Mattel uczy dzieci empatii dzięki nowej marce
Mattel uczy dzieci empatii dzięki nowej marce

Mattel uczy dzieci empatii dzięki nowej marce

Opublikowany

Wraz z początkiem roku szkolnego na rynku debiutuje Enchantimals - nowa marka światowego lidera branży dziecięcej, firmy Mattel. Enchantimals to małe laleczki w zestawie ze zwierzątkiem dla dziewczynek w wieku 3-8 lat, które uczą dzieci przyjaźni, zaufania, rozumienia i szanowania potrzeb innych oraz harmonii płynącej z natury. 

Enchantimals to grupa wyjątkowych dziewczynek, kochających zwierzęta, z którymi łączy je niezwykła więź. Wspólnie mieszkają w fantastycznym świecie, pełnym przygód oraz dobrej zabawy. Nowe zabawki firmy Mattel odpowiadają zainteresowaniom i potrzebom kilkuletnich dziewczynek, które w tym wieku lubią wchodzić w role dorosłych, otaczać troską swoich podopiecznych, a przede wszystkim marzą o posiadaniu własnego  zwierzątka. Zabawa Enchantimals uczy empatii, odpowiedzialności i poszanowania dla natury, rozwija również wyobraźnię, ponieważ lalki są wręcz stworzone do kreowania własnych historii, scenariuszy
i przygód podobnych jak mieszkańców Zaczarowanego Lasu, w którym mieszkają Enchantimals. Enchantimals to również historie, piosenki i krótkie filmy video dostępne na polskim kanale marki na YouTube.

Launch marki wsparty jest kampanią reklamową w stacjach telewizyjnych kierowanych do dzieci – TVP ABC, MiniMini+ oraz Nick.Jr oraz w prasie dziecięcej. Za zakup mediów odpowiada Carat Polska, natomiast za działania public relations oraz koordynację innych aktywności komunikacyjnych odpowiada ConTrust Communication. Enchantimals to nie tylko lalki, ale także historie, piosenki i krótkie filmy video dostępne na polskim kanale marki na YouTube.

YouTubeEnchantimals Po Polsku - YouTube

Enchantimals to grupa uroczych dziewczynek związanych ze swoimi ukochanymi zwierzątkami wyjątkową więzią – nie tylko nie odstępują od siebie na krok, lecz ta...

Zabawa_Enchantimals_1.pngZabawa_Enchantimals_2.pngZabawa_Enchantimals_3.pngZabawa_Enchantimals_4.pngEnchantimals.pngEnchantimals_logotyp_PL.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Mattel_uczy_empatii_dzieki_nowej_marce_informacja prasowa_11_09_2017.docx

docx | 1,44 MB

Pobierz
Mattel_uczy_empatii_dzieki_nowej_marce_informacja prasowa_11_09_2017.pdf

pdf | 537 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nauka empatii z Enchantimals

temu

Empatia stanowi bazę inteligencji emocjonalnej każdego człowieka. Jest wrażliwością na kontekst społeczny, problemy, emocje i zachowania innych. Pozwala przewidzieć i zrozumieć postępowanie ludzi, dlatego jest tak ważna w przypadku dzieci. To od wykształconych umiejętności współodczuwania zależeć będą ich przyszłe relacje, zdolność do osiągania kompromisu czy porozumiewania się w trudnych sytuacjach. Warto więc od najmłodszych lat pracować nad empatią maluchów, szczególnie że można to robić nawet podczas zabawy.
Enchantimals – nowe laleczki od firmy Mattel

temu

Wraz z początkiem roku szkolnego na rynku debiutuje Enchantimals - nowa marka światowego lidera branży dziecięcej, firmy Mattel. Enchantimals to małe laleczki w zestawie ze zwierzątkiem dla dziewczynek w wieku 3-8 lat, które uczą dzieci przyjaźni, zaufania, rozumienia i szanowania potrzeb innych oraz harmonii płynącej z natury.
Nowy marketing manager w Continental

temu

Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Lalki - 7 prezentowych hitów 2017

temu

Bez względu na panującą modę i zmiany jakim podlegały dziecięce zabawki, to lalki są ukochanymi zabawkami małych i większych dziewczynek. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez IPSOS  na zlecenie Mattel „Zabawki są ważne”, aż 45% dziewczynek najbardziej lubi bawić się lalkami. To także, bez względu na okazję, najbardziej wyczekiwany prezent. Jakie więc lalki dziewczynki chciałyby znaleźć w tym roku choinką?

Maksymalny zasięg – minimum formalności

Według rocznika statystycznego GUS w 2015 roku w transporcie międzynarodowym przewieziono 337,5 miliona ton ładunków, z czego 61% transportem samochodowym[1]. Tak znaczący wolumen przewozów drogowych oznacza, że firmy transportowe prowadzące międzynarodowe operacje logistyczne potrzebują sprawdzonych rozwiązań, które pozwolą im pokonać maksymalnie długie trasy, przy minimalnym zaangażowaniu kierowcy i managera floty w obsługę całego procesu.