Continental członkiem Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego
Continental członkiem Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego

Continental członkiem Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego

Opublikowany

Continental Opony Polska dołączył do grona partnerów biznesowych prężnie funkcjonującego Stowarzyszenia, które działa na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zmniejszenia liczby ofiar wypadków drogowych w Polsce. 

Continental, wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, od wielu lat realizuje własną Wizję Zero, która zakłada całkowite wyeliminowanie poszkodowanych, ofiar śmiertelnych i wypadków drogowych. Koncern projektuje oraz wdraża technologie i rozwiązania, które przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na drogach. Ponadto wspiera liczne projekty edukacyjne i niezależne organizacje. Przykładem takiej inicjatywy realizowanej w Polsce jest przystąpienie do Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

„Przystąpienie do Stowarzyszenia to dla nas cenna przestrzeń, która z jednej strony pozwoli nam dzielić się wiedzą i doświadczeniem w zakresie najnowszych technologii podnoszących bezpieczeństwo, a z drugiej da nam większe szanse na efektywne współdziałanie z różnymi instytucjami, organizacjami oraz firmami w celu zmniejszenia liczby wypadków drogowych i ich ofiar w Polsce” 

Dariusz Wójcik, Dyrektor Generalny Continental Opony Polska

O Stowarzyszeniu

Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego powstało w 2000 roku przy Krajowej Radzie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Ministerstwie Transportu. Od 2007 roku jest niezależną instytucją skupiającą przedstawicieli biznesu, rządu oraz organizacji pozarządowych. Członkowie Partnerstwa chcą wspólnie pracować i przyczyniać się do zmniejszania liczby zabitych i rannych na polskich drogach. Partnerstwo jest członkiem Global Road Safety Partnership (GRSP) w Genewie, tj. międzynarodowej organizacji pracującej na rzecz trwałego ograniczenia liczby wypadków drogowych w krajach przechodzących proces transformacji. W Polsce Partnerstwu patronują Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Bank Światowy.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Partnerstwo_dla_Bezpieczenstwa_Drogowego.jpg

grafika | 51,7 KB

Pobierz
Continental_czlonkiem_Stowarzyszenia_Partnerstwo_dla_Bezpieczenstwa_Drogowego_04_04_2017.docx

docx | 134 KB

Pobierz
Continental_czlonkiem_Stowarzyszenia_Partnerstwo_dla_Bezpieczenstwa_Drogowego_04_04_2017.txt

txt | 3,75 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Continental numerem 1 w rankingu „Wybór kierowców 2018”

temu

Opony Continental zajęły pierwsze miejsce w rankingu „Wybór kierowców 2018” w kategorii opony. To pierwsze w Polsce badanie satysfakcji klientów branży motoryzacyjnej. W tegorocznej edycji padł rekordowy wynik - zebrano ponad 144 tys. ankiet.
Continental oraz Volvo Trucks wspólnie stawiają na rozwój kierowców

temu

Continental Opony Polska, oddział globalnego koncernu Continental, jest partnerem Volvo Trucks przy organizacji dwóch ogólnopolskich akcji edukacyjnych skierowanych do młodych kierowców zawodowych. W ramach współpracy Continental angażuje się w największą w Polsce akcję CSR-ową „Profesjonalni kierowcy” oraz konkurs „Volvo Trucks Driver Challenge 2018”. Celem projektu jest wsparcie i rozwój młodych kierowców zawodowych, a także promocja bezpiecznej i ekologicznej jazdy.
Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

temu

Polski oddział koncernu Continental poinformował, że Łukasz Kusiak objął nowe stanowisko Product Managera. W ramach powierzonych obowiązków będzie odpowiedzialny za wykorzystanie potencjału komunikacyjnego na linii marketing – zespół techniczny, rozwijanie oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także prowadzenie szkoleń dla  klientów i pracowników.
Nowości Continental dla transportu portowego na targach TOC Europe 2018

temu

Podczas targów TOC Europe 2018, które odbędą się w dniach 12-14 czerwca w Rotterdamie w Holandii, Continental przedstawi ofertę rozwiązań dla pojazdów i maszyn portowych. Pod hasłem ,,Niezawodne opony. Inteligentne rozwiązania. Nowoczesne terminale” zostanie zaprezentowana nowa mieszanka Port Plus w gamie opon V.ply, a także nowoczesne systemy ContiPressureCheck i ContiConnect zwiększające wydajność oraz bezpieczeństwo maszyn i urządzeń pracujących w portach i terminalach.

Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

W połowie marca pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią” wystartowała ogólnopolska kampania Continental Opony Polska. W ramach akcji firma chce pokazać swoim klientom i partnerom biznesowym, że kupując opony Continental oni także pomagają rozwijać futbolowe pasje dzieci z domów dziecka. Kampania potrwa do 16 czerwca 2017 roku.