Podróż do bezwypadkowej przyszłości z Continental
Podróż do bezwypadkowej przyszłości z Continental

Podróż do bezwypadkowej przyszłości z Continental

Opublikowany

Continental, producent opon oraz wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, przedstawia śmiałą wizję świata bez wypadków. W październiku wystartował ogólnopolski projekt ,,Pokolenie ZERO”, poświęcony Wizji Zero realizowanej przez Continental, która zakłada zredukowanie do zera wypadków, rannych i ofiar śmiertelnych.

Głównymi bohaterami projektu, należącymi do Pokolenia ZERO, są ludzie urodzeni po 2024 roku – 13-letni Hubert, 18-letni Xsawery oraz para 25-letnia Lili i 27-letni Franek – którzy o wypadkach drogowych słyszeli jedynie na lekcjach historii lub z opowiadań swoich rodziców i dziadków. W ich bezpiecznym świecie nie ma miejsca na błędy człowieka za kierownicą – tzw. jednostki mobilne (samochody przyszłości) są wyposażone w szereg systemów i czujników w pełni wspierających kierowcę podczas jazdy, we wszystkich manewrach, a wysoce rozwinięta infrastruktura drogowa wykorzystuje innowacyjne technologie, by poprawić bezpieczeństwo na drogach. Dla nich Wizja Zero nie jest idealistyczną wizją przyszłości, a codzienną rzeczywistością.

Wizja Zero

Głównym celem, który przyświeca ogólnopolskiemu projektowi ,,Pokolenia ZERO” jest zwrócenie uwagi na kwestie bezpośrednio związane z bezpieczeństwem na drogach, czyli: edukację kierowców, samochodowe systemy bezpieczeństwa, rozwiązania poprawiające jakość infrastruktury drogowej i zaawansowane technologicznie opony. Według Continental na bezpieczeństwo jazdy mają wpływ wszystkie te czynniki, a odpowiedzialność za obecną sytuację na drogach musi być podzielona pomiędzy społeczeństwo, instytucje państwowe i pozarządowe, a także producentów samochodów, systemów bezpieczeństwa oraz ogumienia. Realizacja Wizji Zero jest ambitnym i trudnym zadaniem, ale dzięki holistycznemu podejściu do bezpieczeństwa na drogach, jak najbardziej możliwym do zrealizowania.

Od hamulców do opony

Continental jako producent opon oraz wiodący dostawca rozwiązań dla motoryzacji, posiada unikalną wiedzę oraz kompetencje, które pozwalają projektować i wdrażać kompleksowe rozwiązania mające realny wpływ na poprawę bezpieczeństwa na drogach. Należą do nich nie tylko zaawansowane technologicznie opony, ale także systemy ułatwiające prowadzenie auta i wykonywanie manewrów parkingowych, czujniki bezpieczeństwa czy intuicyjne interfejsy komunikacji kierowcy z samochodem. Dlatego firma czuje się odpowiedzialna za przekazywanie wiedzy na temat czynników mających wpływ na poprawę bezpieczeństwa jazdy, a co za tym idzie realizację Wizji Zero.

,,Bezpieczne drogi i brak wypadków komunikacyjnych to nieodłączny element świata przyjaznego dla ludzi. Poprzez przedstawienie naszej śmiałej wizji przyszłości, chcemy zmienić sposób myślenia o ruchu drogowym XXI wieku. Choć do urzeczywistnienia Wizji Zero jest jeszcze długa droga, nie możemy traktować jej jako utopię. Istnieją bowiem kraje, którym już prawie udało się osiągnąć ten cel, jak np. Szwecja. Dlatego należy zwiększyć starania w celu realizacji założeń Wizji Zero" 

Ewa Ostapczuk-Wasilewska,Event, Media & Communication Manager w Continental Opony Polska

„Pokolenie ZERO” wspiera ogólnopolska cross-mediowa kampania. Akcja jest widoczna na największych portalach internetowych oraz na łamach kluczowych tytułówmotoryzacyjnych i ogólnotematycznych. Projekt jest realizowany we współpracy z domem mediowym Initiative Media Warszawa oraz Media Impact, która odpowiada za koncepcję kreatywną i koordynację działań mediowych. Działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.
Więcej informacji na stronie www.pokoleniezero.pl
Hubert_Pokolenie_ZERO.jpgXavery_Pokolenie_ZERO.jpgFranek_Lili_Pokolenie_ZERO.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Xavery_Pokolenie_ZERO.jpg

grafika | 125 KB

Pobierz
Wizja_Zero_infografika.pdf

pdf | 102 KB

Pobierz
Hubert_Pokolenie_ZERO.jpg

grafika | 87,7 KB

Pobierz
Franek_Lili_Pokolenie_ZERO.jpg

grafika | 87,4 KB

Pobierz
Podroz_do_bezwypadkowej_przyszlosci_z_Continental_12_10_2017.docx

docx | 135 KB

Pobierz
Podroz_do_bezwypadkowej_przyszlosci_z_Continental_12_10_2017.txt

txt | 5,2 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nowy marketing manager w Continental

temu

Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Continental i KAMAZ-master poszerzają współpracę

temu

System ContiPressureCheck™, kompleksowe rozwiązanie Continental do monitorowania poziomu ciśnienia i temperatury w oponach w czasie rzeczywistym, zostanie zainstalowany w pojeździe ciężarowym rosyjskiego zespołu rajdowego KAMAZ-master.
Continental poprawia wydajność pojazdów rolniczych

temu

Organizacja Narodów Zjednoczonych szacuje, że do 2030r. konieczne będzie zapewnienie żywności w takiej ilości, aby zaspokoić potrzeby ponad 8 miliardów ludzi. Jednocześnie zmniejsza się wielkość obszarów i pól uprawnych, co dla rolników oznacza konieczność zwiększenia efektywności działań. Continental, światowy lider w zakresie produkcji ogumienia, w odpowiedzi na potrzeby rolnictwa uzupełnił ofertę o innowacyjne rozwiązanie zwiększające efektywność ekonomiczną i wydajność prac rolniczych – technologię N.flex wykorzystaną w produkcji opon Tractor70 oraz Tractor85.
Continental z tytułem Superbrands 2018

temu

Marka Continental, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands 2018 i znalazła się w gronie marek, które cieszą się doskonałą reputacją oraz rozpoznawalnością wśród konsumentów.

Nowa zimowa sportowa opona Continental

Continental wprowadził do oferty zimową oponę WinterContact™ TS 860 S. Model przeznaczony do samochodów z silnikami o dużej mocy to rozszerzona wersja opony WinterContact™ TS 860, która zwyciężyła w wielu niezależnych testach. Nowa opona to połączenie najlepszych doświadczeń Continental w zakresie ogumienia zimowego i sportowego oraz innowacyjnych technologii opracowanych i wdrażanych przez niemieckich specjalistów.