Kampania digital kart flotowych euroShell
Kampania digital kart flotowych euroShell

Kampania digital kart flotowych euroShell

Opublikowany

Z początkiem września wystartowała kampania digitalowa euroShell. W ramach akcji vlogerka Iwona Blecharczyk, wspólnie z ekspertami z firm transportowych, będą przybliżać zalety i korzyści finansowe wynikające z korzystania z karty flotowej euroShell. Projekt potrwa do końca roku 2017.

Kampania jest skierowana do kierowców ciężarówek, managerów flot oraz właścicieli firm transportowych. Jej celem jest pokazanie, na konkretnym przykładzie trasy z Warszawy do Walencji, wszystkich funkcjonalności i benefitów karty – od bezgotówkowych transakcji za paliwo czy zakupy na stacjach, przez opłaty drogowe czy zwrot VAT z transakcji zagranicznych po pomoc drogową w 40 krajach w całej Europie. 
Do współpracy w tym projekcie zaproszono Iwonę Blecharczyk, Trucking Girl – najpopularniejszą polską vlogerkę świata transportu, która doskonale zna specyfikę pracy kierowców, oraz przedstawicieli firm transportowych, którzy rozumieją wyzwania stojące przed branżą.

Zależało nam, by w jednej kampanii zestawić subiektywne opinie
vlogerki z doświadczeniami zarządców flot. W ten sposób
powstały ciekawe i merytoryczne materiały, które jasno wyjaśniają jakie korzyści niesie ze sobą korzystanie z kart flotowych euroShell i jaką konkretnie kwotę mogą zaoszczędzić firmy, jeśli wybiorą
naszą kartę

Robert Karolczak, Marketing Manager Poland, euroShell, Baltics & Ukraine Commercial Fleet.

Kampania będzie prowadzona w Internecie na kluczowych serwisach poświęconych tematyce transportowej, na stronie www.euroshell.pl oraz na kanałach społecznościowych Iwony Blecharczyk.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja interaktywna K2, a za opracowanie i realizację działań public relations agencja ConTrust Communication.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

euroShell_z_nowa_kampania_kart_flotowych_26_09_2017.doc

doc | 50 KB

Pobierz
euroShell_z_nowa_kampania_kart_flotowych_26_09_2017.txt

txt | 2,89 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Łukasz Klamka wzmocnił zespół Shell Fleet Solutions

temu

Z początkiem kwietnia do zespołu Shell Fleet Solutions, odpowiadającego za rozwój, marketing i sprzedaż kart flotowych euroShell, dołączył Łukasz Klamka, który w ramach awansu wewnętrznego objął stanowisko Indirect Account Manager na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę.
Faktura czarno na białym – przejrzyste rozliczenia karty flotowej

temu

Duża liczba faktur oraz paragonów, wystawianych w różnych krajach i w różnych językach,  z różnymi stawkami VAT, to tylko niektóre wyzwania fiskalne jakie stoją przez zarządcami flot operujących w Europie. Aby ułatwić prowadzenie i kontrolę rozliczeń księgowych, międzynarodowe firmy transportowe coraz częściej sięgają po karty flotowe, które integrują wszystkie płatności na jednej fakturze. Dlatego tak istotne jest, by otrzymywana faktura była przejrzysta i łatwa w interpretacji.
7 krajów z kartą euroShell i jednym urządzeniem

temu

Dla przewoźników międzynarodowych szczególnie istotna jest możliwość sprawnego i szybkiego regulowania opłat za autostrady i trasy szybkiego ruchu. Obecnie kraje należące do Unii Europejskiej stosują różne systemy rozliczeń, co wiąże się z koniecznością montażu kilku urządzeń pomiarowych w pojazdach. Już od kwietnia 2018 roku posiadacze kart flotowych euroShell przy użyciu jednego urządzenia pomiarowego będą mogli skorzystać z ujednoliconego elektronicznego systemu poboru opłat drogowych (EETS) aż w siedmiu krajach Europy.
Nowy system transakcyjny do obsługi kart flotowych euroShell

temu

Od połowy listopada, klienci kart flotowych euroShell mogą korzystać z nowego systemu transakcyjnego do obsługi kart oraz z nowej platformy Shell Card Online. Nowe rozwiązania nie tylko usprawnią i ułatwią procesy związanie z zamówieniami, rozliczeniami oraz obsługą kart flotowych, ale także zapewnią flotom jeszcze wyższy poziom kontroli i bezpieczeństwa transakcji realizowanych kartami euroShell.

Nauka empatii z Enchantimals

Empatia stanowi bazę inteligencji emocjonalnej każdego człowieka. Jest wrażliwością na kontekst społeczny, problemy, emocje i zachowania innych. Pozwala przewidzieć i zrozumieć postępowanie ludzi, dlatego jest tak ważna w przypadku dzieci. To od wykształconych umiejętności współodczuwania zależeć będą ich przyszłe relacje, zdolność do osiągania kompromisu czy porozumiewania się w trudnych sytuacjach. Warto więc od najmłodszych lat pracować nad empatią maluchów, szczególnie że można to robić nawet podczas zabawy.