Kampania digital kart flotowych euroShell
Kampania digital kart flotowych euroShell

Kampania digital kart flotowych euroShell

Opublikowany

Z początkiem września wystartowała kampania digitalowa euroShell. W ramach akcji vlogerka Iwona Blecharczyk, wspólnie z ekspertami z firm transportowych, będą przybliżać zalety i korzyści finansowe wynikające z korzystania z karty flotowej euroShell. Projekt potrwa do końca roku 2017.

Kampania jest skierowana do kierowców ciężarówek, managerów flot oraz właścicieli firm transportowych. Jej celem jest pokazanie, na konkretnym przykładzie trasy z Warszawy do Walencji, wszystkich funkcjonalności i benefitów karty – od bezgotówkowych transakcji za paliwo czy zakupy na stacjach, przez opłaty drogowe czy zwrot VAT z transakcji zagranicznych po pomoc drogową w 40 krajach w całej Europie. 
Do współpracy w tym projekcie zaproszono Iwonę Blecharczyk, Trucking Girl – najpopularniejszą polską vlogerkę świata transportu, która doskonale zna specyfikę pracy kierowców, oraz przedstawicieli firm transportowych, którzy rozumieją wyzwania stojące przed branżą.

Zależało nam, by w jednej kampanii zestawić subiektywne opinie
vlogerki z doświadczeniami zarządców flot. W ten sposób
powstały ciekawe i merytoryczne materiały, które jasno wyjaśniają jakie korzyści niesie ze sobą korzystanie z kart flotowych euroShell i jaką konkretnie kwotę mogą zaoszczędzić firmy, jeśli wybiorą
naszą kartę

Robert Karolczak, Marketing Manager Poland, euroShell, Baltics & Ukraine Commercial Fleet.

Kampania będzie prowadzona w Internecie na kluczowych serwisach poświęconych tematyce transportowej, na stronie www.euroshell.pl oraz na kanałach społecznościowych Iwony Blecharczyk.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja interaktywna K2, a za opracowanie i realizację działań public relations agencja ConTrust Communication.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

euroShell_z_nowa_kampania_kart_flotowych_26_09_2017.doc

doc | 50 KB

Pobierz
euroShell_z_nowa_kampania_kart_flotowych_26_09_2017.txt

txt | 2,89 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nowy system transakcyjny do obsługi kart flotowych euroShell

temu

Od połowy listopada, klienci kart flotowych euroShell mogą korzystać z nowego systemu transakcyjnego do obsługi kart oraz z nowej platformy Shell Card Online. Nowe rozwiązania nie tylko usprawnią i ułatwią procesy związanie z zamówieniami, rozliczeniami oraz obsługą kart flotowych, ale także zapewnią flotom jeszcze wyższy poziom kontroli i bezpieczeństwa transakcji realizowanych kartami euroShell.
Bezpiecznie w trasie z euroShell

temu

Karty flotowe są już standardem w firmach transportowych. Umożliwiają bezgotówkowe regulowanie  płatności nie tylko za paliwo, ale także za opłaty drogowe, myjnie czy zakupy na stacjach. Są wygodne w użyciu, a przede wszystkim bezpieczne – brak konieczności posiadania gotówki. Nie oznacza to jednak, że kierowcy są zwolnieni z obowiązku dbania o bezpieczeństwo swoich kart. Eksperci euroShell przygotowali 5 zasad bezpieczeństwa w trasie, o których powinien pamiętać każdy użytkownik kart flotowych.
Stop nadużyciom czyli lepiej zapobiegać niż karać!

temu

Nieuczciwe praktyki kierowców są nadal poważnym problemem wielu przedsiębiorstw transportowych. Jak pokazują wyniki raportu „Nadużycia paliwowe” aż 97% menedżerów potwierdza, że oszustwa są powszechnym zjawiskiem w ich firmach[1]. Jednym z wyzwań stojących przed firmami jest wypracowanie mechanizmów i procedur, które pozwolą zapobiegać ewentualnym nadużyciom oraz zminimalizują ryzyko ewentualnych kradzieży. 
Shell i LOTOS jednoczą siły!

temu

Od 10 sierpnia 2017 karty flotowe LOTOS Biznes są akceptowane w polskiej sieci stacji paliwowych Shell. Już od ponad roku klienci flotowi Shell Polska korzystają ze stacji sieci LOTOS. Shell i LOTOS podwoiły w ten sposób liczbę stacji akceptujących wzajemnie bezgotówkowe transakcje za paliwa, zakupy w sklepach oraz myjnie.

Nauka empatii z Enchantimals

Empatia stanowi bazę inteligencji emocjonalnej każdego człowieka. Jest wrażliwością na kontekst społeczny, problemy, emocje i zachowania innych. Pozwala przewidzieć i zrozumieć postępowanie ludzi, dlatego jest tak ważna w przypadku dzieci. To od wykształconych umiejętności współodczuwania zależeć będą ich przyszłe relacje, zdolność do osiągania kompromisu czy porozumiewania się w trudnych sytuacjach. Warto więc od najmłodszych lat pracować nad empatią maluchów, szczególnie że można to robić nawet podczas zabawy.