Alior Bank we współpracy z Sodexo jako pierwszy w Polsce udostępnia usługę Android Pay™ dla kart podarunkowych

Alior Bank we współpracy z Sodexo jako pierwszy w Polsce udostępnia usługę Android Pay™ dla kart podarunkowych

Opublikowany

Od 16 października 2017 roku użytkownicy kart podarunkowych Sodexo będą mogli realizować płatności telefonem dzięki aplikacji Android Pay.

Karta Sodexo, wydawana we współpracy z Alior Bankiem oraz organizacją płatniczą Mastercard, jest pierwszą w Polsce przedpłaconą kartą podarunkową, którą można płacić zbliżeniowo telefonem. Gwarantuje ona dostęp do ponad 450 tysięcy punktów akceptujących w Polsce, a także umożliwia płatności w Internecie.

Nowa usługa jest odpowiedzią na rosnącą popularność płatności mobilnych. Telefon coraz częściej staje się „portfelem na karty”, których fizycznie nie musimy mieć przy sobie. Dlatego wspólnie z Alior Bankiem zdecydowaliśmy się wprowadzić tę funkcjonalność również dla naszych kart podarunkowych, z których rocznie korzysta kilkaset tysięcy użytkowników.

Dariusz Deszczka, Dyrektor Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards
Services Polska

Aby samodzielnie uruchomić usługę płatności zbliżeniowych Android Pay dla swojej karty podarunkowej, wystarczy założyć profil w serwisie dlaciebie.sodexo.pl i włączyć opcje Android Pay. Dalej schemat postępowania jest taki sam jak dla każdej innej karty – ze sklepu Google Play należy pobrać na telefon aplikację Android Pay i dodać do niej swoją Kartę Podarunkową. Aplikacja działa na wszystkich modelach telefonów posiadających moduł NFC oraz system operacyjny Android™ 4.4 KitKat ® lub nowszy. Zbliżeniowa płatność telefonem odbywa się dokładnie tak samo jak zbliżeniowa transakcja kartą płatniczą. Jeśli jej wartość przekracza 50 złotych, trzeba podać PIN – ten sam, który obowiązuje do karty plastikowej.

Alior Bank realizuje strategię „Cyfrowego buntownika”, dlatego z dużą satysfakcją przystąpiliśmy do wdrożenia najnowszych technologii dla kart podarunkowych oferowanych przez Sodexo. Płatności mobilne bardzo szybko zyskują popularność w Polsce. Dzięki wprowadzeniu ich dla kart podarunkowych, wspólnie z naszym partnerem, po raz kolejny wyznaczamy nowy standard w branży.

Maciej Surdyk, dyrektor zarządzający Pionem Rozwoju Biznesu w Alior Banku

Dokonując płatności telefonem przy użyciu aplikacji Android Pay, rzeczywisty numer karty nie jest udostępniany sklepowi, co w znaczący sposób podnosi bezpieczeństwo transakcji. Gdy transakcja zostanie zaakceptowana, na telefonie użytkownika pojawi się komunikat potwierdzający. Kartą podarunkową Sodexo można zarządzać poprzez infolinię oraz stronę www.dlaciebie.sodexo.pl. Użytkownik może tam zastrzec utraconą kartę, sprawdzić jej saldo, historię transakcji, a także zmienić PIN. Wszystkie usługi są dostępne online przez całą dobę.  Zbliżeniowe płatności telefonem będą sukcesywnie wprowadzane dla wszystkich wydawanych przez Alior Bank kart Sodexo w organizacji Mastercard, takich jak np. karty premiowe, Lunch Pass i inne. Android, Android Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Alior_Sodexo_platnosci_telefonem_10_10_2017.txt

txt | 5,8 KB

Pobierz
Alior_Sodexo_platnosci_telefonem_10_10_2017.doc

doc | 173 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Karta z Pajacykiem nowoczesna i innowacyjna

temu

Karta Podarunkowa z Pajacykiem, czyli Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger wydawana we współpracy z Alior Bankiem została uznana za „Najbardziej innowacyjny polski instrument płatniczy w 2017 roku”. Wyróżnienie to przyznało jury konkursu towarzyszącemu jednemu z najbardziej prestiżowych wydarzeń dla rynku płatności - konferencji Central European Digital Payments.
Wszyscy jesteśmy Mikołajami - nawet pracownicy!

