Pasja głównym bohaterem kampanii Continental
Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

Opublikowany

W połowie marca pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią” wystartowała ogólnopolska kampania Continental Opony Polska. W ramach akcji firma chce pokazać swoim klientom i partnerom biznesowym, że kupując opony Continental oni także pomagają rozwijać futbolowe pasje dzieci z domów dziecka. Kampania potrwa do 16 czerwca 2017 roku.

Continental od 6 lat wspiera młodych piłkarzy z placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski oraz jest głównym sponsorem Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, a od 4 lat także Mistrzostw Świata. Konsekwencją działań podejmowanych w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu jest wiosenna kampania pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią”. W ramach akcji Continental nagrodzi wszystkich 400 uczestników Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka za ich ciężką pracę, zaangażowanie i futbolowe pasje. Firma zabierze młodych piłkarzy na mecze, które zostaną rozegrane w ramach Mistrzostw Europy UEFA Under-21, w dniach 16-30 czerwca 2017 roku. W tym prestiżowym Turnieju wezmą udział piłkarze urodzeni po 1 stycznia 1994 roku. Oznacza to, że w składzie reprezentacji Polski mogą znaleźć się Arkadiusz Milik, Karol Linetty, Piotr Zieliński czy Bartosz Kapustka, którzy mają już status graczy pierwszej reprezentacji.

,,Wierzymy, że dzięki takim akcjom i zaangażowaniu klientów Continental  dzieciaki uwierzą we własne siły oraz zrozumieją, że sportowa pasja i ciężka praca mogą zmienić ich życie. Cieszymy się, że nasza pasja do motoryzacji wspiera ich piłkarską pasję!” 

Ewa Ostapczuk–Wasilewska, Media & Communication Manager w Continental Opony Polska

Kampania „Pasja napędzana niemiecką technologią” będzie widoczna na największych portalach internetowych oraz na łamach kluczowych tytułów motoryzacyjnych i ogólnotematycznych. Akcja jest realizowana we współpracy z domem mediowym Initiative oraz agencją Craft odpowiedzialną za przygotowanie kreacji. Działania public relations realizuje ConTrust Communication.

Szczegółowe informacje o akcji dostępne na stronie www.continental.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Pasja_napedzana_niemiecka_technologia.pdf

pdf | 630 KB

Pobierz
Pasja_napedzana_niemiecka_technologia_28_03_2017.docx

docx | 133 KB

Pobierz
Pasja_napedzana_niemiecka_technologia_28_03_2017.txt

txt | 3,84 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Continental numerem 1 w rankingu „Wybór kierowców 2018”

temu

Opony Continental zajęły pierwsze miejsce w rankingu „Wybór kierowców 2018” w kategorii opony. To pierwsze w Polsce badanie satysfakcji klientów branży motoryzacyjnej. W tegorocznej edycji padł rekordowy wynik - zebrano ponad 144 tys. ankiet.
Continental oraz Volvo Trucks wspólnie stawiają na rozwój kierowców

temu

Continental Opony Polska, oddział globalnego koncernu Continental, jest partnerem Volvo Trucks przy organizacji dwóch ogólnopolskich akcji edukacyjnych skierowanych do młodych kierowców zawodowych. W ramach współpracy Continental angażuje się w największą w Polsce akcję CSR-ową „Profesjonalni kierowcy” oraz konkurs „Volvo Trucks Driver Challenge 2018”. Celem projektu jest wsparcie i rozwój młodych kierowców zawodowych, a także promocja bezpiecznej i ekologicznej jazdy.
Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

temu

Polski oddział koncernu Continental poinformował, że Łukasz Kusiak objął nowe stanowisko Product Managera. W ramach powierzonych obowiązków będzie odpowiedzialny za wykorzystanie potencjału komunikacyjnego na linii marketing – zespół techniczny, rozwijanie oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także prowadzenie szkoleń dla  klientów i pracowników.
Nowości Continental dla transportu portowego na targach TOC Europe 2018

temu

Podczas targów TOC Europe 2018, które odbędą się w dniach 12-14 czerwca w Rotterdamie w Holandii, Continental przedstawi ofertę rozwiązań dla pojazdów i maszyn portowych. Pod hasłem ,,Niezawodne opony. Inteligentne rozwiązania. Nowoczesne terminale” zostanie zaprezentowana nowa mieszanka Port Plus w gamie opon V.ply, a także nowoczesne systemy ContiPressureCheck i ContiConnect zwiększające wydajność oraz bezpieczeństwo maszyn i urządzeń pracujących w portach i terminalach.

Futbolowa pasja napędzana niemiecką technologią

Continental Opony Polska z pasją pomaga spełnić marzenia 400 młodych piłkarzy rywalizujących w Mistrzostwach Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. W tym roku dzieci pojadą na Mistrzostwa Europy UEFA Under-21, aby kibicować najlepszym zawodnikom poniżej 21 roku życia.