Continental członkiem Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego
Continental członkiem Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego

Continental członkiem Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego

Opublikowany

Continental Opony Polska dołączył do grona partnerów biznesowych prężnie funkcjonującego Stowarzyszenia, które działa na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zmniejszenia liczby ofiar wypadków drogowych w Polsce. 

Continental, wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, od wielu lat realizuje własną Wizję Zero, która zakłada całkowite wyeliminowanie poszkodowanych, ofiar śmiertelnych i wypadków drogowych. Koncern projektuje oraz wdraża technologie i rozwiązania, które przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na drogach. Ponadto wspiera liczne projekty edukacyjne i niezależne organizacje. Przykładem takiej inicjatywy realizowanej w Polsce jest przystąpienie do Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

„Przystąpienie do Stowarzyszenia to dla nas cenna przestrzeń, która z jednej strony pozwoli nam dzielić się wiedzą i doświadczeniem w zakresie najnowszych technologii podnoszących bezpieczeństwo, a z drugiej da nam większe szanse na efektywne współdziałanie z różnymi instytucjami, organizacjami oraz firmami w celu zmniejszenia liczby wypadków drogowych i ich ofiar w Polsce” 

Dariusz Wójcik, Dyrektor Generalny Continental Opony Polska

O Stowarzyszeniu

Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego powstało w 2000 roku przy Krajowej Radzie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Ministerstwie Transportu. Od 2007 roku jest niezależną instytucją skupiającą przedstawicieli biznesu, rządu oraz organizacji pozarządowych. Członkowie Partnerstwa chcą wspólnie pracować i przyczyniać się do zmniejszania liczby zabitych i rannych na polskich drogach. Partnerstwo jest członkiem Global Road Safety Partnership (GRSP) w Genewie, tj. międzynarodowej organizacji pracującej na rzecz trwałego ograniczenia liczby wypadków drogowych w krajach przechodzących proces transformacji. W Polsce Partnerstwu patronują Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Bank Światowy.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Partnerstwo_dla_Bezpieczenstwa_Drogowego.jpg

grafika | 51,7 KB

Pobierz
Continental_czlonkiem_Stowarzyszenia_Partnerstwo_dla_Bezpieczenstwa_Drogowego_04_04_2017.docx

docx | 134 KB

Pobierz
Continental_czlonkiem_Stowarzyszenia_Partnerstwo_dla_Bezpieczenstwa_Drogowego_04_04_2017.txt

txt | 3,75 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Bezpieczne hamowanie z ABS-em

temu

ABS nie tylko skraca drogę hamowania i ogranicza ryzyko utraty kontroli nad pojazdem, ale także drastycznie ogranicza liczbę wypadków samochodowych. Szacuje się, że system zmniejsza liczbę zderzeń czołowych na mokrej nawierzchni nawet o 35%! Dzięki temu elementowi układu hamulcowego, to co kiedyś wymagało ogromnego doświadczenia, dziś wymaga jedynie silnego naciśnięcia pedału hamulca.
Continental wraca do rolnictwa

temu

Continental, producent opon i międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, uzupełnia ofertę o nowe opony przeznaczone do maszyn i pojazdów rolniczych i tym samym ponownie rozpoczyna działania na rynku ogumienia dla rolnictwa oferując wysokiej jakości produkty pod własną marką.
Jazda #bezObaw z Uniroyal

temu

Uniroyal, marka opon należącą do koncernu Continental[1], rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjną #bezObaw, która ma na celu pokonywanie obaw przed prowadzeniem samochodu. Akcja jest skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale jest skoncentrowana przede wszystkim na kobietach. Kampania jest kolejnym elementem realizowanej przez Continental Wizji Zero, która zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych. 
Opony na 6

temu

Opony to jedyny element styku samochodu z nawierzchnią. Jakość ich wykonania, właściwości jezdne czy długość drogi hamowania mają kluczowy wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego szukając odpowiedniego ogumienia do auta najlepiej wybrać opony ocenione na szóstkę – czyli doceniane i nagradzane przez ekspertów, co jednoznacznie potwierdzają wyniki testów.

Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

W połowie marca pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią” wystartowała ogólnopolska kampania Continental Opony Polska. W ramach akcji firma chce pokazać swoim klientom i partnerom biznesowym, że kupując opony Continental oni także pomagają rozwijać futbolowe pasje dzieci z domów dziecka. Kampania potrwa do 16 czerwca 2017 roku.