temu

Jak pokazują wyniki badania aż 79% pracowników angażuje się w akcje charytatywne. W pomoc innym włączyłoby się o 10% więcej zatrudnionych, gdyby pracodawca organizował takie akcje (1). Poznajmy współczesnych pomocników Świętego Mikołaja, którzy obdarowują prezentami nie tylko swoją rodzinę i bliskich, ale także nie zapominają o potrzebujących. 
Wszyscy jesteśmy Mikołajami – nawet pracodawcy!

temu

Święta Bożego Narodzenia nierozerwalnie łączą się z prezentami i obdarowywaniem – zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. To właśnie z tej okazji pracodawcy stają się Świętymi Mikołajami i nie tylko wręczają upominki wszystkim zatrudnionym, ale także chętnie angażują się w akcje charytatywne.
20 000 posiłków dla dzieci objętych programem Pajacyk

temu

Kolejny rekord pomagania chce w tym roku pobić Sodexo Benefits and Rewards Servicesi ufundować 20 000 posiłków dla potrzebujących wsparcia dzieci. To wyzwanie może się udać dzięki firmom, które zdecydują się wręczyć swoim pracownikom bożonarodzeniowy prezentw postaci wyjątkowej i limitowanej edycji Karty Podarunkowej z Pajacykiem.

Pieniądze w sporcie ukryte

Już 26 października 2017 roku w Warszawie odbędzie się I Ogólnopolska Konferencja „Sponsoring i marketing sportowy” organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O globalnych trendach, najlepszych praktykach oraz potencjale biznesu sportowego dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Lars Stegelmann z Nielsen Sports. Głównym celem tej jednodniowej konferencji jest wymiana doświadczeń oraz zaprezentowanie  praktycznych aspektów marketingowych kampanii sportowych, ze szczególnym uwzględniem kwestii sponsoringu dyscyplin, klubów i zawodników. Spotkanie jest skierowane do przedstawicieli marketerów, agencji marketingowych, domów mediowych, instytucji badawczych, samorządów terytorialnych, zarządzających obiektami sportowymi oraz przedstawicieli federacji, lig i organizacji sportowych. Gościem specjalnym konferencji będzie Lars Stegelmann z Nielsen Sports, który z uczestnikami spotkania podzieli się swoimi bogatymi doświadczeniami z zakresu marketingu sportowego. Lars Stegelmann był członkiem komitu organizacyjnego piłkarskich mistrzostw świata w RPA w 2010 r., współpracował z UEFA przy organizacji piłkarskich mistrzostw Europy w 2012 r. w Polsce i na Ukrainie oraz był konsultantem do spraw organizacji rajdów i wyścigów samochodowych Fédération Internationale de l’Automobile (FIA). Do grona prelegentów organizator konferencji zaprosił także innych wybitnych przedstawicieli sportowego świata marketingu. Wiedzą i doświadczeniem podzielą się z uczestnikami: mistrz olimpijski Robert Korzeniowski, Antonio Ruiz z kanału telewizyjnego Eurosport, Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola oraz Tomasz Zahorski, pełnomocnik zarządu Legii Warszawa i prezes zarządu Akademii Piłkarskiej Legii. „Konferencja jest efektem wyjątkowego  zainteresowania czytelników „Media&Marketing Polska” kwestiami sponsoringu i marketingu sportowego, jakie wywował nasz kwietniowy raport na ten temat. I trudno się dziwić. Segment marketingu sportowego już w 2018 roku osiągnie w Polsce wartość miliarda złotych, a analitycy prognozują jego dalszy rozwój w kolejnych latach. Warto więc dzielić się wiedzą, śledzić trendy i wykorzystać te informacje do poprawy efektywności realizowanych projektów” - powiedział Piotr  Pokrzywa, dyrektor ds. projektów specjalnych w VFP Communications, wydawcy „Media&Marketing Polska”, organizatora konferencji. I Ogólnopolska Konferencja „Sponsoring i marketing sportowy” odbędzie się 26 października 2017 r., w kompleksie Digital Knowledge Village, przy ul. Puławskiej 457 w Warszawie. Szczegółowe informacje o konferencji na stronie www.marketingsportowy.media.com.pl.