Pasja głównym bohaterem kampanii Continental
Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

Opublikowany

W połowie marca pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią” wystartowała ogólnopolska kampania Continental Opony Polska. W ramach akcji firma chce pokazać swoim klientom i partnerom biznesowym, że kupując opony Continental oni także pomagają rozwijać futbolowe pasje dzieci z domów dziecka. Kampania potrwa do 16 czerwca 2017 roku.

Continental od 6 lat wspiera młodych piłkarzy z placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski oraz jest głównym sponsorem Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, a od 4 lat także Mistrzostw Świata. Konsekwencją działań podejmowanych w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu jest wiosenna kampania pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią”. W ramach akcji Continental nagrodzi wszystkich 400 uczestników Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka za ich ciężką pracę, zaangażowanie i futbolowe pasje. Firma zabierze młodych piłkarzy na mecze, które zostaną rozegrane w ramach Mistrzostw Europy UEFA Under-21, w dniach 16-30 czerwca 2017 roku. W tym prestiżowym Turnieju wezmą udział piłkarze urodzeni po 1 stycznia 1994 roku. Oznacza to, że w składzie reprezentacji Polski mogą znaleźć się Arkadiusz Milik, Karol Linetty, Piotr Zieliński czy Bartosz Kapustka, którzy mają już status graczy pierwszej reprezentacji.

,,Wierzymy, że dzięki takim akcjom i zaangażowaniu klientów Continental  dzieciaki uwierzą we własne siły oraz zrozumieją, że sportowa pasja i ciężka praca mogą zmienić ich życie. Cieszymy się, że nasza pasja do motoryzacji wspiera ich piłkarską pasję!” 

Ewa Ostapczuk–Wasilewska, Media & Communication Manager w Continental Opony Polska

Kampania „Pasja napędzana niemiecką technologią” będzie widoczna na największych portalach internetowych oraz na łamach kluczowych tytułów motoryzacyjnych i ogólnotematycznych. Akcja jest realizowana we współpracy z domem mediowym Initiative oraz agencją Craft odpowiedzialną za przygotowanie kreacji. Działania public relations realizuje ConTrust Communication.

Szczegółowe informacje o akcji dostępne na stronie www.continental.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Pasja_napedzana_niemiecka_technologia.pdf

pdf | 630 KB

Pobierz
Pasja_napedzana_niemiecka_technologia_28_03_2017.docx

docx | 133 KB

Pobierz
Pasja_napedzana_niemiecka_technologia_28_03_2017.txt

txt | 3,84 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nowy marketing manager w Continental

temu

Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Continental i KAMAZ-master poszerzają współpracę

temu

System ContiPressureCheck™, kompleksowe rozwiązanie Continental do monitorowania poziomu ciśnienia i temperatury w oponach w czasie rzeczywistym, zostanie zainstalowany w pojeździe ciężarowym rosyjskiego zespołu rajdowego KAMAZ-master.
Continental poprawia wydajność pojazdów rolniczych

temu

Organizacja Narodów Zjednoczonych szacuje, że do 2030r. konieczne będzie zapewnienie żywności w takiej ilości, aby zaspokoić potrzeby ponad 8 miliardów ludzi. Jednocześnie zmniejsza się wielkość obszarów i pól uprawnych, co dla rolników oznacza konieczność zwiększenia efektywności działań. Continental, światowy lider w zakresie produkcji ogumienia, w odpowiedzi na potrzeby rolnictwa uzupełnił ofertę o innowacyjne rozwiązanie zwiększające efektywność ekonomiczną i wydajność prac rolniczych – technologię N.flex wykorzystaną w produkcji opon Tractor70 oraz Tractor85.
Continental z tytułem Superbrands 2018

temu

Marka Continental, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands 2018 i znalazła się w gronie marek, które cieszą się doskonałą reputacją oraz rozpoznawalnością wśród konsumentów.

Futbolowa pasja napędzana niemiecką technologią

Continental Opony Polska z pasją pomaga spełnić marzenia 400 młodych piłkarzy rywalizujących w Mistrzostwach Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. W tym roku dzieci pojadą na Mistrzostwa Europy UEFA Under-21, aby kibicować najlepszym zawodnikom poniżej 21 roku życia.