podzielona pomiędzy społeczeństwo, instytucje państwowe i pozarządowe, a także producentów samochodów, systemów bezpieczeństwa oraz ogumienia. Realizacja Wizji Zero jest ambitnym i trudnym zadaniem, ale dzięki holistycznemu podejściu do bezpieczeństwa na drogach, jak najbardziej możliwym do zrealizowania.

Od hamulców do opony

Continental jako producent opon oraz wiodący dostawca rozwiązań dla motoryzacji, posiada unikalną wiedzę oraz kompetencje, które pozwalają projektować i wdrażać kompleksowe rozwiązania mające realny wpływ na poprawę bezpieczeństwa na drogach. Należą do nich nie tylko zaawansowane technologicznie opony, ale także systemy ułatwiające prowadzenie auta i wykonywanie manewrów parkingowych, czujniki bezpieczeństwa czy intuicyjne interfejsy komunikacji kierowcy z samochodem. Dlatego firma czuje się odpowiedzialna za przekazywanie wiedzy na temat czynników mających wpływ na poprawę bezpieczeństwa jazdy, a co za tym idzie realizację Wizji Zero.

,,Bezpieczne drogi i brak wypadków komunikacyjnych to nieodłączny element świata przyjaznego dla ludzi. Poprzez przedstawienie naszej śmiałej wizji przyszłości, chcemy zmienić sposób myślenia o ruchu drogowym XXI wieku. Choć do urzeczywistnienia Wizji Zero jest jeszcze długa droga, nie możemy traktować jej jako utopię. Istnieją bowiem kraje, którym już prawie udało się osiągnąć ten cel, jak np. Szwecja. Dlatego należy zwiększyć starania w celu realizacji założeń Wizji Zero" 

Ewa Ostapczuk-Wasilewska,Event, Media & Communication Manager w Continental Opony Polska

„Pokolenie ZERO” wspiera ogólnopolska cross-mediowa kampania. Akcja jest widoczna na największych portalach internetowych oraz na łamach kluczowych tytułówmotoryzacyjnych i ogólnotematycznych. Projekt jest realizowany we współpracy z domem mediowym Initiative Media Warszawa oraz Media Impact, która odpowiada za koncepcję kreatywną i koordynację działań mediowych. Działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.
Więcej informacji na stronie www.pokoleniezero.pl
Hubert_Pokolenie_ZERO.jpgXavery_Pokolenie_ZERO.jpgFranek_Lili_Pokolenie_ZERO.jpg
Załączniki

Pobierz wszystkie

Xavery_Pokolenie_ZERO.jpg

grafika | 125 KB

Pobierz
Wizja_Zero_infografika.pdf

pdf | 102 KB

Pobierz
Franek_Lili_Pokolenie_ZERO.jpg

grafika | 87,4 KB

Pobierz
Podroz_do_bezwypadkowej_przyszlosci_z_Continental_12_10_2017.docx

docx | 135 KB

Pobierz
Podroz_do_bezwypadkowej_przyszlosci_z_Continental_12_10_2017.txt

txt | 5,2 KB

Pobierz
Hubert_Pokolenie_ZERO.jpg

grafika | 87,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Continental prezentuje nową ulepszoną wersję ContiConnect™

Continental, koncern technologiczny i producent opon klasy premium, udostępnił pierwszą aktualizację cyfrowej platformy monitorowania opon ContiConnect™. Narzędzie zyskało nowe funkcje oraz zmieniony wygląd aplikacji. Wprowadzone udoskonalenia pozwalają jeszcze bardziej
Continental Opony Polska w nowej siedzibie

Continental Opony Polska, oddział koncernu Continental, światowego producenta opon i wiodącego dostawcy rozwiązań dla motoryzacji, zmienił lokalizację biura. Firma przeniosła się z Alei Krakowskiej 2A do kompleksu biurowego Business Garden Warszawa, zlokalizowanego przy ul. Żwirki i Wigury 16C. W nowym biurze o powierzchni 1566 metrów kwadratowych przygotowano ponad 120 stanowisk pracy dla obecnych pracowników oraz kilka nowoczesnych i przestronnych sal konferencyjnych.
Opony polecane na zimę

Według Raportu Komisji Europejskiej używanie opon zimowych w okresie zimowym zmniejsza ryzyko wypadku aż o 46 procent[1]! Dlatego, kiedy średnia dobowa temperatura powietrza utrzymuje się długotrwale na poziomie poniżej 7°C, kierowcy powinni zmienić ogumienie z letniego na zimowe. Jakie opony wybrać? Najlepiej takie, które wykorzystują nowoczesne rozwiązania technologiczne, a ich jakość potwierdzają testy ogumienia. 
Minęło 90 lat od pojawienia się na rynku pierwszej opony rolniczej Continental

W 1928 roku firma Continental wprowadziła na rynek pierwszą w Europie pneumatyczną oponę do ciągników. Na przestrzeni 90 lat wdrażane były kolejne innowacje, które zapewniły oponom rolniczym Continental międzynarodowy sukces. W najbliższych latach firma planuje rozszerzyć ofertę dla tego segmentu.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.