Pasja głównym bohaterem kampanii Continental
Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

Opublikowany

W połowie marca pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią” wystartowała ogólnopolska kampania Continental Opony Polska. W ramach akcji firma chce pokazać swoim klientom i partnerom biznesowym, że kupując opony Continental oni także pomagają rozwijać futbolowe pasje dzieci z domów dziecka. Kampania potrwa do 16 czerwca 2017 roku.

Continental od 6 lat wspiera młodych piłkarzy z placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski oraz jest głównym sponsorem Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, a od 4 lat także Mistrzostw Świata. Konsekwencją działań podejmowanych w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu jest wiosenna kampania pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią”. W ramach akcji Continental nagrodzi wszystkich 400 uczestników Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka za ich ciężką pracę, zaangażowanie i futbolowe pasje. Firma zabierze młodych piłkarzy na mecze, które zostaną rozegrane w ramach Mistrzostw Europy UEFA Under-21, w dniach 16-30 czerwca 2017 roku. W tym prestiżowym Turnieju wezmą udział piłkarze urodzeni po 1 stycznia 1994 roku. Oznacza to, że w składzie reprezentacji Polski mogą znaleźć się Arkadiusz Milik, Karol Linetty, Piotr Zieliński czy Bartosz Kapustka, którzy mają już status graczy pierwszej reprezentacji.

,,Wierzymy, że dzięki takim akcjom i zaangażowaniu klientów Continental  dzieciaki uwierzą we własne siły oraz zrozumieją, że sportowa pasja i ciężka praca mogą zmienić ich życie. Cieszymy się, że nasza pasja do motoryzacji wspiera ich piłkarską pasję!” 

Ewa Ostapczuk–Wasilewska, Media & Communication Manager w Continental Opony Polska

Kampania „Pasja napędzana niemiecką technologią” będzie widoczna na największych portalach internetowych oraz na łamach kluczowych tytułów motoryzacyjnych i ogólnotematycznych. Akcja jest realizowana we współpracy z domem mediowym Initiative oraz agencją Craft odpowiedzialną za przygotowanie kreacji. Działania public relations realizuje ConTrust Communication.

Szczegółowe informacje o akcji dostępne na stronie www.continental.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Pasja_napedzana_niemiecka_technologia.pdf

pdf | 630 KB

Pobierz
Pasja_napedzana_niemiecka_technologia_28_03_2017.docx

docx | 133 KB

Pobierz
Pasja_napedzana_niemiecka_technologia_28_03_2017.txt

txt | 3,84 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Od radaru przez kamerę po sztuczną inteligencję – rozwiązania cyfrowe Continental podczas IAA CV 2018

temu

Podczas Targów Pojazdów Użytkowych IAA w Hanowerze Continental pokaże, w jaki sposób sektor transportu drogowego wkracza w erę nowych technologii, które ratują życie. Firma zaprezentuje m.in. kolejną generację systemu wspomagania skrętu w prawo przeznaczonego dla samochodów ciężarowych. Producent przewiduje, że w ciągu najbliższych kilku lat systemy wspomagania kierowcy staną się jeszcze bardziej skuteczne dzięki zastosowaniu dodatkowych kamer, a w dalszej perspektywie nawet sztucznej inteligencji.
Dobre warunki drogowe mogą być niebezpieczne!

temu

Często prosimy bliskich, by zachowali szczególną ostrożność w czasie jazdy, kiedy drogi są mokre, jest mglisto, pochmurnie czy deszczowo. Statystki policyjne pokazują jednak, że wbrew powszechnej opinii, najwięcej wypadków drogowych zdarza się w okresach najlepszych warunków atmosferycznych. Dlatego o bezpiecznym i ostrożnym prowadzeniu samochodu powinniśmy przypominać kierowcom przede wszystkim wiosną oraz latem, kiedy ruch na drogach jest duży, warunki do jazdy są idealne, a widoczność doskonała.
Kobiety prowadzą #bezObaw – podsumowanie akcji Uniroyal

temu

Ogólnopolska kampania edukacyjna #bezObaw, mająca na celu pokonanie obaw przed prowadzeniem samochodu, dobiegła końca. Akcja zorganizowana przez Uniroyal, markę opon należącą do koncernu Continental[1], była skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale skoncentrowano się w niej przede wszystkim na kobietach. W projekt zaangażowało się niemal półtora tysiąca Polek, które odpowiedziały na pytania dotyczące tego, jak czują się w roli kierowców. 
CES Azja 2018: Continental prezentuje technologie przyszłości

temu

Podczas Targów Elektroniki Użytkowej CES Azja 2018 w Szanghaju, spółka technologiczna Continental zaprezentowała m.in. system wykrywania pieszych w oparciu o sztuczną inteligencję oraz rozwiązania pozwalające na skuteczne i bezpieczne tworzenie sieci wymiany informacji pomiędzy pojazdami. Swoją premierę w Chinach miał także Continental AllCharge, uniwersalny system ładowania pojazdów elektrycznych.