Continental członkiem Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego
Continental członkiem Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego

Continental członkiem Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego

Opublikowany

Continental Opony Polska dołączył do grona partnerów biznesowych prężnie funkcjonującego Stowarzyszenia, które działa na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zmniejszenia liczby ofiar wypadków drogowych w Polsce. 

Continental, wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, od wielu lat realizuje własną Wizję Zero, która zakłada całkowite wyeliminowanie poszkodowanych, ofiar śmiertelnych i wypadków drogowych. Koncern projektuje oraz wdraża technologie i rozwiązania, które przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na drogach. Ponadto wspiera liczne projekty edukacyjne i niezależne organizacje. Przykładem takiej inicjatywy realizowanej w Polsce jest przystąpienie do Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

„Przystąpienie do Stowarzyszenia to dla nas cenna przestrzeń, która z jednej strony pozwoli nam dzielić się wiedzą i doświadczeniem w zakresie najnowszych technologii podnoszących bezpieczeństwo, a z drugiej da nam większe szanse na efektywne współdziałanie z różnymi instytucjami, organizacjami oraz firmami w celu zmniejszenia liczby wypadków drogowych i ich ofiar w Polsce” 

Dariusz Wójcik, Dyrektor Generalny Continental Opony Polska

O Stowarzyszeniu

Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego powstało w 2000 roku przy Krajowej Radzie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Ministerstwie Transportu. Od 2007 roku jest niezależną instytucją skupiającą przedstawicieli biznesu, rządu oraz organizacji pozarządowych. Członkowie Partnerstwa chcą wspólnie pracować i przyczyniać się do zmniejszania liczby zabitych i rannych na polskich drogach. Partnerstwo jest członkiem Global Road Safety Partnership (GRSP) w Genewie, tj. międzynarodowej organizacji pracującej na rzecz trwałego ograniczenia liczby wypadków drogowych w krajach przechodzących proces transformacji. W Polsce Partnerstwu patronują Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Bank Światowy.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Partnerstwo_dla_Bezpieczenstwa_Drogowego.jpg

grafika | 51,7 KB

Pobierz
Continental_czlonkiem_Stowarzyszenia_Partnerstwo_dla_Bezpieczenstwa_Drogowego_04_04_2017.docx

docx | 134 KB

Pobierz
Continental_czlonkiem_Stowarzyszenia_Partnerstwo_dla_Bezpieczenstwa_Drogowego_04_04_2017.txt

txt | 3,75 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nowy marketing manager w Continental

temu

Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Continental i KAMAZ-master poszerzają współpracę

temu

System ContiPressureCheck™, kompleksowe rozwiązanie Continental do monitorowania poziomu ciśnienia i temperatury w oponach w czasie rzeczywistym, zostanie zainstalowany w pojeździe ciężarowym rosyjskiego zespołu rajdowego KAMAZ-master.
Continental poprawia wydajność pojazdów rolniczych

temu

Organizacja Narodów Zjednoczonych szacuje, że do 2030r. konieczne będzie zapewnienie żywności w takiej ilości, aby zaspokoić potrzeby ponad 8 miliardów ludzi. Jednocześnie zmniejsza się wielkość obszarów i pól uprawnych, co dla rolników oznacza konieczność zwiększenia efektywności działań. Continental, światowy lider w zakresie produkcji ogumienia, w odpowiedzi na potrzeby rolnictwa uzupełnił ofertę o innowacyjne rozwiązanie zwiększające efektywność ekonomiczną i wydajność prac rolniczych – technologię N.flex wykorzystaną w produkcji opon Tractor70 oraz Tractor85.
Continental z tytułem Superbrands 2018

temu

Marka Continental, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands 2018 i znalazła się w gronie marek, które cieszą się doskonałą reputacją oraz rozpoznawalnością wśród konsumentów.

Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

W połowie marca pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią” wystartowała ogólnopolska kampania Continental Opony Polska. W ramach akcji firma chce pokazać swoim klientom i partnerom biznesowym, że kupując opony Continental oni także pomagają rozwijać futbolowe pasje dzieci z domów dziecka. Kampania potrwa do 16 czerwca 2017 roku.