Enchantimals – nowe laleczki od firmy Mattel
Enchantimals – nowe laleczki od firmy Mattel

Enchantimals – nowe laleczki od firmy Mattel

Opublikowany

Wraz z początkiem roku szkolnego na rynku debiutuje Enchantimals - nowa marka światowego lidera branży dziecięcej, firmy Mattel. Enchantimals to małe laleczki w zestawie ze zwierzątkiem dla dziewczynek w wieku 3-8 lat, które uczą dzieci przyjaźni, zaufania, rozumienia i szanowania potrzeb innych oraz harmonii płynącej z natury.

Enchantimals to grupa wyjątkowych dziewczynek, kochających zwierzęta, z którymi łączy je niezwykła więź. Wspólnie mieszkają w fantastycznym świecie, pełnym przygód oraz dobrej zabawy. Każda z 15-centymetrowych lalek posiada swojego zwierzęcego przyjaciela, którego przypomina wyglądem i charakterem. I tak mamy nieustraszoną liderkę grupy Felicity Fox i jej przyjaciela, lisa Flicka, pomysłową i pełną energii Bree Bunny i jej króliczka Twista, towarzyską Patter Peacock i pawia Flapa, czujną Sage Skunk i jej małego skunksa Capera oraz Lornę Lamb
z owieczką Flag i słynącą ze zręczności Karinę Koala z przyjacielem Dabem. Kolekcję lalek uzupełniają rozbudowane zestawy lalek, zwierzątek i akcesoriów oraz leśny domek sprzedawany łącznie z lalką. Nowe zabawki od firmy Mattel odpowiadają zainteresowaniom i potrzebom kilkuletnich dziewczynek, które w tym wieku lubią wchodzić w role dorosłych, otaczać troską swoich podopiecznych, a przede wszystkim marzą o posiadaniu własnego  zwierzątka. Zabawa Enchantimals uczy empatii, odpowiedzialności i poszanowania dla natury, rozwija również wyobraźnię, ponieważ lalki są wręcz stworzone do kreowania własnych historii, scenariuszy
i przygód mieszkańców Zaczarowanego Lasu, w którym żyją Enchantimals. Nazwa marki to połączenie dwóch angielskich słów „enchant” oznaczające „zaczarować”, „urzekać” oraz „animals”, czyli „zwierzęta”. Enchantimals to również historie, piosenki i krótkie filmy video dostępne na polskim kanale marki na YouTube

YouTubeEnchantimals Po Polsku - YouTube

Enchantimals to grupa uroczych dziewczynek związanych ze swoimi ukochanymi zwierzątkami wyjątkową więzią – nie tylko nie odstępują od siebie na krok, lecz ta...

Enchantimals_Felicity_Fox.pngEnchantimals_Bree_Bunny.pngEnchantimals_Lorna_Lamb.pngEnchantimals_Sage_Skunk.pngEnchantimals_Patter_Peacock.pngEnchantimals_Karina_Koala.pngEnchantimals.pngZabawa_Enchantimals_3.pngZabawa_Enchantimals_2.pngEnchantimals_logotyp_PL.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Enchantimals_nowa_marka_Mattel_informacja prasowa_11_09_2017.docx

docx | 2,1 MB

Pobierz
Enchantimals_nowa_marka_Mattel_informacja prasowa_11_09_2017.pdf

pdf | 579 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nauka empatii z Enchantimals

temu

Empatia stanowi bazę inteligencji emocjonalnej każdego człowieka. Jest wrażliwością na kontekst społeczny, problemy, emocje i zachowania innych. Pozwala przewidzieć i zrozumieć postępowanie ludzi, dlatego jest tak ważna w przypadku dzieci. To od wykształconych umiejętności współodczuwania zależeć będą ich przyszłe relacje, zdolność do osiągania kompromisu czy porozumiewania się w trudnych sytuacjach. Warto więc od najmłodszych lat pracować nad empatią maluchów, szczególnie że można to robić nawet podczas zabawy.
Mattel uczy dzieci empatii dzięki nowej marce

temu

Wraz z początkiem roku szkolnego na rynku debiutuje Enchantimals - nowa marka światowego lidera branży dziecięcej, firmy Mattel. Enchantimals to małe laleczki w zestawie ze zwierzątkiem dla dziewczynek w wieku 3-8 lat, które uczą dzieci przyjaźni, zaufania, rozumienia i szanowania potrzeb innych oraz harmonii płynącej z natury. 
Nowy marketing manager w Continental

temu

Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Lalki - 7 prezentowych hitów 2017

temu

Bez względu na panującą modę i zmiany jakim podlegały dziecięce zabawki, to lalki są ukochanymi zabawkami małych i większych dziewczynek. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez IPSOS  na zlecenie Mattel „Zabawki są ważne”, aż 45% dziewczynek najbardziej lubi bawić się lalkami. To także, bez względu na okazję, najbardziej wyczekiwany prezent. Jakie więc lalki dziewczynki chciałyby znaleźć w tym roku choinką?

Kampania digital kart flotowych euroShell

Z początkiem września wystartowała kampania digitalowa euroShell. W ramach akcji vlogerka Iwona Blecharczyk, wspólnie z ekspertami z firm transportowych, będą przybliżać zalety i korzyści finansowe wynikające z korzystania z karty flotowej euroShell. Projekt potrwa do końca roku 2017.