Pasja głównym bohaterem kampanii Continental
Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

Pasja głównym bohaterem kampanii Continental

Opublikowany

W połowie marca pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią” wystartowała ogólnopolska kampania Continental Opony Polska. W ramach akcji firma chce pokazać swoim klientom i partnerom biznesowym, że kupując opony Continental oni także pomagają rozwijać futbolowe pasje dzieci z domów dziecka. Kampania potrwa do 16 czerwca 2017 roku.

Continental od 6 lat wspiera młodych piłkarzy z placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski oraz jest głównym sponsorem Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, a od 4 lat także Mistrzostw Świata. Konsekwencją działań podejmowanych w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu jest wiosenna kampania pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią”. W ramach akcji Continental nagrodzi wszystkich 400 uczestników Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka za ich ciężką pracę, zaangażowanie i futbolowe pasje. Firma zabierze młodych piłkarzy na mecze, które zostaną rozegrane w ramach Mistrzostw Europy UEFA Under-21, w dniach 16-30 czerwca 2017 roku. W tym prestiżowym Turnieju wezmą udział piłkarze urodzeni po 1 stycznia 1994 roku. Oznacza to, że w składzie reprezentacji Polski mogą znaleźć się Arkadiusz Milik, Karol Linetty, Piotr Zieliński czy Bartosz Kapustka, którzy mają już status graczy pierwszej reprezentacji.

,,Wierzymy, że dzięki takim akcjom i zaangażowaniu klientów Continental  dzieciaki uwierzą we własne siły oraz zrozumieją, że sportowa pasja i ciężka praca mogą zmienić ich życie. Cieszymy się, że nasza pasja do motoryzacji wspiera ich piłkarską pasję!” 

Ewa Ostapczuk–Wasilewska, Media & Communication Manager w Continental Opony Polska

Kampania „Pasja napędzana niemiecką technologią” będzie widoczna na największych portalach internetowych oraz na łamach kluczowych tytułów motoryzacyjnych i ogólnotematycznych. Akcja jest realizowana we współpracy z domem mediowym Initiative oraz agencją Craft odpowiedzialną za przygotowanie kreacji. Działania public relations realizuje ConTrust Communication.

Szczegółowe informacje o akcji dostępne na stronie www.continental.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Pasja_napedzana_niemiecka_technologia.pdf

pdf | 630 KB

Pobierz
Pasja_napedzana_niemiecka_technologia_28_03_2017.docx

docx | 133 KB

Pobierz
Pasja_napedzana_niemiecka_technologia_28_03_2017.txt

txt | 3,84 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Bezpieczne hamowanie z ABS-em

temu

ABS nie tylko skraca drogę hamowania i ogranicza ryzyko utraty kontroli nad pojazdem, ale także drastycznie ogranicza liczbę wypadków samochodowych. Szacuje się, że system zmniejsza liczbę zderzeń czołowych na mokrej nawierzchni nawet o 35%! Dzięki temu elementowi układu hamulcowego, to co kiedyś wymagało ogromnego doświadczenia, dziś wymaga jedynie silnego naciśnięcia pedału hamulca.
Continental wraca do rolnictwa

temu

Continental, producent opon i międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, uzupełnia ofertę o nowe opony przeznaczone do maszyn i pojazdów rolniczych i tym samym ponownie rozpoczyna działania na rynku ogumienia dla rolnictwa oferując wysokiej jakości produkty pod własną marką.
Jazda #bezObaw z Uniroyal

temu

Uniroyal, marka opon należącą do koncernu Continental[1], rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjną #bezObaw, która ma na celu pokonywanie obaw przed prowadzeniem samochodu. Akcja jest skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale jest skoncentrowana przede wszystkim na kobietach. Kampania jest kolejnym elementem realizowanej przez Continental Wizji Zero, która zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych. 
Opony na 6

temu

Opony to jedyny element styku samochodu z nawierzchnią. Jakość ich wykonania, właściwości jezdne czy długość drogi hamowania mają kluczowy wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego szukając odpowiedniego ogumienia do auta najlepiej wybrać opony ocenione na szóstkę – czyli doceniane i nagradzane przez ekspertów, co jednoznacznie potwierdzają wyniki testów.

Futbolowa pasja napędzana niemiecką technologią

Continental Opony Polska z pasją pomaga spełnić marzenia 400 młodych piłkarzy rywalizujących w Mistrzostwach Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. W tym roku dzieci pojadą na Mistrzostwa Europy UEFA Under-21, aby kibicować najlepszym zawodnikom poniżej 21 roku życia.